Hali!
Lenne 1 kérdésem esetleg valaki nem tudna nekem 1 JÓ eladó mocit ajánlani ismerősöktől? yz 400 426 környékén gondolkodom. De wr 400 426 is érdekel olyan 450 500 körül papírok nélkül. Fontos lenne már hiányzik 1 jó csapatás.
lehet nem voltam érthető, de én elhagytam azt a pálcát, és most nem tudom megnézni az olaj szintet. azért kértem, hogy valaki mérje le, hogy addig amig szerzek másikat addig tudja valamivel mérni.
hej! figyu a nívót fölösleges lemérni ha a "recés" rész kb 10cm hosszan megvan akkor fasza de az olaj hideg motornál nem éri el a nívót mivel az a blokk aljában pihen és ahhoz hogy olajszintet tudjál mérni legalább 3 percet járasd vagy menj vele1 kört stbés azután ellenőrizd csak, sima "beleejtett pálcával (ne csavard rá) és nagyjából vízszintbe legyen a motor. a másik az alkatrész én pl ha valamit nem kapok meg u gyártottba gondolok itt prox wiseico vertex did stb ami motrikus akkor fordulok a fehér motorhoz viszont ha láncról műanyagokról és egyéb kiegészítőkről van (pl matricaszett) szó akkor parilla vagy universalmotor vagy ebayvégső esetben
Haliho! Lenne egy olyan buta kérdésem hogy honnan lehet a WRF hez(2003 as) normális áron alkatrészt szerezni? mert a yamahához bemegyek és hanyatt dobom magam. Tudom hogy alapból egy drága motor, na de hogy egy matrica szett 220 ezer forintba kerüljön... . Vagy lehet ehhez esetleg után gyártott alkatrészt kapni? Ja és még egy kérés: ha lenne valaki olyan kedves és lemérné a nivó-pálca hosszá, vagy hogy mennyire lógbe, azt meg köszönném mert az enyém elhalálozott! Előre is köszönöm a válaszokat.
hélló !
tapasztaltatok olyat hogy hidegen idítás után kb 2 percre gázfröccsöt adok csak úgy finoman és picit kormol viszont ha két kört megyek vele és "felmelegszik" akkor ezt hanyagolja 500km es új gyűrük vannak benne
Én spec nem de bátyus volt ! motorozás ügyileg nekem 8 de most a hétvégéket általában cimbim 426-val töltjük
amint kész leszünk egy 3 hét azt bízom benne gépelünk egy kellemeset !
Pudva úr! te bödecsék szülipartijára nem vótá hivatalos ? tesóm monta jó bebasztak...
Tudsz te normálisan motorozni erdőben, töltésen. Felénk senki nem rendelkezik motorral, és csak a tesómmal tudunk endúrózgatni.
beszáná?
Szerintetek egy szelephézag állítás esetleg vezérműlánc csere (WR426F nem tudom mekkora időközönként kell cserélni) mennyibe kerülhet a Fehéréknél cakkpakk? Lehet, hogy hozzá sem kell nyúlni a motorhoz de a lelkiismeretemet mindenképpen megnyugtatná ha látná egy profi Barátom elvitte a WR400 asát szerelőhöz szétszedte a szaki és azt mondta ehhez hozzá nem nyúl ez így tökéletes. Most van nála 5 éve a motor...
A Börzsöny hegység szinte teljes területét bejártuk már. Többnyire elkerüljük a túrista utakat, de még néha így is találkozunk emberekkel. Komolyabb probléma eddig még nem volt belőle. Bár néha még így is túllihegik a dolgokat. Amit abszolult nem érttek meg, mert én járok olyan részeken is ahol a fetermelők gépei másfél méteres nyomvályúkat hagynak és ahol termelnek ott olyan szart hagynak, hogy fáj a szivem. HOGY MIÉRT: a vastag fákat elviszik persze, de a vékogyabbak ottmaradnak széthányva minden felé benzines hobokok meg konzervdobozok.
És még azt merik mondani a természetvédők meg a turisták gogy a motorosok meg a quadosok károsítják a természetet!
Na egy kicsit beindultan aki nem ért ezzel egyet annak BOCS DE EZ A VAÉLEMÉNyem!
Úgyhogy Bazsi ne légy szégyenlő és nyugottan motorozz az erdőben és mindig állj ki az igazadért..
Nitrogénnek illene benne lennie kb.10 baron. Ne nyúlkálj hozzá otthon!
Húzó és nyomó fokozati csillapítás állításra sem reagál semmit? Olaj szivárgás nem látszik? Ja és csak akkor próbálgasd ha mentél vele pár km-t.
1 papír nélkül kellene
1 drága nekem:S:S