Akkor sajna már nem kapható. Én pl. kiváncsiságból néztem tavaly 450-hez hengerfelyet és tankot, idén már nem kapható. Ahogy öregszenek vagy nem gyártanak hozzá, vagy kifogytak a készletek. Ebayen próbáld meg
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy wr 450 f (2004) ami menne műszakira, de azt hallottam, h kell rá adattábla ami ezen nincs, vagy nem találom. Tudnátok segíteni h hol van elrejtve a motoron (nyakon, ülés alatt néztem). Vagy van-e rajta egyáltalán és hogy néz ki. előre is köszi!
Az egy WR250R volt. teljesen más tészta. A 400-450 sm-ként inkább fejet kiszellőztetni jó ( max 60km ) ha túrázgatni akarsz akkor inkább 660. De hosszabb utakra az 1 henger fárasztó. Ezeket tapasztalatból mondom nem az unokatestvérem szobatársa mondta.
Mivel nem találtam szerelőt, inkább utána olvastam angol oldalakon, és megtanultam a szervizelést. Nem nehéz, bár én alapból műszaki beállítotságú vagyok. A szervíz könyve fantasztikus, nagyon nagy segítség.
Neked volt gondod a váltóval vagy az önindítóval? Úgy olvastam hogy előfordult váltó hiba, bár az inkább az elődeivel, de az önindítoról írták hogy gyengusz.
Üdvözöllek! Én 2007-ben újíttattam fel a 2003-as Wr 450-emet. Először Sopronban egy alapos szerelőnél Takács Lackó ( 06306040845 ) majd pár éve megint akkor Csornán. ( Karafa Ferenc 0620 4158500 ) Mindkét szakember profi, dátumot adnak, mikor fogadják a motort. Amúgy, az egyhengeres 4 ütemű géphez, nem kell túl sok tudomány a felújításhoz, tehát a környékeden lévőt is találhatsz. Már úgy értem aki motorszerelő, az ezzel a felépítéssel könnyedén boldogul.
Akkor válaszom a másik kérdezőnek, egy új WR 450 4 év kemény endúrózás után lefutja az üzemórát, amit a hajtókar csörgés jelez és nem tudsz tovább menni. Aztán, soft hétvégi használat után 8 évig ment el alattam. Ja, a 10 000 km kb reális, ezres olajcseréknél.
Szia
Én vegyesen használom, igaz csak 1 éve, és mielőtt megvettem sokat kerestem ilyen infókat, de nem sokat találtam. Főleg angol fórumokat böngésztem és páran leírták hogy új kora óta használta és kb 20.000 km-nél volt az első felújítása. Viszont van egy magyar cikk a totalcar-on, ott valami futár használt egy 250-est és valami 100-200 ezret tolt bele, egészen döbbenetes hogy mit kapott. Szerintem nyugodtan használd, elég sok a tévhit ezekről a blokkokról. Sűrűn kell szervizelni és nem lesz hálátlan. Ha meg összedől, felújítod és mehet tovább!
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy wr 450 mennyire alkalmas évi 8-10ezer km megtételére utcán supermotoként? Kb mikor kell jobban belenyúlni a blokkba légszűrőmosás és olajcsere,szelepállítás mellett? 150-200km motorozásokra használnám, mennyire tolerálja ezt a kihegyezett blokk? Ktm, husaberg meg yamaha wr között vacilálok, a súly teljesítmény arányuk miatt! hány kilómétert mennek el egy felújítással?
Sziasztok
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, vagy szerelőt akinek van tapasztalata wr felújításában, lelkiismeretes és ügyes szakember? És Dunántúli legyen! Köszönöm!
Yamaha Wr 450 f vásárlása előtt állok .
Sok kérdés fogalmazódik még meg bennem .
Először is , 2012 utánit szeretnék venni , a kérdés , hogy ezek üzemórásak ? Mit lehet tudni a karbantartásukról ?
Egyszerre szeretném közúton és endurora használni ( alföldön )
Vagy ha valami szakival tudnék beszélni telefonon az is nagyszerű lenne 06/301867529 ( csörgess meg és vissza hívlak , hogy az én javamra terheljék)
Sziasztok! Wr 400 f. Négy èv után meglett! Lopott volt... :(
Tank mosás, olajszűrő, levegő szűrő, olaj, gyertya csere,viz feltoltése, beindul csak szivatòval és gázadásra azonnal leáll. Karbit kipucoltam, de sajna semmi változás. Ötletek?
és nem utolsó sorban ime 2 db kép a karbirol, ez normális? Mintha ki lenne szakadva belöle egy darab.
Az egyik szobajoheto tipus ez lenne. Akinek van, megkoszonom ha irna, szivesen megneznek egyet eloben! Koszonom!
Neked volt gondod a váltóval vagy az önindítóval? Úgy olvastam hogy előfordult váltó hiba, bár az inkább az elődeivel, de az önindítoról írták hogy gyengusz.
Akkor válaszom a másik kérdezőnek, egy új WR 450 4 év kemény endúrózás után lefutja az üzemórát, amit a hajtókar csörgés jelez és nem tudsz tovább menni. Aztán, soft hétvégi használat után 8 évig ment el alattam. Ja, a 10 000 km kb reális, ezres olajcseréknél.
Én vegyesen használom, igaz csak 1 éve, és mielőtt megvettem sokat kerestem ilyen infókat, de nem sokat találtam. Főleg angol fórumokat böngésztem és páran leírták hogy új kora óta használta és kb 20.000 km-nél volt az első felújítása. Viszont van egy magyar cikk a totalcar-on, ott valami futár használt egy 250-est és valami 100-200 ezret tolt bele, egészen döbbenetes hogy mit kapott. Szerintem nyugodtan használd, elég sok a tévhit ezekről a blokkokról. Sűrűn kell szervizelni és nem lesz hálátlan. Ha meg összedől, felújítod és mehet tovább!
kovacsis0616@gmail.com
0630/755-17-30
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, vagy szerelőt akinek van tapasztalata wr felújításában, lelkiismeretes és ügyes szakember? És Dunántúli legyen! Köszönöm!
Yamaha Wr 450 f vásárlása előtt állok .
Sok kérdés fogalmazódik még meg bennem .
Először is , 2012 utánit szeretnék venni , a kérdés , hogy ezek üzemórásak ? Mit lehet tudni a karbantartásukról ?
Egyszerre szeretném közúton és endurora használni ( alföldön )
Vagy ha valami szakival tudnék beszélni telefonon az is nagyszerű lenne 06/301867529 ( csörgess meg és vissza hívlak , hogy az én javamra terheljék)
Tank mosás, olajszűrő, levegő szűrő, olaj, gyertya csere,viz feltoltése, beindul csak szivatòval és gázadásra azonnal leáll. Karbit kipucoltam, de sajna semmi változás. Ötletek?
és nem utolsó sorban ime 2 db kép a karbirol, ez normális? Mintha ki lenne szakadva belöle egy darab.
Karbi pucolas, igy http://youtu.be/v1WYHVtYbQw
Köszönöm szépen előre is a válaszokat. Szép estét.