Szia!
Nálam a gyújtás elektronika okozta a hibákat, az egyik teljesítmény tranyó ha felmelegedett, megszűnt a szikra. Először csak váratlanul adta elő, aztán egyre sűrűbben, a végén kb 40 km-t jöttem haza 2 személlyel, 1 hengerrel. Másnap pöcc röff indult. Na akkor kaptam szét az elektronikát, amíg járt a henger, és úgy derült ki, hogy az egyik tranyó tűz forróra melegszik, és megáll a henger. Két egyforma részből áll a nyáklap, viszonylag könnyű ellenőrizni. Mire sikerült rájönnöm, már kicseréltem a trafót, pipát, kábelt, gyertyát, feleslegesen, mert mindig átb@szott.
Szia Jogo ! Az én motorom is elkezdte produkálni azokat a problémákat, amivel tavaly áprilisban te " küzdöttél ". Az első henger ötletszerűen hol megy, hol meg nem. Szépen indul, néhány kilométer után a henger nem megy, majd rejtélyes okból újra indul. Pipa herélve, gyertya új, zavarszűrő nélküli. Nálad mi volt a hiba oka ?
Az enyémet 450-ért vitte el egy "talán" szerencsés ember...
ha a haverod gépe az amivel jöttél a túrára, akkor az kb 350-re tehető, mert van rajta annyi meló, ami a különbözetnek megfelel...
Még valami. ha Fabeszt megfűzöd, hogy 3 kilóba ajánlgassa az övét, esküszöm nem tart majd sokáig :)
Bár semmi pénzem nincs de ha kell összekoldulom... meg össze is veszek az asszonnyal....
Nagyon csodálkozom,hogy még nem vitték el. Néhányan mérhetetlen önbizalommal adják meg 535ös virgácsuk árát az apróban. Nem is értem. Nagyon bírnám a tiédet ha több időm lenne,de azért,hogy a garázsban porosodjon nem szabad megvennem. A haveromnak tegnap megmutattam,de ő meg azzal jött,hogy gyorsan el kéne adni az övét. Mondom tedd fel 3 kilóért akkor elviszik. Csúnyákat mondott rám,pedig 700€-ért hoztam neki. Nem vesztene semmit,de hát a kapzsiság....
http://motorshow.hu/
Erre fel szoktunk menni Bp-re. Minden nagyobb kereskedő képviselteti magát és kedvezményekkel lehet vásárolni. Kesztyűt meg sisakot akarok nézni. Meg tátani a számat . Tavaly sok szép épített motor és autó volt. Kellemes egész napos program.
Az R1 Tulajdonjoga a tesómé,de tavaly egyszer ment vele amikor Hóhér szervezésében zajlott egy viragos gurulás. Amikor le akarom pergetni életem filmjét,de csak röviden,akkor én hajtom a vaddisznót. Az igazat megvallva már sok egy kicsit nekem is. Lassan a bratyóm fia fog felnőni hozzá. A két Pug. az autóink egyharmada. Hiába nagy a család.
Van valakinek tapasztalata a Nolan n43 Air-rel? Illetve más hasonlóan variálható sisak is érdekelne (Kivehető állvédő + vizor) Jó teszteket írnak róla, de a vizor nekem nagyon rövidnek tűnik, a mostani Cabergemnek jóval lentebb, majd' az arcomig ér a napszemüvege.
Köszi előre is
Jut eszembe, hogy márc 23-án jön valaki a budapesti motorkiállításra?
Szép a géped! Ez a bukólámpás kivitel nem semmi. Nem láttam még ilyet Anno mikor említetted úgy néztem utánna a neten...
Könnyen felismerhető vagy bárhol ezzel az egyedi vassal.
Lóri után szabadon,tiszteletem mindenkinek! Régi adósságomat rendeztem ma. Adatlapom teljessé vált, littlerocknak köszönet az analfabétizmus felszámolásáért.
Öt éves az akkum ,és megadta magát . Az 535 -be milyen akku kell ?
Tudnátok ajánlani valami elfogadható ,és nem nagyon drága típust ?