Szia
A Trafó szerepe a nagy feszültségi szikra előállítása. Az aksi 12 volt jából feltranszformálja több tíz ezer voltra. Ha indítózás közben bedugod az ujjad a pipába te is megtapasztalhatod az erejét.
Mint én gyerek koromban.
A Helye a tank alatt elől a villa mögött. egy kis műanyag lap takarja. Azt le kel venni és ott van mindkét hengernek a trafói. De ha a gyertyától követed a kábelt az is oda visz.
De szerintem, ha nem hagy ki egyik hengered sem akkor nem érdemes piszkálni. Ha ez a hiba út közben jelentkezik akkor ott helyben is könnyen el lehet hárítani.
Egyetértek. Igazság szerint nekem van egy perverzióm: szeretem, ha utazó tempó környékén (~100 km/h) minél kevesebbet forog a vas. Ezt sajnos csak az 1100-es tudná nálam kielégíteni. A 700-as 3800-at forog, az 1100-es 3300 körül van, a Drag 1100 pedig kerek 3000 ford/percen pörög... :)
Aha.Én is lecsapnék rá ha nem lennék úgy megelégedve a gépemmel.Bár anno amikor próbálgattam az xv-ket a 750 után nem voltam elájulva az 1100 teljesítményétől.Csak a végsebességben éreztem jobbnak ezért maradtam a 750-nél.
Megmondom, miért nem vitték még el: mert az enyém se ment el. Ha valaki ésszerű árat mondott volna az én vasamra, Fabesznek nem lenne gondja a vevő keresésre. :)
A motor hirdeteset megtalaljatok az adatlapomon az elado dolgok kozott, de tobb portalra is feltettem. Nagyon jo kis gep, Lengyelorszagtol a Horvat tengerpartig elvitt mar, de munkaba hordaskor sem esik le a gyuru az ujjarol... meg a hengerrol. Nem ritkan ket szemellyel megyek de meg sem kottyan neki. Fogyasztas 5 es 6 kozott attol fuggoen mennyire hajtod. Utazoban 110zel jarok de a tartos 140 sem gond. Senki ne ertsen felre, en is jartam 535-tel de erdemes kiprobalni, nem egy dimenzio. Csak egy henger tobb mint 500cc. 77700van benne es motorszereto kezekben nagyon sokat elmegy meg. Az elozo tulajt nem ismerem, kereskedotol vettem 9 eve. Mit meseljek meg? Nem szereti a sok szivatot viszont szereti a szerpentineket. Fordulekony jo szandeku motor. Dupla tarcsa elol jol vegzi a dolgat a dobfek pedig akar allora is fekezi a kereket. Turatarsam (fjr1300) azt mondta ra hogy igazabol ez egy tura csopper. Ha mar van sport tura kategoria is. Nyar vegen elvittem szelephezagot nezni meg karboszinkront, de a szerelo azt mondta valojaban nem kellett hozzanyulni. Gratiszba megnezte a kompressziot az is gyari ertek. Elnyuhetetlen konstrukcio. Ebayen vasarolgatok neha igy ujszeru hatso telok vannak rajta, karcolasmentes kipu! uj fektarcsak es organikus fekbetetek. Mind TRW. Vannak extrak is hozza amik nincsenek a kepeken. Nyeregtaska+tarto, turaplexi,index es hatsampa racs, bukocso a legszurodoboz ele, lokharito az elso sarvedo fele, feher hatsobura. De kiegeszito lampaim is vannak amik meg nemvoltak felszerelve. Adott esetben ezek kulon is eladoak. Roviden ennyi :-)
Ez igaz.
A hét végén gurultam 330 km-t, és igazából nem zavart ez a jelenség, mert 60-70-nél már megszűnt. Viszont mivel a gumi hamarabb elfogyna, ezért tényleg érdemes megcsináltatni.
Az első kerekemet leszedtem, és a gumit is leszedettem, mert alacsony sebességnél (40-50-nél) hullámzott a motor. nagy sebességnél semmi gond.
Elvittem a felnit egy szakihoz, aki szépen helyreteszi az oldalirányú, meg a sugárirányú deformitásokat. Basszus, 7000,- Ft-ért. De aki eddig vitte hozzá, az nagyon dícséri. Jó munkát végez, és lelkiismeretes.
Eddigi ismereteim alapján, egy mélykisütött aksi hamar fizikailag is károsodik (görbülnek a lemezek). Ez esetben kapacitás csökkenés,vagy cellazárlat is összejöhet. A refaktométerrel, becenevén duo check- kel a savsűrűséget lehet optikai úton meghatározni. A megfelelő minőségű elektrolithoz jó állapotú cellák is kellenek...
A Trafó szerepe a nagy feszültségi szikra előállítása. Az aksi 12 volt jából feltranszformálja több tíz ezer voltra. Ha indítózás közben bedugod az ujjad a pipába te is megtapasztalhatod az erejét.
Mint én gyerek koromban.
A Helye a tank alatt elől a villa mögött. egy kis műanyag lap takarja. Azt le kel venni és ott van mindkét hengernek a trafói. De ha a gyertyától követed a kábelt az is oda visz.
De szerintem, ha nem hagy ki egyik hengered sem akkor nem érdemes piszkálni. Ha ez a hiba út közben jelentkezik akkor ott helyben is könnyen el lehet hárítani.
http://www.injektor.hu/index.j...
A trafót meg megtalálod, ha a gyújtáskábelt végigköveted :)
Kérlek, magyarázd el nekem. De helyesírási hiba nélkül, ha kérhetlek.
egyetértek.... Mélységesen.
info
A hét végén gurultam 330 km-t, és igazából nem zavart ez a jelenség, mert 60-70-nél már megszűnt. Viszont mivel a gumi hamarabb elfogyna, ezért tényleg érdemes megcsináltatni.
Elvittem a felnit egy szakihoz, aki szépen helyreteszi az oldalirányú, meg a sugárirányú deformitásokat. Basszus, 7000,- Ft-ért. De aki eddig vitte hozzá, az nagyon dícséri. Jó munkát végez, és lelkiismeretes.
Hol van a trafó, és mi a szerepe? Én is átnézetem akkor már, mert a túrán nem szeretnék vacakolni vele.
Előre is köszi!
Zoli