Nekem a kiszemelt 99-es évjáratú! Igazándiból elcserélem a cross motoromra. 1. kell a nagyobb 2. hosszabb élettartam,kevesebb szervizelés(értem ez alatt a nem kell 6 óránként olajcsere stb...) +. kevés idő 4. ez papíros! Köszönöm a hozzá szólásokat! Végre 1 fórum ahol normális emberek vannak Ő a kiszemelt
Nekem egy WR450F -em van ez szinte ugyanaz a WR400 al és én megvagyok vele elégedve jóra is futottam rá a gazdája gondozta és karbantartotta is kellő képp.Mikor megvettem kis szervizt csináltam rajta olajcsere,olaj filter,levegő filter,gyertya.Jelenleg cross gumi van rajta határba is kijárok vele a földeken és megvagyok vele elégedve ,nyomatékos kis jószág az biztos.Most próbálgatok vele egykerekezni és hát eléggé harap ha rárántod neki szinte semmit sem gondolkodik csak cselekszik.Ha szervízeled egy adott időintervallumon akkor kitartó és egy jó gép lesz.
Rendszámos a tied? Ha igen akkor ott milyen áttétellel használod?Köszönöm az eddigi válaszaid és a hozzáállásod! tehát a 8-9 év alatt 1 komplett belsőt cseréltél(blokk).Én inkább közúton szeretném használni ide oda szaladozni meg néha terepezni(ennyit enged a munka sajnos) Eddig Gyorsaságiztam most motocrossozok de eljött az ideje a váltásnak
Kb 8-9 éve vagyok tulaj és használó !
Az örök igazságok itt is érvényesek ha egy jót tudsz venni nagymama tulajtól és megfelelően karban tartod akkor nagyon hálás és strapabíró gép!
Nekem ez idő alatt kettő realtive nagyobb felújításom volt, egyszer hajtókar csere + dugó , egyszer meg váltó! A kettő javitás kb 250e. volt gyári cuccokból ! Valószínű hogy a nem megfelelő olaj használat miatt jártam így !
Saját magamnak javítok ! (nem kokányolva)
Amióta Motul 300 V használok kb 5-6 éve az alap karbantartásokon kívül nem kellett hozzányúlnom a blokkjához !
Tehát : légszűrő pucolás , szelephézag ellenőrzés és állítás ha szükséges , 1000-1500 Km olajcsere , fékbetétcsere , láncszet , kerékcsapágy (koyo marha jól bírja meg nem is drága) meg első fejidomot kellett rendelnem amcsiból mert valamelyik haver felvágott előttem egy kődarabot és kitörött a bura !
Szerintem ár/érték arányban hobby és haladó szinten teljesen jó választás ! Endurozni a fák között és szűk helyeken is szeretem mert elég nyomatékos alul és kezelhető kategóriájú ! nincsenek hirtelen kitörései ! 14-49/50 áttétellel használom !
Sziasztok! Tapasztalatok érdekelnének wr 400-as motorral kapcsoltban! Nem szeretnék kérdezgetni...saját tapasztalatok érdekelnek nem az hogy ki mit hallott a másik motorjáról!
Szia! Szerintem az egészért ez nagyon baráti ár,ezért így egyben szeretném eladni.Egyszer az 5.fogaskerék párban 75ezerbe került. De ha gondolod 40ezerbe mehet a váltó.
Sziasztok! 2003 wr450f motoromból megmaradt alkatrészek eladók. Henger a nicasil sérült,komplett váltó a 4. hibás,léptető villák,dugó,prox hajtókar szett még jó,2-3000km ment. Egyben 50 ezer.
Látom van pár új név !
Először is a WR topik azért jött létre hogy egymásnak segítsünk technikai dolgok, alkatrész és tapasztalati vonalon és akinek ez nem megy az elhúzhat innen !
Egy két kérdésre is válaszoljak :
-gyertyacsere csak tank levétellel lehet megoldani (itt azért jobban el vannak dugva a cuccok mint egy simson-on)
-wr jó választás lehet természetesen hülye gazda kezében nem kell csodára számitani alapvetően nagy gyerekbetegségei nincsenek váltót szokták emlegetni a 400/426 nál de inkább az Yzf re jellemző !
Jah és ne sajnáljátok az időt a karbantartásra !
Heló srácok! Arra szeretnélek megkérni titeket, hogy akinek van/volt Yamaha WR 250-f endurója, az írna róla egy tesztet a boncterembe?! Csak egy teszt van fent, igaz az 3 példányban is. A jövöben szeretnékén is egy ilyen endurót venni, és kíváncsi lennék pár adatra a menetteljesítményekről, szervízintervallumokról, alkatrészárakról, stb...
