Először is több WR tulaj van a ismerettségi körömben , egyik vadonat új YZ.-val motózik , egy éven belül volt LC4 SM.-je - Aprilia Sm.-je párhuzamosan , természetesen újan . Az LC4 már garanciába henger le , majd nem indult , meg csöpögések a blokkból. Az Aprilia elektronikai gondok , öniondító hibák , majd kikötött az YZ 450 nél . A tesókája németből hozott egy 426-ost 2001.-ből , szép állapot , gondtalan hang , oszt hetek alatt hajtókar leszakad , és az említett 300 000 Ft .
Másiknak Qwad WR , 450 blokk 2005 . Új . Hajtókar leszakad , görbe . ma nyáron 2x kellett széthúzni .
Én 2003. nyár végi . szép állapot , frsz, stb, normál hang , Yamaha illetve helyi specialisták fülelték , gondtalan hang - mindenki megjegyezte miután egy ilyet vettem henger levesz , és felmérni a belső világát , mert hajtókar, dugó problémát meg kell előzni ...- Jó mentem vele 3 tankot - 500 km poroszkálás - oszt leugrottam róla úgy elkezdett csörögni . Azonnal intenzív. Hajtókar , vezérműlánc , v.mű lánckerék kopott , és csak tengővel együtt cserélhető - 134 000 ft ....- . Nem örültem . Ok 3,5 éves motor , nem új . DE CSAK 3,5 ÉVES MOTOR! Ja de ha nem cserélik a kötelező alkatrészeket csak az olajat ez lesz . És akkor mi lehet a régebbiek belsejébe .
A DRZ E kivitel , nincs apelláta önindításkor . Nincs is berugókar, miért . ... 800 e. ft körül turkálni lehet .
Wr.-ből nincs . Ja az OFF road guruk a SBK újságaba hátra sorolják . Ők igen , civil pilóta aki nem tudatosan bassza szétt , meg nem akar vele mosódeszkát ugratni mind dícséri .
A WR piszok erős, és kontrolálható , durva terepen a futóműve első osztályú - bár szerintem koca pilótának a kétütemú 125.-ösök még simábban mennek durva terepen , szántáson stb . Tehát utcára , erdőbe , sárba rendszámmal drz , nekem azért kellet WR mert kék , ritka , és a végsebességet föl lehet tornászni az ereje miatt . Bár most hallottam az SM DRz is tud 180- körül . Én gyakorta motorozok sportmotorosokkal .
Tehát használt WR ,én úgy tapaszutalom lutri , használt Drz meg fut tovább . Új Wr 2,15 M új drz E 1,3 rendszámmal . Tehát ha veszel , azonnal henger le és hajtókar , dugó , hengerkopás ellenőriz . Ha a nívópálcát kihúzod és olyan mint a mentálfesték , vagy apró csillámot látsz benne , akkor alkudj úgy 200-300.-at ! Mert ha már a blokkot szétszeded nem rakod össze régi csapággyal , stb igy a 33 000 ft.-os dugóból ez a javítási összeg alakul ki .
Én is várom mindenki tapasztalatát , illetve milyen hibák fordultak elő , meg azt hogy felújítás után teljes értékű , és élettartamú maradt-e a gép .
csá Gabec!
nem igazán tudtam kivenni a monológodból hogy most mivan.
Most akkor a wr nemajánlod vagy mi?
Kamion érdekelne, mer ha veszek vasat én azt használni akarom közúton
meg terepen( erdőbee -Mátra) is, de szopni nem akarok többet motorokkal mer az ideg már szét ba··.
nekem a drz kifejezetten teccik de hallottam róla hideget -meleget,
részingelni meg nem akarok vele.tehát?
molnee neked milyen géped van ? Látom te komolyba gondolkodsz ? Én pontosan tudom miben van önindító , de én kp.-re vettem és nem kell az új . bukja el fél árát az aki kölcsönre veszi. Én a futóműve és csekély súlya miatt döntöttem mellette , ami a vezetéstechnikai hiányosságokat nem bünteti - pl utcai divatmotók - hanem átvuisz az amatőrségemen .
valaki aki nagyon ért a négyütemű wrfekhez azé legyne szíves vegyne fel engem msnre!2 ütemű mester is felvehet!érdekelnének dolgok.... csonkamail@citromail.hu
Gabec nem csak ezen van öninditó ! KTM en is van DRZ n is van CRFX en is van meg az új KLX en is van !
Ha azt nézem végül is az összes konkurenciának van !
