Örülnék ha csak 60 at kéne évente. De az gáz lenne hogy veszek egyet ennyi zsetonért és megyek 10 ezret és már dugó csere meg rendszámosan kéne szal akkor még a rendszám meg műszaki meg a másik hogy iskolába járok és még nem nyertem a lotton, de már ideje lenne.
De mégis mennyit lehet elmenni vele ha nem nyúzod annyira.10000-15000 gondolom annyit nem mint egy Dt-vel. Mert lecserélném a Dt-t egy használt Wr-re, csak hallotam hogy ez már eléggé közel áll a crosshoz és évente nem lenne jó 60000 ezret költeni csak a felújításra meg ilyesmi mondjuk foggalmam sincs mennyibe kerülnek ehez az alkatrészek.
de ez nem csak a WR-eknél fordul elő, mert olvastam más fórumokon is tippeket, hogy hogyan lehet ezt orvosolni --- és valami olyant írtak hogy be kell kötni egy kis ellenállást a hátsó lámpához, de már nem tudom, hogy hol olvastam.....
Ha használtat veszel akkor nyagyban függ attol h az elözö gazda hogy bánt vele de nem csak a WR nél ez minden másre is vonatkozik ! Igazábol nem üzemórás motor mint a crossok ! Drz nél 1 fokkal keményebb sztem ! Nekem bejött ! Igazábol 1 wr betegség van de nem mindegyiknél fordulelö hátsó lámpa izzoját néha kicsapja ! Ezt most ne ugy képzeld el h mész 100 m ert aztám puff hanem mondjuk 5000-6000 km után nem tudom h miért ! De ez se m törvényszerü !
mondjuk nekem személy szerint nem kéne a drz ,,mert tul nehéz, és hardosra alkalmatlan, viszont csakis jot tudok rola mondani, az a motor beszarás hogy mit kibir, valoban bizonyitott, és ha kezdö vagy akkor böven elég is lessz, az ára miatt is a legjobb választás!
hát fene tudja...... ami tetszik azt vegyed meg