Tisztelt 5.50.!
A rozsdát megelőzni kell, például így : http://www.youtube.com/watch?v...
A felkészítésen a betétcserét értettem.
Én is ki fogom próbálni a vasalást, van néhány kopott fékbetétem, és úgyis kopott a veszkócsízmám sarka
Köszönöm de remélem már holnap meglesz a Szabolcs utcában. Le szedtem a kipufogót mert a tömítésnél elkezdett füstölni, ezért rakok bele új tűzkarikát. Mivel a hátsó kipufogó csonkba belerohadt a csavar vagyis beletörtem, ezért az összeset kicserélem rozsdamentesre. Na meg brumeszkosz csináltatott egy csomagtartót koracél anyagból és ahhoz is kell. Mivel a kipufogó csonkból a kalapács segítségével ki törtem egy darabot,ezért a Bontós Pityutól rendeltem egyet és most azt várom.
Üdv jogo. Ma meló után elmentem a Tinódi utcába megnézni a csavar boltot, képzeld az egész környéken nincs csavarbolt. Úgy hogy holnap megyek a Szabolcs utcába. Persze felhívtam őket hogy kapható e náluk olyan csavar ami nekem kel. Aztán már csak a Bontós Pityura kell várni hogy küldje az árut.
Szia masterix! Igen kérdezted már egyszer a sárvédőt, rákérdeztem, de sajnos az előző tulaj sem tudja pontosan milyen típusú. Ő is valamilyen HD-ra tippel, de semmi közelebbit nem tud Ő sem. A szélességét lemértem az 18cm. Majd a napokban készítek közelebbi fotót róla.
Tisztelt tormy
A felkészülés alatt azt azt érted-e, hogy a téli napok rozsdafoltjait eltüntettem a felnikről?
- hát izé... szóval az ráér délután.
A csizma sarkán a vasalást vagyis annak a hangját leginkább a gyalogosok rémületére alkalmazom a lámpák előtt.
A hétvégére rossz időt ír a előrejelzés, ha valaki akkorra készülődik elindulni.
Tisztelt többiek
A mai reggel elkezdtem az idei szezont motoron.
Mifelénk már eléggé régen jött össze az a szüséges optimális körülmény=enyhe idő+száraz út mint ma, mert vagy az egyik vagy a másik hiányzott ami erősen megnehezítette a dolgomat.
Azért néhány gurulással töltött óra szükséges ahhoz, hogy a biztonságos rutin birtokába legyek, meg az autósoknak is türelmi időt kell adni ahhoz hogy hozzászokjanak a motoros látványához,
Sok autóson látszik az, hogy ugyanúgy félreteszik a kocsit, mint mi a mocit télire, de amint kisüt a tavaszi nap...
Szóval fokozottan figyeljetek, ha a "hónapok óta kihült "motorra ültök.
Én nem beszélnélek le a 250 virago-ról, nekem volt vagy 3 évig és városban melóbajárásra tökéletesen elegendő volt, akkor az ára a fele volt az 535-nek.
Fogyasztás kb 3liter. 380-ért vettem és 430-ért adtam el (igaz hogy csak javítottam rajta).
Szerintem nem rossz alternatíva, ha alacsony vagy, nem akarsz utast vinni, bár ha most kezded akkor ne is akarj.
130-at vitte, de azért utassal és hosszú távra elég kényelmetlen volt. Én a láncápolást leszámítva nagyon szerettem.
Ugyan már... Van egy dolog, amihez a gyártók is ragaszkodnak. Valószínűleg némileg túl van biztosítva ez is, mint megannyi más a gépészetben. Az olajok is rendelkeznek elég komoly tartalékokkal, így nem merem állítani, hogy szentírás amit leírtam, de ha jól emlékezek, ez a gyártói utasítás, azaz számomra az követendő.
Ha azt vesszük példaként, hogy egy rendesen karbantartott gép jó eséllyel megéri a 20 évét, és akár 150 000 km-ét egy virgács esetében, addig hallottam már 40 000 km körüli olajcsipegetős, kompresszió hiányos darabokról is... A motorfelújítás nem olcsó mulatság. Inkább cserélek olajat.
Most a Mazdám miatt vagyok pácban, mert ugye ennél a jószágnál megengedett a motorolaj hígulása, de nem tudom eldönteni, a hígulás mértékét, mivel összekeni a nívópálcát...
Ha kellene, lecserélném az olajat ez kb 15000 huf, de lehet félmunkát fogok végezni, azaz leengedem az egészet, hozzászámolom a szűrőben lévő mennyiséget, és úgy állapítom meg a mennyiséget. Mivel 8000 km van az olajban, és 8% hígulás megengedett, így lehet vegyesen visszatöltöm, aztán meghajtom autópályán, had tisztuljon ki. 15-20% már kárt tehet a motorban. De 20000 km a periódus...
Licitálós a dolog, most 65$ a jelenlegi ára, a szállítás 42,7$
a becsűlt import díj ami szerintem a vám26,75$. Ezt nem tudom hogyan kell érteni hisz a vámot a Magyarállamnak kell fizetni és ők honnan tudják,hogy mennyi az az összege.
Szóval nem egyszerű és csak Harley-re való.
Hali! Segítség kellene. Találtam az ebay-en oldaldobozt, csak nem tudom hogy erre most licitálni kell vagy sem. Nekem úgy jött le hogy ez egy cég. És a szállítási kőltséggel sem vagyok tisztában. Egy hozá értő ránézhetne. link Köszi!
Szia
Nagyon szellemes lett a lapod. Majd, ha már meg lesz a mocid, akkor arra is kíváncsiak leszünk.
Az életkorodból, és a reglapodból kiindulva, már van B-s jogsid.
S a legújabb rendeletek szerint, aki B-s jogsival rendelkezik, az egy egyszerű motoros tanfolyam után A2-es jogsit kaphat. Amivel 35 KW- ig vezethetsz. Az 535-ös 34 KW-os. Tehát akár Virágó 535-ösöd is lehet a kezdő motorod.
S hidd el, kell is ekkora.
Három éve én is 250-es ben gondolkoztam. Mivel valamikor 250-es MZ-m volt. Aztán felhomályosítottak, hogy a 250-es kétütemű, sokkal gyorsabb, mint az ugyan akkora négy ütemű.
Én ugyan nem bántam meg, hogy 535-össel kezdtem. Nagyon jó könnyen kezelhető kis chopper. Jó volt újra megszokni a motorozást. De mos már egy kicsit nagyobbra vágyom!
Csak hát az.....
Tőlem ennyi tellett. Nem vitatom a szakvéleményedet. Kíváncsi vagyok Loránd miből mennyit értett meg. 21.éve működik hibátlanul a motorom,akkor csak nem csinálom rosszul? Mindkét lehetőséget megemlítettem,úgyhogy meg ne kövezzetek olajlobbisták!
A rozsdát megelőzni kell, például így :
http://www.youtube.com/watch?v...
A felkészítésen a betétcserét értettem.
Én is ki fogom próbálni a vasalást, van néhány kopott fékbetétem, és úgyis kopott a veszkócsízmám sarka