A WR-YZF eknék a váltó szokott ilyen idősen probléma forrása lenni,a motor többi része nem hordoz nagyobb hibalehetőséget mint a hasonló gépeknél...próbálj meg ismerőstől,megbízható forrásból venni vagy olyantól aki leinfózható,így talán megkíméled magadtól a nagyobb blamától,ne szerelmesedj bele az elsőbe,ki lehet fogni jó vételt ha türelmes és figyelmes vagy.
Üdv valóban nem vagyok nagy spíler ezekben a 4t dolgokban de tesóm is jelenleg ebbe a csapdába esett nyáron vett egy 620 lc4et és múlt héten perkált a szerelőnek 200at. tisztában vagyok vele hogy nem új motort veszek azt is tudom hogy mindenki a sajátját fényezi és tele az ország frissen felújított 0 üzemórás gépekkel de valami olyan van-e amire a típusnál figyelni kell! Vagy esetleg valami más márka alternatívaként 500e körül?
Mivel használt üzemórás motort veszel így alapból jó nagy lutrit vállalsz,négytét veszel így még nagyobbat.Mivel fogalmad sincs ki és mikor cserélt benne szelepeket,hajtókar,vez.láncot,dugót így vagy kicserélsz benne egy csomó mindent vagy kísérted a sorsot és ha mákod van nem lesz gond,ha beüt a ménkű akkor ki lehet nyitni a buksztárcsát...
És agyalni rajta hogy ez most vagy típushiba volt vagy csak eljárt az üzemóra felette.
Vmint ilyen idős korban már szeretnek váltóhibásak lenni a YZF-ek..
Mondom mindezeket úgy hogy szintén üzemórás gépem van és Te sem vagy jártas úgy látom ezekben...sok sikert!
Az örök igazságok itt is érvényesek ha egy jót tudsz venni nagymama tulajtól és megfelelően karban tartod akkor nagyon hálás és strapabíró gép!
Nekem ez idő alatt kettő realtive nagyobb felújításom volt, egyszer hajtókar csere + dugó , egyszer meg váltó! A kettő javitás kb 250e. volt gyári cuccokból ! Valószínű hogy a nem megfelelő olaj használat miatt jártam így !
Saját magamnak javítok ! (nem kokányolva)
Amióta Motul 300 V használok kb 5-6 éve az alap karbantartásokon kívül nem kellett hozzányúlnom a blokkjához !
Tehát : légszűrő pucolás , szelephézag ellenőrzés és állítás ha szükséges , 1000-1500 Km olajcsere , fékbetétcsere , láncszet , kerékcsapágy (koyo marha jól bírja meg nem is drága) meg első fejidomot kellett rendelnem amcsiból mert valamelyik haver felvágott előttem egy kődarabot és kitörött a bura !
Szerintem ár/érték arányban hobby és haladó szinten teljesen jó választás ! Endurozni a fák között és szűk helyeken is szeretem mert elég nyomatékos alul és kezelhető kategóriájú ! nincsenek hirtelen kitörései ! 14-49/50 áttétellel használom !
Először is a WR topik azért jött létre hogy egymásnak segítsünk technikai dolgok, alkatrész és tapasztalati vonalon és akinek ez nem megy az elhúzhat innen !
Egy két kérdésre is válaszoljak :
-gyertyacsere csak tank levétellel lehet megoldani (itt azért jobban el vannak dugva a cuccok mint egy simson-on)
-wr jó választás lehet természetesen hülye gazda kezében nem kell csodára számitani alapvetően nagy gyerekbetegségei nincsenek váltót szokták emlegetni a 400/426 nál de inkább az Yzf re jellemző !
Jah és ne sajnáljátok az időt a karbantartásra !
http://motoprofi.com/imgs/a/a/...
WRF450 re milyen supermoto szettet raktok rá?
A méretek és esetleg márka is érdekelne a felninek.
WR450F `09-hez keresek kipufogó könyököt.
Hol lehet venni?
És agyalni rajta hogy ez most vagy típushiba volt vagy csak eljárt az üzemóra felette.
Vmint ilyen idős korban már szeretnek váltóhibásak lenni a YZF-ek..
Mondom mindezeket úgy hogy szintén üzemórás gépem van és Te sem vagy jártas úgy látom ezekben...sok sikert!