Sziasztok!Nem is tudom hol kezdjem.Van egy 89-es yz 250-em.Kb egy hete van nállam.Egy 17 esztendös "tapasztalt"MOTOROS FIU-évolt.Mindent "beállitgatott" rajta,aminek az lett az eredménye,hogy hol indul,hol pedig nem.Én sem vagyok egy nagy szaki,de alap dolgokat tudok.Ami a kérdésem lenne,hogy pl a levegö benzin keverését hogy tudom beállitani.Melegen indul,csak ha megmakacsolja magát akkor egész nap rugdoshatom,de semmi.Soxor olyat durran a kipuff hogy majd bexarok tölle.Lehet hogy gyujtás.Viszont azt sem tudom hogy lehet optimalizálni.Ha valakinek van kedve nekem leirni a tuti,és volna szándéka itt segiteni igy ollájn,kérem tegye meg.Köszi ;Sanyi
ATTOSZ.ha nemlátsz semmi hibát ved le a láncot a tengejeket álítsd úgy hogy nenyomjanak egy szelepet sem és próbáld sűritésre forgatni a főtengejt ha besűrít és nem fordul át könyen szuszogva akkor meguszhattad a szelep görbülést. álítsd jelre az összes tengejt tegyél uj láncot 12 papír körül van éselinditás előtt 2-szer legaláb kulcsal forgasd körbe forgas irányba hogy nem-e akad hanem akkor próbálj inditani link
n
,Nézd meg az autómaza feszitőt hogy hányadik állásban van.-a karbitol balra van két6-os csavar leveszed és avégéböl 10-es kulcsal kiveszed a rugót.bedugsz valamit és számolod menyit megy ha középálláskörül akkor nem valószinű a lánc.lehet hogy vez tengej csapágy.nagyon ritka de néha elmegy a főtengelyről a meghajtó lánckerék.de a legvalószinűbb a lánc és mindenképpen nézd meg miben lett hiba, SZELEPEK DUGÓ
Mit is mondtatok , ki vezet a "dakaron " ? Csak nem a mögöttem álló Károly bácsi
Középeurópa rallin néztem meg tavasszal a dakaros mezőnyt.
Jut eszembe gondolom léőben nézitek azért nem írtok .
Ja-ja -ja ! Mit szóltok hozzá , hogy a nagy KTM-es mezőnyben egyetlen egyéb márka tud labdába rúgni és a 3. helyen egy WR 450 áll! 690 ccm mellett elég a 450 ccm !
Hát KLX 450 már régi álmom viszont a wr-t is imádom meg most egy csapágyat ki kell cserélnem ami egy pár ezer Ft os dolog azon kivül tipp-topp a gép kivül-belül ! Minden áron nem akarom eladni ! Nézelődtem 400/426 ami fent van 90 % ük ugy néz ki mintha a kutya szájából rángatták volna ki azt ilyen 700 akat irány árnak 850 tól meg leélt első szériás 450 esek ! Na most 700 ért szó nem lehet róla egy olyan gépért ami fullosan egyben van + papíros ! Akkor inkább meg marad aztán ezzel kenem ki a CRFx ek meg EXC (szabi46 kedvéért) első lámpáját !
Sztem most nem kapsz érte annyi pénzt,amennyit szeretnél,de egy próbát megér...
Mit szeretnél helyette?
én meg csináltam gumit jégre,bátran ajánlom mindenkinek,mert nagyon jó hecc..
Hallo mindenkinek ! Informativ kérdés ismét : Motoros piac mennyire van berohadva ? Csak mert lehet h meg válnék a kedvesemtől viszont nevetséges áron nem adom oda senkinek!
,Nézd meg az autómaza feszitőt hogy hányadik állásban van.-a karbitol balra van két6-os csavar leveszed és avégéböl 10-es kulcsal kiveszed a rugót.bedugsz valamit és számolod menyit megy ha középálláskörül akkor nem valószinű a lánc.lehet hogy vez tengej csapágy.nagyon ritka de néha elmegy a főtengelyről a meghajtó lánckerék.de a legvalószinűbb a lánc és mindenképpen nézd meg miben lett hiba, SZELEPEK DUGÓ
Le a kalappal a fickó elött aki neki indult 125 ös Hondával !
Középeurópa rallin néztem meg tavasszal a dakaros mezőnyt.
Jut eszembe gondolom léőben nézitek azért nem írtok .
Ja-ja -ja ! Mit szóltok hozzá , hogy a nagy KTM-es mezőnyben egyetlen egyéb márka tud labdába rúgni és a 3. helyen egy WR 450 áll! 690 ccm mellett elég a 450 ccm !
2db feln+2db gumi+2db féktárcsa jó állapotban=80eft
Szerintem jó áll a gépednek.
Mit szeretnél helyette?
én meg csináltam gumit jégre,bátran ajánlom mindenkinek,mert nagyon jó hecc..
fazsa pálya ajánlom mindnekinek