Rendesen túl van biztosítva ha 1,5mm-el a minimum érték alatt nem roppant meg. Legalább megtudtad,hogy még a 4mm-se para. A haverom ma elkezdte a szezont. A második 3mp-s köszörülésre indult a gép,minden krehálás nélkül. Ki se vette az akksit,nem is töltötte,én meg szobában tartom dédelgetem. De viszont sosem unatkozom.
Aha oké... Akkor az enyém már csere! 3mm a jelenlegi "állás" xd És akkor ez a 400hoz igaz? Vagy itt is 535 vs 400 dettó?... Amúgy köszönöm erre voltam kíváncsi! :)
Azt nem tudom most megnézni sajnos.. Nem tudom pontosan. Találtam egy ilyet. a virago.ro oldalon.
Első fék: 298 mm átmérőjű szimpla tárcsafék
Hátsó fék: 200 mm-es kétpofás dobfék
Csak értitek ez, hogy van?... Ez az a méret ami kell?... Valaki nem tudna írni minimum méretet?... Mert ha még klafa akkor ezen a szezonon rajta hagyom.
Tehát organikus. Bár az első fékbetét ahogy néztem még teljesen jó! A tárcsa az ami aggaszt, mert már szerintem eléggé "kopott". Annak érdekelnének a méretei.
Szia. Írd be a keresőbe,hogy organikus! Szerintem a 400as-ba olyan kell mint az 535be. Az itteni keresőbe, ne a gugolba. A Duc. igen dögös járgány. Elég hóhéros,főleg veled a nyergében.
Halihó minden motorosnak! :) Hamarosan jön a jó idő, és vele együtt a túrák is remélem! x)
A mocin megcsinálom a szokásos dolgokat tudjátok... Olajcsere, Olajszűrőcsere, Légszűrő tisztítás,mert amúgy az zsír új. Aksit télen kivettem és rátöltöttem meg most megint rátöltök. A Szokásos dolgok! :) Meg hát ez a mostani abroncs se a régi már, úgy, hogy ebben a hónapban kap új gumikat is! Aztán ha már úgy is szét lesz kapva, meglesem a hátsó dobféket, és az első tárcsaféket, fékbetéteket, stbstb... Letudnátok írni, hogy milyen kell az "XV 400"-hoz?... Első tárcsa fék minimum-maximum vastagsága méretei, Meg milyen fékbetétek kellenek előre és hátulra is? Meg mit kell tudnom erről a dobfékről? Előre is köszi. Lényegében csak rendbe akarom tenni a fékeket is! (Fogni fognak, de szerintem lehetne jobb is!)
Sziasztok
Mi a véleményetek az eső ruhákról?
Tavaly feleslegesnek ítéltem meg. Ha megáztunk, (Csak térdtől lefelé. A többit felfogta a plexi) 5perc múlva megszáradtunk és kész.
De most azt mondja a párom,hogy valószínűleg esős tavaszunk lesz. S hűvösben elég kellemetlen vizesen motorozni.
Hát még nem tudjuk.
Miskolc, Lilafüred, Kazincbarcika környékén szoktunk csavarogni. Főleg a Miskolci Savage-esekkel. De most még nem tudom. Egyrészt Csütörtökön egyedül voltam. Most meg majd az asszony dönt.
Tudod nálunk enyém az utolsó szó. "Parancs Értettem" "Kérek engedélyt meghunyászkodni"
Van egy pár ötletem, s majd ő választ. Vagy a Mátrába megyünk fel. Valami szép kilátós helyre. De lehet, hogy ott még hó van.
Vagy Szécsénybe Pizzázni. S utána át szloviba, s úgy haza. Keresni akarok az Ipolyon egy másik hosszabb fahidat. Hogy a következő Robinzon szigeteki Virágós találkozó alkalmával legyen megint valami érdekes.
Remélem tudod a júniusi barcsi találkozót! Bár neked az mocskosul messze van. Hajdúnánáson is találkozhatunk,az jóval közelebb van. Próbáld szabaddá tenni magadat valamelyikre!
Brumeszkosz ténleg egy nagyon rendes arc, megrendelte a szabadonfutómat mert nekem nem sikerüét ebayrol rendelnem! Mostmár csak várnunk kell hogy meghoza a postás, és remelem sikerül személyesen átvegyem tőle mert mostmár gáznak érzem, hogy több éve forumozom itt és sajnos nem ismerek szemelyesen egy tagot sem
Én már csütörtökön mentem 100 Km-et.