Azért nem éppen rossz ha van rajt mert ha pl ülésig el vagy süllyedve a sárba akkor nem éppen lehet valami frankon megrugni ! Vagy ha egy kellemes kis hegy közepén elakadsz és lepöffenik akkor se olyen marha könnyü rárugni meg még fogni is !
Örülök neki , hogy csak az önindító kevésbé magabiztos tevékenysége gondolkodtat el . A szervízigény
- és nem olajcserére henem üzemóre után lánc, dugó , hajtókar...- viszont nem zavar .
Egyébiránt a CRF , Husabarg , XR 400-650 , pár KTM a pár évnél öregebb Husqwarna , mind vadak mind a jagdterrier és félistenek , a gazdáikat mégsem zavarja hogy rugni kell őket . Sőt én a WR részéről örülök , hogy egyszerűbben rúgható mint egy simson . Lényeg ha valaki nem profi és pínzbű íl , nem akar OFF Road babérokra törni , csak erdőben toronyiránt örömmotorozni , és nem túl sznob a színére - sőt SM szettekben turkálni lehet jó áron , én meg Szlovákiában tudtam csak venni - akkor DRZ....., Ezeket csak azért mondom kritikusan , mert én is 2 évig beszélgettem minden féle tulajjal , és én se akartam elhinni , hogy nincs alternatíva a csak olajcserét és benzint kívánó motorok , és a versenygépek üzemóra utáni blokkbontása közt , na meg csak ezen van az a K. önindító - ja meg hát CRF 450 X.. használtan 1,5 fölött ...
De szívesen dumálok bármiről ..
Na ti már megint jól el vagytok tűnve , oszt meg keseregtek , hogy nincs duma . A gold privát csak 23,00 után kezdődik . Hajrá Babetta 0,49 SP RR Monoposto Senna replika feketére elaxált ragasztott allumínium vázzal !
A WR 400-at 1998.-ban adták ki . A 426-os 2000.-től volt megvehető , és ennek a blokkja lényegesen erősebb . A 450.-es amit ma is lehet venni az 2003.-tól volt megvehető . A 2003.-asokon csak 2007.-től játszottak a vázzal , ami alu lett , de a blokk és a design lényegében ugyan az . Az önindító probléma , én két évig elmélkedtem mit vegyek , és csak az öninditó miatt döntöttem a 450-nél , de miután megvettem , rájöttem a használt gépek nagy töbssége gyengén és csúnya hanggal teker , bár a 2005-től változtattak az önindítón , nagyobb az átmérője , tehát ott már magabiztosabban indit . Tehát tapasztaltam , hogy igen könnyen és biztosan indul rugásra mind hideg mind üzemmeleg állapotban akár tangapapucsba is , semmi ETZ 250 visszarugás . Az ömindítót meg ha az ember rájön a mikéntjére - a cukrászda előtt a barbiknak ünnepnapokon - szintén be lehet startoltani . Tehát villamossági szaki átforrasztja a kommutátorokat , beállítja a fordulatát - a ház csavargatásával - feltöltött aksi + szivató .De ha valaki tekercseltetett erősebber azt írja meg !
Na most ezek után már sajnáltam a több száz ezer pénzt az önindítóért , ráadásul úgy , hogy ha úgy kuprgatod össze rá a pénzt , és újgazdag hobbigépét veszed meg pár évesen majd egy új DRZ áráért aki úgy használta , ahogy kell , nem pedig egy közel 1,5 M. zsir gépet veszel meg a sötétzöld CDI merci mellől a teremgarázsból rábaszás lessza vége , mivel aki odafog neki - és aki 2,15 M.-ért ilyen gépet vesz mikor a DRZ és az Áprilia 1,30 Milla újan rendszámmal - két év alatt szétforgatja a hajtókarcsapágyat , és hiaba a külcsíny meg a spéci olajos doboz amit mutogat , számolj neki 300 000 ft.-ot ! és fülelheted , a hangja akkor árulja el , mikor sisakkal a fejedbe olyan kerepelés tör ki teljesen váratlanul , mint a seregély riaszó. Na akkor irány gyalog a bankautómata és azonnal a szerelő , ja platón !
Tehát sajna ezek a mai új elcsincsimincsisedett általatok , általam imádott kis súly , és egy lóerővel erősebb mint a másik a katalógusba sznobéria , és vásárlási morál .
