Sziasztok! XV 750-em van. Első tavaszi indulásnál azt tapasztaltam, hogy a kuplungkar szinte magától beesik félig és csak utána keményedik fel. Ha sebbességbe teszem akkor már nem tudom úgy felengedni, hogy ne fulladjon le. A bowdennel, kuplungkarral, állítócsavarokkal minden rendben van. A kuplungtárcsák vastagságát lemértem, azzal is minden OK(nincsenek nagyon megkopva). Fogalmam sincs, hogy mi lehet a a baja. Tudnátok segíteni?
Előre is köszönöm!
Javaslom mindenkinek a pontos visszaolvasást ès kiderül
hogy ki èl egyszerü kritikákkal ès kik azok akik egymást túllicitâlva sèrtö megjeggyzèseket írva beleavatkoznak mindenbe ès ezzel új problèmát gerjesztenek
Èrdekes módon mindig ugyanazok. Mint most is.Házfelgyujtás szemèlyisègi jogok megsèrtèse törvènytelen eszközökkel.
Én ezt már rég megtettem , és várom az eredményt. Remélem letiltják ezt a köcsögöt, de úgyis regisztrál más néven mint ahogyan a hozzá hasonló bunkó sógora tette.
Annyit lehet tenni,hogy leszarni hígan és magasról , akkor megunja és eltakarodik.
attix de jó ötletet adtál!
Tökéletesen igazad van abban, hogy ezek a gumidugók nem csak a hengeres részüknél tömítenek, hanem a gallérjuknál is, ahol felfekszenek, viszont gyárilag ahogy beteszed a dugókat a helyükre majd utána az öntvényt a helyükre, a gumidugók nem feszülnek fel teljesen a karbi belső oldalára, magyarul az nem szorítja oda a gallérjukat a felülethez, mert néhány tizedes hézag marad. Viszont veszek benzinálló O gyűrűt, amit felhúzok a gumidugóra a gallér tövéig, ezáltal az már eltartja annyira a dugó tetejét, hogy összeszerelésnél az öntvény már odaszorítja, így az O gyűrű elvégzi a tömítést!
Sziasztok
Sajnos nem sikerült beindítani a mocit, pedig már sokszor olyan hangja volt hogy beröffen, de azután le is állt, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Azután vettük észre hogy a szivató bowdene kijött, úgy tűnik, hogy nem elszakadt, egyszerűen kihúzódott. Maradt a trélerezés, ahogy hazaér megnézem hogy jöhetett ki a helyéről a bowden.
Zsoccca: Jogos az adatlapos dolog, kitöltöm ma és készítek képet a motorról, mert még nincs.
Torny: köszönöm szépen a linket!
http://www.kepesmotor.hu/brand...
Szerintetek ez a membrán jó?
Ezt találtam ithon a legolcsobb nak. A kettő 26.
A gumidugó a karbiban azt a célt szolgálja hogy a fúvokán keresztül szívja a benzint ne pedig a furaton. Magyarán ez egy vak dugó. Mind a kettő. A karbi alja megtàmasztja és beleszorul. Valò szinű azértvtalàltàk ezt igy ki mer t igy tudod tisztitani is a furatban levő fuvokàt is. Nem csak átmérőben de a vállon is tömít a dugó.
Ha 3 könyv is a 137,5 öst írja előre, akkor az lesz. A vicc az, hogy 107-es volt benne mindkettőnél, ami azért nagyon kicsi. Nem tudom ki rakta ezt bele, de előfordulhat, hogy ezért durrogott nekem ez a gép, illetve ezért nem lehetett tökéletes égésképet beállítani. Lehet megvan az extrém alacsony fogyasztás miértje!
Elvileg a hátsó hengerhez kell a nagyobb fúvóka, mert ugye takarásban van, és a dúsabb keverék elősegíti a henger belő hűtését (nagyobb hőmennyiséget von el a párolgáskor).
Pl: a boats.net-en a hátsó hengert írja 1-esnek... de a karburátoroknál a nagyobb fúvókát írja a "ur front" - nak...
Mégvalami! A két kis gumidugó, amit a karbi úszóházában lévő öntvénybe kell beledugni, nekem az már elég lazán megy bele a furatba, ebből úgy gondolom, nem igazán tömít megfelelően, viszont ez nincs benne a felújítókitben. Érdemes ezeket is kicserélni?
Akkor esélyes, hogy be kellene állítnani rendesen.