Van egy eladó a TOPAUTO.hu.-n 23 KW 1.49 milláért . A tulaja biztos megmondja .
Ha meg a végsebességét használod nem fog olcsóbb lenni a javítása mint az enyémnek...
Véleményem szerint a gyorsulása és a végsebessége is jóval komolyabb mint egy átlagos 250 egyhengeresé.
Én a WR előtt sokat gondolkodtam egy barátom 98-as KLX 300.-asán , amit ki is próbáltam . Minden hozzáértő egekig magasztalta a gép tereptulajdonságait , annak ellenére , hogy rendszámos .
Nekem annyiban volt zavaró a blokkja , hogy ha a gázt elengedted azonnal komolyat motorfékezett , és olyan billegősen tudtam vele a földutakon menni .
Nyilván a 450-es meg a miénkre hasonlít .
Én most a bejáratás után megvagyok elégedve a motorommal. A blokkja nagyon kiegyensúlyozott , egyáltalán nem ideges , az én öreguras tempóban is lehet vele kényelmesen menni , ha meg kell az utcai driftet is előadja .
Annyit tapasztaltam , hogy mikor szétszedtem/ tük a szerelővel / a vezérlése el volt állítva . Felújítás után a pontokat összeállítottuk , és nem lett annyira nyers . Azt kell mondjam , főleg egy durrogós nyitott dobbal hajtottam - amit a durrogás miatt nem kedveltem annyira - sokkal butább volt elállított vezérléssel. Bár azt most meg nem mondom melyik tengely és hány fogat .
Köszi gabec ! Má' baromira mozgatja a fantáziámat mert usa-ban állitolag dicsérik nagyon ! Fekete a felni ? Olyat még nem is láttam KLX en csak a krosszon KXF-en !
Haverom most vett egyet , aki 18 évesen 250.-ben Ob országos harmadik volt . Eddig amióta a 4T bejött két garnitúra CRF.-je volt . Majd meginterjuvolom . Elöljáróban annyit , hogy azt mondta mint profi , hogy a különlegessége hogy fekete a felni ....., meg arany az első teló....
Na akkor mennyi különbség lehet a 4 japán cég terméke közt RMCRFWRKFXYZ....
Haliho mindenkinek ! Kérdésem lenne nem mint WR tulajoktol hanem inkább enduros/crossos társaktól !
Tudna e valaki valami érdemlegeset mondani az új Kawasaki KLX 450 ről ? (Azon kivűl h Grillmayer nek is ilyen van)
Elöre is köszi
Igazából nem Wr-re szeretném felrakni, hanem a dt 50-ről szeretném levenni a rendszámtáblatartó idomot, csak arra van felfogatva a két index és a hátsó lámpa is, az idom pedig csak útban van. És hátha van valami olyan megoldás hogy nem a rendszámtáblatartó idomra kelljen felrakni az indexeket és ne az fogja fentről a hátsó lámpát. Ezért örülnék ha valaki elmondaná, hogy hogy vannak felfogatva az indexek a Wr-en, vagy van-e valami külön müanyag idom amit fel kell csavarozni hogy fellehessen rakni az indexeket.
Előre is köszi!
Szia!
Engem főleg az érdekelne, hogy mihez fogatod fel az indexeket a rendszámtáblatartóhoz vagy a hátsó sárvádő idom oldalára? És hogy ott van-e kialakítva valami furat hogy a rendszámtáblatartót feltudd fogatni? Amúgy te a szettért mennyit kérnél kb? És mi van benne pontosan?
Előre is köszi!
Sziasztok!
Megtudnátok mondani, hogy 2007-es wr 450 f-hez honnan tudnék utcai kitet (indexek,tükrök stb) szerezni?
És kb mennyibe kerülne? És ott a rendszámtáblatartóra kell felszerelni az indexeket vagy hova?
Elöre is köszi!
És fülre nem tudod megmondani kopott-e . Amikor a WR 450 emet vettem csillogtak a szakik szemei , ezt követően 500 km után hajtókarois lett .
Ennek szinte semmi előjele - kivéve ha Evertsnek szerelsz - egyszercsak menet közben elkezd gyomorfordítóan kalapálni .
Vétel után azonnal vedd le a hangert és mérj meg minden lehető kopási hézagot , hogy tudd mennyire előrehaladott a kopása . a Gépkönyve minden méretet és tűrést leír .
Egy tanács ha kívül szép a gazdája biztos költött rá és ne gondold , hogy egy csúf gép bele jobb mint a külseje ....
Nagyban gazda függő ha használtat veszel !
De 400 van nekem is csak a WR ami 98% ban ugyan az ! Nekem most lesz 8 éves és egy nagy szervizen volt tavaly ! Előnyei : acél szelepek (tartósabb és olcsobb is ) , Hajtókarban még több anyag van mint a későbbiekben (későbbi nem szarabb és ezt szerelők mondták nekem is)
Igazábol nálunk most volt mind két 400as szervizen elöszőr 2001 esek és mindegyik ugy állt meg h csak megszorult az főtengelyen a hajtókar ezzel azt akarom mondani h nem az van h leszakad valami azt szétveri az egész belét a gépnek hanem csak simán megáll és ennyi és egyben marad a henger... ! (de ez nem biztos h törvényszerü nekem ez volt eddig a tapasztalat)
Igazábol kevés olyat láttam még hirdetésekben is amin látszik h vigyáztak rá de attól h én nem láttam még lehet h van ! Jah csak egy jo tanács ha nem csak pályán akarsz vele "közlekedni" tegyél fel egy kiegyenlítőtartályt wr nek az ilyen cuccai tökéletesen passzolnak rá !