Ja de szép kék és nem sárga ez igaz . Amúgy ezt legaláb ellehet adni , meg a CRF.-et . És akkor mi a fene lehet at YZ verzióval . Amúgy az önindító - újraindító - az Unikum Husaberg-Husqvarna gépeken is elspórolt , mert mi imádjuk a kicsiny súlyt , a gyárak pedig megadják nekünk . Ja hogy nem tekeri be , azt a katalógusból nem látod . Amúgy a KTM is ezt adja , vagy még lejebb ,- mondjuk annak az önindítója tuti - az garanciába már folyat , és motorja nem gyújt be és én a megbízható LC4-ről beszéleh , az SX.-eknek meg 15000 km ozt blokkbontás , ja a Hberg 10 a Hqwarna 10 ezer Km.-nél blokkbontás . Amit leírtam két éves egyenesági gyűjtőprogram eredménye . Tehát tök mindegy milyen fiatal a gép legyen félretéve hajtókarra , dugóra , vezérműláncra , meg pont 32 ezer Ft.-nyi csapágyra . Amúgy 2000 km.-nél max lehet olajat cserélni , ha ti is boltba jártok vele mint én . Ok. Most a ti tapasztalataitokat várom . Ja és én ennek ellenére szeretem. A betűformátummal nem tudom mi lett , valamit elütöttem , ha tudja valaki mi a p.-t kell megnyomni , hogy az ékezetes betűk ne hieroglifák legyenek írja már meg , negyed órát javítottam a betűket .
gondolkodom hogy vasarlok egy wr 400 amirol meg azt sem tudtam kideriteni hogy milyen evjarat. mert a kereskedo 2003 rol beszel es sehol nem talaltam infot arrol hogy meddig gyartottak a 400 ast. a masik hogy azert szeretnek wr-t mert neha latogatnam a cross palyat is . ehhez valami velemeny? koszi said
Okés Szabi ! Azt tudom h a 2003-2004 eseknek szar volt! Nem igaz h ekkora probléma egy rohadt normális önindítot rárakni egy motorra ! Egyik konkurencia se szarakodott ennyit ilyennel !
Legyen szives mondja már meg valaki h melyik évjáraté jo egyáltalán !
Köszike !
hy... nekem a Jani mondta ezt egyszer, hogy gyenge az önindítója a 2003-asoknak.És amikor néztem egy wr-t és azt mondta a srác, hogy most lett felújítva az önindító hát....(2003-as)
Másiknak Qwad WR , 450 blokk 2005 . Új . Hajtókar leszakad , görbe . ma nyáron 2x kellett széthúzni .
Én 2003. nyár végi . szép állapot , frsz, stb, normál hang , Yamaha illetve helyi specialisták fülelték , gondtalan hang - mindenki megjegyezte miután egy ilyet vettem henger levesz , és felmérni a belső világát , mert hajtókar, dugó problémát meg kell előzni ...- Jó mentem vele 3 tankot - 500 km poroszkálás - oszt leugrottam róla úgy elkezdett csörögni . Azonnal intenzív. Hajtókar , vezérműlánc , v.mű lánckerék kopott , és csak tengővel együtt cserélhető - 134 000 ft ....- . Nem örültem . Ok 3,5 éves motor , nem új . DE CSAK 3,5 ÉVES MOTOR! Ja de ha nem cserélik a kötelező alkatrészeket csak az olajat ez lesz . És akkor mi lehet a régebbiek belsejébe .
A DRZ E kivitel , nincs apelláta önindításkor . Nincs is berugókar, miért . ... 800 e. ft körül turkálni lehet .
Wr.-ből nincs . Ja az OFF road guruk a SBK újságaba hátra sorolják . Ők igen , civil pilóta aki nem tudatosan bassza szétt , meg nem akar vele mosódeszkát ugratni mind dícséri .
A WR piszok erős, és kontrolálható , durva terepen a futóműve első osztályú - bár szerintem koca pilótának a kétütemú 125.-ösök még simábban mennek durva terepen , szántáson stb . Tehát utcára , erdőbe , sárba rendszámmal drz , nekem azért kellet WR mert kék , ritka , és a végsebességet föl lehet tornászni az ereje miatt . Bár most hallottam az SM DRz is tud 180- körül . Én gyakorta motorozok sportmotorosokkal .
Tehát használt WR ,én úgy tapaszutalom lutri , használt Drz meg fut tovább . Új Wr 2,15 M új drz E 1,3 rendszámmal . Tehát ha veszel , azonnal henger le és hajtókar , dugó , hengerkopás ellenőriz . Ha a nívópálcát kihúzod és olyan mint a mentálfesték , vagy apró csillámot látsz benne , akkor alkudj úgy 200-300.-at ! Mert ha már a blokkot szétszeded nem rakod össze régi csapággyal , stb igy a 33 000 ft.-os dugóból ez a javítási összeg alakul ki .
Én is várom mindenki tapasztalatát , illetve milyen hibák fordultak elő , meg azt hogy felújítás után teljes értékű , és élettartamú maradt-e a gép .