Szuper volt. Irtózatosan élveztem. Kegyetlenül jó volt újra érezni a gép rezgéseit, erejét alattam.
Csak kicsit figyelni kellet. A Gumi egyáltalán nem melegedett fel. Néha gáz vissza engedésnél, meg, meg csúszott. S a kavicsos, szóróanyagra is figyelni kell még. az is könnyen megtréfálhatja az embert.
Holnap is készülünk egy kisebb gurulásra.
http://www.ebay.de/itm/MetalGe...
Rear Drum Brake:
Type Leading and trailing
Drum Inside Diameter 200 mm (7.87 in)
- Limit - - 201 mm (7.91 in) -
Lining Thickness 4 mm (0.16 in)
- Limit - - 2 mm (0.08 in) -
Type Single
Disc Outside Diameter x Thickness 298 x 5 mm (11.7 x 0.2 in)
Tehát az új 5 mm és 4,5mm-nél cserét ír de az enyém 4,3 és még mindig jó.
Első fék: 298 mm átmérőjű szimpla tárcsafék
Hátsó fék: 200 mm-es kétpofás dobfék
Csak értitek ez, hogy van?... Ez az a méret ami kell?... Valaki nem tudna írni minimum méretet?... Mert ha még klafa akkor ezen a szezonon rajta hagyom.
A mocin megcsinálom a szokásos dolgokat tudjátok... Olajcsere, Olajszűrőcsere, Légszűrő tisztítás,mert amúgy az zsír új. Aksit télen kivettem és rátöltöttem meg most megint rátöltök. A Szokásos dolgok! :) Meg hát ez a mostani abroncs se a régi már, úgy, hogy ebben a hónapban kap új gumikat is! Aztán ha már úgy is szét lesz kapva, meglesem a hátsó dobféket, és az első tárcsaféket, fékbetéteket, stbstb... Letudnátok írni, hogy milyen kell az "XV 400"-hoz?... Első tárcsa fék minimum-maximum vastagsága méretei, Meg milyen fékbetétek kellenek előre és hátulra is? Meg mit kell tudnom erről a dobfékről? Előre is köszi. Lényegében csak rendbe akarom tenni a fékeket is! (Fogni fognak, de szerintem lehetne jobb is!)
A Ducatis képet meg csak azért, mert király! :D
Mi a véleményetek az eső ruhákról?
Tavaly feleslegesnek ítéltem meg. Ha megáztunk, (Csak térdtől lefelé. A többit felfogta a plexi) 5perc múlva megszáradtunk és kész.
De most azt mondja a párom,hogy valószínűleg esős tavaszunk lesz. S hűvösben elég kellemetlen vizesen motorozni.
Erről a ruháról mi a véleményetek?
http://www.kepesmotor.hu/esoru...
Miskolc, Lilafüred, Kazincbarcika környékén szoktunk csavarogni. Főleg a Miskolci Savage-esekkel. De most még nem tudom. Egyrészt Csütörtökön egyedül voltam. Most meg majd az asszony dönt.
Tudod nálunk enyém az utolsó szó. "Parancs Értettem" "Kérek engedélyt meghunyászkodni"
Van egy pár ötletem, s majd ő választ. Vagy a Mátrába megyünk fel. Valami szép kilátós helyre. De lehet, hogy ott még hó van.
Vagy Szécsénybe Pizzázni. S utána át szloviba, s úgy haza. Keresni akarok az Ipolyon egy másik hosszabb fahidat. Hogy a következő Robinzon szigeteki Virágós találkozó alkalmával legyen megint valami érdekes.
lc-Spatak vonalon közlekedek.
Szuper volt. Irtózatosan élveztem. Kegyetlenül jó volt újra érezni a gép rezgéseit, erejét alattam.
Csak kicsit figyelni kellet. A Gumi egyáltalán nem melegedett fel. Néha gáz vissza engedésnél, meg, meg csúszott. S a kavicsos, szóróanyagra is figyelni kell még. az is könnyen megtréfálhatja az embert.
Holnap is készülünk egy kisebb gurulásra.