A múltkor nekem is elment a fék hátraszaltó után, majd meg kellett fordítani a gépezetet ( nem értem fel a dombtetőre) és indultam lefelé, pumpáltam pumpáltam majd nagyon kezdtem izgulni, csak a lent vettem észre hogy hiányzik a fékpedált és a munkahengert összekötő stift.
Szerintem nézd meg a karmantyudat mert lehet h meg sérult a gumigyűrű rajt mert akkor hiába pumpálod meg lehet h nem is levegős de nem fog bekeménydeni a büdös életbe se ! eLÉG RAJT CSAK EGY PICIKE KIS KARC VAGY TÖREDEZÉS IS
hi. olyan kérdesem van hogy hol talalok olyan internetes oldalt ahol kawasaki kx 125ccm hez valo dugokat arulnak?
vagy ha esetleg tudja valaki mibe kerul kb egy 125os kx dugozasa (furas, tomitesek, dugo, gyuru ,csapszeg stb) az irhatna köszi.
Na az a helyzet hony szinte minden lehetőséget kiaknáztunk de továbbra is semmi pedig még vákumos fékfeltöltő cuccal is átnyomtunk az egész rendszert. Szivárgás nincs, féknyeregdugattyút bekentem vazelinnel nem szorul. viszont ha leveszem a munkahenger kupakját akkor a fékpedál nyomkodására bubizik ,de ha fél órát nyomkodom akkor sem változik a helyzet. Lehet hogy galyra men a munkahenger! szinte kizért
halihó, probáld meg úgy hogy a légtelenitöt kinyitod és fecskendövel és egy darab mipolán csövel feltöd és elzárod, nekem is csak igy lett jó a wr400as.
Gondolom a hátsó fékről van szó. Nézd meg az olajszintet illetve le is cserélheted az egészet, ha még mindig nem jó akkor lehet valahol ereszt a rendszer. Először a csatlakozási pontokon nézd meg hátha elfolyik a fékolaj a réztömítés mellett. nézd meg a fékcsövet is végig! Lehet olyan is, hogy berohadt a dugattyú! Vagy a betéted nagyon kopott.. Ha a dugattyú nem mozdul akkor fékfolyadékkal járasd meg oda vissza bekenve! (én patentfogóval szoktam benyomni vagy valami ilyesmi fogó is jó hozzá) kb. ennyi
kivettem a hátsó kereket hogy beletegyem az smet és kilógattam a lengővilla mellé hogy ne legyen útba mire visszateszem egy levegő az egész légtelenítek semmi nem keményedik fel?
Valakinek volt valami hasonló esete a fékekkel
TSR ! Most akkor mi nem világos ? Csak mert feltettél egy kérdést és meg is válaszoltad ?
H nem tudod h mi mit jelent akkor kb ennyiről van szó
1.5 L Olajszűrő cseréje nélkül
1.6 L Szűrő cserével !
Én ajánlanám a szűrő cserét is mindig ! nem hinném h azon a 800 Ft on kéne spórolni !
GENERAL SPECIFICATIONS (WR426F) SPEC
Oil capacity:
Engine oil
Periodic oil change 1.5 L (1.32 Imp qt, 1.59 US qt)
With oil filter replacement 1.6 L (1.41 Imp qt, 1.69 US qt)
Total amount 1.7 L (1.50 Imp qt, 1.80 US qt)
Coolant capacity (including all routes): 1.2 L (1.06 Imp qt, 1.27 US qt)
Mindegyik 426 ba bele lehet tenni az acél szelepeket csak szeleprugót is kell cserélni. Én is utánna érdeklődtem:
szelep 1.:3775Ft (1 db kell belőle)
szelep 2.:3881 Ft/db (2 db kell belőle)
szelep3.:9098 Ft/db ( 2 db kell belőle)
rugó 1.:1400 Ft/db (3 db kell belőle)
rugó2.:1874 Ft/db (2db kell belőle)
sziasztok sajnos meg kell válnom a motoromtól ,pedig mindig ilyenre vágytam .WR450f 2005 müszakis. 20 377 97 46. kép ezen a lapon lejjebb. olcsón eladó.sürgősen.
Először nézd meg milyen szelep van benn bmost de szerintem titán legkönnyeb megállapítani ha odateszel egy mágnest a szeleptalphoz ha fogja gáz van mert akkor az 6 számjegy ha nem akkor megáll 5 ből.
A titán ha gyári akkor 27 rongy darabja vagy wisecoból 23e viszont ha vas akkor van egy olcsób megoldás http://www.biker-world.hu/egyt... ezek elvileg japó szelepek de tudok neked mx faction szelepeket acálbó kb zusammen 65 rongyért
ktm lc 4 640 kerék, előlre drz 400 hátsó távtartók, hátsótengely nekem drz hátsó tengely , hátsófék.. drz fékadapter + munkahenger még megvannak. 5 col visitva elfér.német ebay n láttam yzf 450 be való sm kereket 380 eurón áll most a licit. EBAY DE:
Molnee pontosan mi az a krmangyú
vagy ha esetleg tudja valaki mibe kerul kb egy 125os kx dugozasa (furas, tomitesek, dugo, gyuru ,csapszeg stb) az irhatna köszi.
Na az a helyzet hony szinte minden lehetőséget kiaknáztunk de továbbra is semmi pedig még vákumos fékfeltöltő cuccal is átnyomtunk az egész rendszert. Szivárgás nincs, féknyeregdugattyút bekentem vazelinnel nem szorul. viszont ha leveszem a munkahenger kupakját akkor a fékpedál nyomkodására bubizik ,de ha fél órát nyomkodom akkor sem változik a helyzet. Lehet hogy galyra men a munkahenger! szinte kizért
kivettem a hátsó kereket hogy beletegyem az smet és kilógattam a lengővilla mellé hogy ne legyen útba mire visszateszem egy levegő az egész légtelenítek semmi nem keményedik fel?
Valakinek volt valami hasonló esete a fékekkel
H nem tudod h mi mit jelent akkor kb ennyiről van szó
1.5 L Olajszűrő cseréje nélkül
1.6 L Szűrő cserével !
Én ajánlanám a szűrő cserét is mindig ! nem hinném h azon a 800 Ft on kéne spórolni !
Oil capacity:
Engine oil
Periodic oil change 1.5 L (1.32 Imp qt, 1.59 US qt)
With oil filter replacement 1.6 L (1.41 Imp qt, 1.69 US qt)
Total amount 1.7 L (1.50 Imp qt, 1.80 US qt)
Coolant capacity (including all routes): 1.2 L (1.06 Imp qt, 1.27 US qt)
Ezt találtam
szelep 1.:3775Ft (1 db kell belőle)
szelep 2.:3881 Ft/db (2 db kell belőle)
szelep3.:9098 Ft/db ( 2 db kell belőle)
rugó 1.:1400 Ft/db (3 db kell belőle)
rugó2.:1874 Ft/db (2db kell belőle)
Lenne egy kérdésem a wr 2004-es gyári első kerékagyra milyen 320-as féktárcsát lehet feltenni?Vagy csak a Yamaha-é jó hozzá?
A titán ha gyári akkor 27 rongy darabja vagy wisecoból 23e viszont ha vas akkor van egy olcsób megoldás http://www.biker-world.hu/egyt... ezek elvileg japó szelepek de tudok neked mx faction szelepeket acálbó kb zusammen 65 rongyért
kérdésem lenne... yzf 426ba szelepcsere mennyibe fájan?(2001es) vas vagy titán szelep kell bele?
Rendeltél már innen valamit?