Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én lÁmpatestet akarooooooooooooookkkkkkkk :d
abbÓl is kicsi lÁmpÁsat ! .:d:d
gyári új fejidom eladó 20 3779746 debrecen
hát, ha hozzám intézted a kérdésed Gabec, akkor a válasz:
nem fűzettem, találtam belevalót. a vérmességen mit kell érteni?
Füzeted az agyat , vagy találtál kerékkészletet...?
Én két éve vettem, de még nem volt kedvem betenni.
Kérdés, mit állítsak, hogy vérmesebben vegye a gázt ?
igen, ezt néztem én is, de nekem egy jó állapotú használt is elég, nem feltétlenül akarok újat mert sm kerékre kell és pénzileg nem vagyok a topon. Viszont, ezek a JT cuccok elég jók, mert lánckerekeim ilyenek most is.
itt jt ching chung tháj hátsó 12500 legolcsóbb meg majdnem japán
na írok már akkor ha döglődünk.

Valaki nem tud hátsó féktárcsát nekem használtat? A gyári wr hátsó kéne!
kössz ! Galvániszap
Jó ez a bevonat a motorodon.
Irigylem...
hol vetted a wrt neten nem láttam evj, cash?
a wr fórumot február 15 én 2órakor kísérjük utolsó útjára az elhanyagolt topikok süllyesztőébe

nah szar az ídő motorozni nem tudtok írjatok wazzáj


hangyafasznyit bekorrodálódott
Hát én 80-150 km.eket tudok vele menni egy ráüléssel erdőn-,ezőn keresztül, de mivel folyamatosan kened neki nem érzek, de ott dobál az út-terep...Én a kényelmére nem panaszkodnák, egy-két hét motorozás után már nem fáj a farod. Megszokod.
Az első pár motorozás után fájtam, d ez elmúlt, és csak az élmény maradt . Jó az ülése.
Ezt én fotóztam tavasszal....Veszprémnél
üdv minden WR-esnek, lenne egy két hülye kérdésem
arrol van szo, hogy érdekelne, a motor mennyire verseny kategoria? nem a teljesitmény érdekelne föleg, az tudom hogy király, a futomüvel együtt
az érdekelne, hogy mennyire szervizigényes a motor, meg hogy mennyire lehet vele elmenni turázni? mennyire kényelmes (mondjuk napi több 100 km-hez)? mennyire ráz?
tapasztalatokat irhatnátok, ha van kedvetek, köszi!
Huh nagyon köszönöm. Akkor azt hiszem megpróbálom
Elvileg a 2003-2005 ig minden matrica szett jó a gépezetre, legalábbis az YZ-re 100%-ban a WR-t nem vágom annyira.
Mondtam is hogy az enyém gyárilag 426-os, a matricánál meg az a lényeg hogy a 426-on 2 furat van a kopoltyún a 450-en pedig 3, így lehet a leggyorsabban ránézésre kideríteni hogy mire is való . Légyszi használjátok a VÁLASZ ERRE opciót hogy kiderüljön hogy ki-kivel van.
gorazs tol is ezt kérdeztem h neki 450 ese van és a idomzata olyan mint 426 é! Sztem ott a váltás határon lévő modelleknél nem tiszta rendszert 100% ig
Kösz! És akkor rá sem megy ezek szerint normálisan?
Már a 2004.-es sem olyan mint a 2003.-as matricája . A 2003.-as a klasszikus rombusz sor, a 2004.-esé mér lekerekített sarkú.
az a kis dobozos kütyü az mi lett volna? plusz tekercs a gyújtáshoz? mert valamilyen német oldalon olvastam a bekötést de, elég necces a deutch tudásom
Rá jöttem mi a második kérdés
Lehet hülye kérdés lesz. Matrica szettet szeretnék venni a mocira és 2003-as ra nem találok.400-asra, 426-osra, és a 2005-ös 450-esre találok. Kérdés: elvileg a 2005-ös egyezik az enyémmel ugye? tudom koppra ugyanúgy nézki mind2 kettő csak a '05-ösről olvastam hogy kicsit "összébb nyomták" középen a motort az alacsonyabb pilóták miatt. ez mennyit számit. A Válaszokat előre is köszönöm.

(ja és ha valaki Pest környékén készül motorozni és hajlandó lenne elviselni akkor az kérem szóljon Tel. szám profilban)
üdv
nekem is ez volt a problémám próbálkoztam győrben a yamahásoknál azok 10000 ft kértek volna a kábelezésért + kellet volna vennem valami kis dobozos kütyüt
Haliho!
Csak megtaláltam a forumomat

2 kérdésem lenne.

1.Valaki tudja-e hogy hogyan kell egy 2003 as WR 450 f -re felrakni az utcai szettet ugy hogy az jó legyen vagy esetleg tudja hol csinálnák meg az kérem mondja meg. Itt most konkrétan a bekötésére gondolok mert fel csavarozni fel tudtam de a most igy az akksira van kötve direktbe.

2. most nem jut eszembe szóval majd máskor felteszem
a kékek alszanak....?
ezt meg hogy lehet elkövetni?