Sziasztok!
Valaki nem tud nekem nyilatkozni a Yamaha yz400f-ről?
Van valami olyan általános hiba,ami miatt nem szabad ilyet venni?
Vagy ez is,mint a többi állapottól függ csak?
Ha valakinek van valamilyen tapasztalata róla,ossza már meg velem légyszi!
köszi
Informativ kérdésem lenne mert öszintén szólva ezzel a témával még nem foglalkoztam soha !
Wr nek megfelelő marad e a kenése tartós egykerekezés közben is ?
Eladó egy vadonatúj SHIFT PRO cross ruha szett (gatya+ mez)!
Mérete:34/L
Ár:20000Ft
Érd: 06703918024 v. four.you@freemail.hu
Ha meg a végsebességét használod nem fog olcsóbb lenni a javítása mint az enyémnek...
Véleményem szerint a gyorsulása és a végsebessége is jóval komolyabb mint egy átlagos 250 egyhengeresé.
Néztem a neten de nem irnak semmit...
Nekem annyiban volt zavaró a blokkja , hogy ha a gázt elengedted azonnal komolyat motorfékezett , és olyan billegősen tudtam vele a földutakon menni .
Nyilván a 450-es meg a miénkre hasonlít .
Én most a bejáratás után megvagyok elégedve a motorommal. A blokkja nagyon kiegyensúlyozott , egyáltalán nem ideges , az én öreguras tempóban is lehet vele kényelmesen menni , ha meg kell az utcai driftet is előadja .
Annyit tapasztaltam , hogy mikor szétszedtem/ tük a szerelővel / a vezérlése el volt állítva . Felújítás után a pontokat összeállítottuk , és nem lett annyira nyers . Azt kell mondjam , főleg egy durrogós nyitott dobbal hajtottam - amit a durrogás miatt nem kedveltem annyira - sokkal butább volt elállított vezérléssel. Bár azt most meg nem mondom melyik tengely és hány fogat .
Na akkor mennyi különbség lehet a 4 japán cég terméke közt RMCRFWRKFXYZ....
Tudna e valaki valami érdemlegeset mondani az új Kawasaki KLX 450 ről ? (Azon kivűl h Grillmayer nek is ilyen van)
Elöre is köszi
Előre is köszi!
Engem főleg az érdekelne, hogy mihez fogatod fel az indexeket a rendszámtáblatartóhoz vagy a hátsó sárvádő idom oldalára? És hogy ott van-e kialakítva valami furat hogy a rendszámtáblatartót feltudd fogatni? Amúgy te a szettért mennyit kérnél kb? És mi van benne pontosan?
Előre is köszi!
Wremhez adtak 1csomó utcai cuccot pl 4db kis ledes index féklámpaszenzor kábelköteg stb
ha érdekel írj!
Gyári, új, 2007 es yamaha wr lámpamaszk eladó!
ára:9000ft! akár postán is.
Érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
Megtudnátok mondani, hogy 2007-es wr 450 f-hez honnan tudnék utcai kitet (indexek,tükrök stb) szerezni?
És kb mennyibe kerülne? És ott a rendszámtáblatartóra kell felszerelni az indexeket vagy hova?
Elöre is köszi!
Ennek szinte semmi előjele - kivéve ha Evertsnek szerelsz - egyszercsak menet közben elkezd gyomorfordítóan kalapálni .
Vétel után azonnal vedd le a hangert és mérj meg minden lehető kopási hézagot , hogy tudd mennyire előrehaladott a kopása . a Gépkönyve minden méretet és tűrést leír .
Egy tanács ha kívül szép a gazdája biztos költött rá és ne gondold , hogy egy csúf gép bele jobb mint a külseje ....
De 400 van nekem is csak a WR ami 98% ban ugyan az ! Nekem most lesz 8 éves és egy nagy szervizen volt tavaly ! Előnyei : acél szelepek (tartósabb és olcsobb is ) , Hajtókarban még több anyag van mint a későbbiekben (későbbi nem szarabb és ezt szerelők mondták nekem is)
Igazábol nálunk most volt mind két 400as szervizen elöszőr 2001 esek és mindegyik ugy állt meg h csak megszorult az főtengelyen a hajtókar ezzel azt akarom mondani h nem az van h leszakad valami azt szétveri az egész belét a gépnek hanem csak simán megáll és ennyi és egyben marad a henger... ! (de ez nem biztos h törvényszerü nekem ez volt eddig a tapasztalat)
Igazábol kevés olyat láttam még hirdetésekben is amin látszik h vigyáztak rá de attól h én nem láttam még lehet h van ! Jah csak egy jo tanács ha nem csak pályán akarsz vele "közlekedni" tegyél fel egy kiegyenlítőtartályt wr nek az ilyen cuccai tökéletesen passzolnak rá !
Valaki nem tud nekem nyilatkozni a Yamaha yz400f-ről?
Van valami olyan általános hiba,ami miatt nem szabad ilyet venni?
Vagy ez is,mint a többi állapottól függ csak?
Ha valakinek van valamilyen tapasztalata róla,ossza már meg velem légyszi!
köszi
Csak TILTAAAASDD!
Wr nek megfelelő marad e a kenése tartós egykerekezés közben is ?