Sziasztok! Egy kérdésem lenne: Van egy 2000es évjárató Yamaha WR400F gépsasom amit december 10.én vettem. Másnap olajcserével kezdtem, ami során Motul 5100 10w50es olajat kapott a motor. A problémám ezután kezdődött. Azt vettem észre, hogy a kartercsövön köpi az olajat elég komoly szinten, és egy idő után utána is kell öntenem az olajat, mert "eltűnik" a blokkból. A motor egy kicsit sem füstöl se hidegen se melegen, azt hozzá teszem és szerintem jó erőben is van. Mi okozhatja ezt a gondot? Remélem valaki tud valami okosságot. Nem szeretném az egész blokkot felújítani még.
Egy olyan kérdésem lenne uraim, hogy egy wr 450 ből en ha kiiktatom az egr szelepet akkor mit erek el vele ? Tobb oxigent kap jobban fog melegedni de jobban is fog menni ?
Sziasztok!
Vannak eladó fogaskerekeim WR400-426-450 motorokhoz, RITKÁK mint a fehér holló, mert 4 kapcsolókörmösök, használtan én nem is láttam még eddig, akit érdekel, keressen emailen: pdmaniac kukac gmail.com
srácok van egy bontott 2002 wr426f Magyar okmányos csupasz vázzam./ideglenesen kivont /
Mennyit ér mi a reális ára?? esetleg vkit érdekelne?
email: is07@freemail.hu
Sziasztok!
Új vagyok még itt. Egy kérdésem lenne wr 250f vagy 450f-et ajánlanátok inkább ha az erdőzés terepezés mellett, max .400 km-es túrákat is szeretnék bevállalni a géppel?
Köszi előre is.
Sziasztok!
Wr450-em van. Váltás után meg menet közben néha csörömpölő, zörgő hangja van a váltónak.
Valaki tudna segíteni h mi lehet a baja? És hogyan lehetne orvosolni?
Sziasztok! Keresek/nék valami féle bekötési rajzot wr 400 f -hez! első világításom van de szeretnék indexeket meg hátsó vill. is. A motoron van kábelköteg csatlakozók csak nem tudom mit hova "dugjak" hogy minden klappoljon..valakinek esetleg van 1 leegyszerűsített rajza vagy valami...(sajnos a szerelőm összetörte magát én meg unatkozok idehaza és szeretnék haladni a motorral). köszönöm
kéne egy kis segítség. Egy Yamaha WR 400F (1998) et használok, sajnos idő hiány miatt nem tudtam használni és 2 évet állt a motor.
Az újra indításhoz a karbit szétszedtük, teljesen ki lett tisztítva, benzintank és vezetékek teljesen kitisztítva. A motor hidegen szivatóval (pár gázkar húzással) indul. Szivatóval normálisan jár. Gázadásra reagál, bár ilyen kor durrog rendesen. Ahogy visszavenném a szivatót, akkor nem áll be alapjáratra, majd leáll.
Karbi tiszta, gyertya jó.
Az alapjárat-állító csavarra és a keverékállító csavar állításra alig reagál!!
A 2 éves szünet előtt volt normál alapjárat és nem durrogot gázadásra. Mivel 2 év óta nem állítottam rajta semmit, így valami tömítés hibára gyanakszom…
Látva a régebbi bejegyzéseket, volt már párszor ilyen probléma. Aki már orvosolt ilyen problémát, írja meg plíz, hogy mi volt a megoldás vagy mit nézzek még át?!
Vannak eladó fogaskerekeim WR400-426-450 motorokhoz, RITKÁK mint a fehér holló, mert 4 kapcsolókörmösök, használtan én nem is láttam még eddig, akit érdekel, keressen emailen: pdmaniac kukac gmail.com
Mennyit ér mi a reális ára?? esetleg vkit érdekelne?
email: is07@freemail.hu
Eladó egy 2004-es WR450F!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Új vagyok még itt. Egy kérdésem lenne wr 250f vagy 450f-et ajánlanátok inkább ha az erdőzés terepezés mellett, max .400 km-es túrákat is szeretnék bevállalni a géppel?
Köszi előre is.
Wr450-em van. Váltás után meg menet közben néha csörömpölő, zörgő hangja van a váltónak.
Valaki tudna segíteni h mi lehet a baja? És hogyan lehetne orvosolni?
Valakinek esetleg eladó haspáncél WR250F vagyWR450F-re?
Köszönöm előre is!
Megvan még a kartelvédő?
Esetleg egy telefonos elérhetőséget kérhetnék?
Üdv.
kéne egy kis segítség. Egy Yamaha WR 400F (1998) et használok, sajnos idő hiány miatt nem tudtam használni és 2 évet állt a motor.
Az újra indításhoz a karbit szétszedtük, teljesen ki lett tisztítva, benzintank és vezetékek teljesen kitisztítva. A motor hidegen szivatóval (pár gázkar húzással) indul. Szivatóval normálisan jár. Gázadásra reagál, bár ilyen kor durrog rendesen. Ahogy visszavenném a szivatót, akkor nem áll be alapjáratra, majd leáll.
Karbi tiszta, gyertya jó.
Az alapjárat-állító csavarra és a keverékállító csavar állításra alig reagál!!
A 2 éves szünet előtt volt normál alapjárat és nem durrogot gázadásra. Mivel 2 év óta nem állítottam rajta semmit, így valami tömítés hibára gyanakszom…
Látva a régebbi bejegyzéseket, volt már párszor ilyen probléma. Aki már orvosolt ilyen problémát, írja meg plíz, hogy mi volt a megoldás vagy mit nézzek még át?!
Köszönöm
David, wr400