A szervizkönyvben a karburátorok adatainál a 135-ös fúvókát a hátsó hengerhez írja, míg a 137,5-ös fúvókát az elsőhöz.
Az eredeti bontatlan javítókészletben pedig ez pont fordítva van, a bontatlan zacskóba adagolva! A 137,5 ös a hátsó csomagban van, a 135 ös meg az elsőben....
Mi lehet az igazság?
Ezt nem támogatom. Vannak határok, amit nekünk normális embereknek be kell tartani. De van egy remek lehetőség: A Nick-re kattintva lehet jelenteni a felhasználót, hátha...
Az internet sajnos ilyen, de ha valaki elmegy, és rágyújtja a házat, azt meg ő köszönheti saját magának... mert a való élet meg olyan...
Viszont Evo50 észrevételét nem értettem. Nem tudom milyen jogszabályt sértettem meg.
Egyébként annak hogy új hozzászólónk van, annak örülök. Reglapja alapján korrektnek látom a motoros társunka.
Remélem más témában is aktív lesz majd!
Srácok!
A Kedves Troll barátunknak sikerült megtudnom a pontos címét, és egyebeket. Még azt is meg tudom mondani, hogy ép mikor ül ott a gépénél. Nekem ahhoz mesze van, hogy csak a személyes beszélgetés miatt ennyit motorozzak.( De ha nagyon felhúz, még erre is sor kerülhet.)
Viszont ha valaki ott a környékén igényli, annak meg adhatom az infót, s esetleg személyesen is el lehet vele beszélgetni.
Hátha kiderül, hogy egyébként ő egy tök normális egyén csak a gépe működik rosszul.
Először simán a hideg indítási procedúrával próbáld meg. Előfordulhat, hogy gond nélkül indul, s majd karbi tisztítóval kitisztul magától.
S ha gond van akkor érdemes bontani tisztogatni.
Más: Ki tölthetnéd a reglapod! Sokkal jobb olyannal beszélgetni, akiről tudunk valamit. Ja és a Motorodra is kíváncsiak lennénk.
Tiszteletem, ha minden igaz már járt is nálad, ne haragudj utaztam és nem voltam net közelben de hivott a srác hogy beszéltetek telón még a tegnap delután, remélem minden rendben ment
Ettől féltem, na mindegy ha tudjuk beindítjuk ha nem akkor meg szétszedem, leengedem a benzint,kitisztítom a karbit, meg egyúttal olajat is cserélek. Remélem a karbi tisztítása nem lesz nehéz ,láttam fent egy videót ahol egy csóka kiszedi és kitakarítja.
Na azt beindítani kemény menet lesz. Minden rosszra számíthatsz.A karbit egy kicsit nem ártott volna kipucolni vagy legalább belenézni, a benzin tutira belegyógyult.
Köszi mindenkinek aki segített aksi töltés ügyében, kész vagyok, majd 1 óra múlva rámérek van-e benne áram.
Lenne még egy kérdésem, holnap kellene beindítani a mocit, de már 3 éve áll a garázsban, gyakorlatilag nem volt hozzányúlva.
Kell valami extra dologgal készülni vagy számíthatunk arra hogy simán beindul? Ha jól tudom a kis Viragok nem automata szívatósok hanem kézi, gondolom a szívatót maxra nyitom és próbálok indítózni és reménykedem hogy beindul...
81. oldal
A szervizkönyvben a karburátorok adatainál a 135-ös fúvókát a hátsó hengerhez írja, míg a 137,5-ös fúvókát az elsőhöz.
Az eredeti bontatlan javítókészletben pedig ez pont fordítva van, a bontatlan zacskóba adagolva! A 137,5 ös a hátsó csomagban van, a 135 ös meg az elsőben....
Mi lehet az igazság?
Az internet sajnos ilyen, de ha valaki elmegy, és rágyújtja a házat, azt meg ő köszönheti saját magának... mert a való élet meg olyan...
Ami pedig az aktívitást illeti én szívesebben motorozok mint fórumozok! :)
Az eladó az német bolt.
Szakértők légyszi segítsetek!
Még mindig a carburátor membránt keresek.
Ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/Gassch...
Jó áron lenne.Rendelt már valaki ilyent? Esetleg szerelte valaki már?
Véleményezzétek légyszi ,érdemes megrendelni.
Köszi!
Viszont Evo50 észrevételét nem értettem. Nem tudom milyen jogszabályt sértettem meg.
Egyébként annak hogy új hozzászólónk van, annak örülök. Reglapja alapján korrektnek látom a motoros társunka.
Remélem más témában is aktív lesz majd!
http://www.manualedereparatie....
Lehet szeretni vagy utálni a fórumtársakat,de ez már túlzás..
A Kedves Troll barátunknak sikerült megtudnom a pontos címét, és egyebeket. Még azt is meg tudom mondani, hogy ép mikor ül ott a gépénél. Nekem ahhoz mesze van, hogy csak a személyes beszélgetés miatt ennyit motorozzak.( De ha nagyon felhúz, még erre is sor kerülhet.)
Viszont ha valaki ott a környékén igényli, annak meg adhatom az infót, s esetleg személyesen is el lehet vele beszélgetni.
Hátha kiderül, hogy egyébként ő egy tök normális egyén csak a gépe működik rosszul.
S ha gond van akkor érdemes bontani tisztogatni.
Más: Ki tölthetnéd a reglapod! Sokkal jobb olyannal beszélgetni, akiről tudunk valamit. Ja és a Motorodra is kíváncsiak lennénk.
Tudtok olyan oldalt ahonnan le lehet szedni 250-es Viragohoz service manualt? Amiket találtam azok mind kamu oldalak voltak.
Köszi
Lenne még egy kérdésem, holnap kellene beindítani a mocit, de már 3 éve áll a garázsban, gyakorlatilag nem volt hozzányúlva.
Kell valami extra dologgal készülni vagy számíthatunk arra hogy simán beindul? Ha jól tudom a kis Viragok nem automata szívatósok hanem kézi, gondolom a szívatót maxra nyitom és próbálok indítózni és reménykedem hogy beindul...
Hétvége a békaterelő építés jegyében telik ,Jövőhétre ez lesz az evangélium .