Bocsánat nem tudtam betenni a képet. Ha ilyesmire gondolsz én a tesómtól kaptam Belgiumból egy használtat, csak az barna, újonan 100-120 euró az ára, ő ha jól emlékszem 25-ért vette három féle lencsével, fehér, sárga és sötétszürke színben. Mondjuk ehez szerencse is kell, hogy találj, nem nagyon van eladó használtba.
Szabi
Üdv mindenkinek. segítségeteket kérem megint : egy rétrós chopper szemüveget keresek( mint a hetegsztoszemuveg) nem tudtok valakinek eladót. v h hol érdemes keresni az sem baj ha használt.
Sziasztok, tudna nekem v.ki segiteni paypal vásárlásal kapcsoaltban, Brumeszkosz elmagyarázta egészen a regisztrálásig (és nagyon hálás vagyok) meg az ebay vásárlást is de most leakadtam, Köszönöm
Akkor ez a magyarázat,hogy sosem tapasztaltam ilyet.(mármint felhígulást) A Volvo már nem adagolós,viszont csak e2-es. Kimerítő válaszodat köszönöm. Esetedben nem éppen célravezető a 20 ezres olajcsere.
Én ezt kaptam, amerikai ebay vásárlás miatt, nem rég, ezek a tarifák élnek most. Viszont 87 dollár volt a vásárlás összeget, és valami csoda folytán nem számoltak fel áfát, simán megjött a cucc. Azóta mondták páran, hogy van, hogy alacsony összegeknél nem foglalkoznak vele.
(meg az iPad is lemerult)
Szoval vettem az uzeneteket, de a "kettootven vagy nagyobb" dilemmat most felrerakom. Majd kiderul a gyakorlati tanfolyam soran, hogy van-e kello tehetsegem a nagyobb teljesitmenyhez a regesregi Verhovina (!) eloelet utan. Meg a tobblet ktg is szempont.
Ma sikerrel megmentettem egy muanyag babu eletet, azaz megvan az elsosegely vizsga is. Ugyanis 75-ben lett meg a B+C jogsim, akkor meg nem volt kotelezo, most meg potolni kellett az A-hoz. Mar csak a jo ido kell, aztan tanpalya.
Az ekezetek hianyaert elnezest, legkozelebb mindenutt megduplazom...
A hígulás létrejötte, régi járműveknél a soros adagoló kopásából adódhat, az új járműveknél (nem mindegyik, ez típusfüggő) a részecskeszűrő regenerálásától. Az euro normák miatt ugye kitalálták, hogy a nem látható koromszemcse felér a friss hegyi levegővel...
Nos a részecskeszűrő kiszűri a 2,5 mikronnál nagyobb koromszemcséket, de eltömődéskor ki kell égetni. a részterhelésre jellemző 200-300 fokos kipufogógázt kb 15 perc időtartamig 600 fokosra hevíti, a korom gyulladáspontja fölé. Ez annyit tesz, hogy megemeli a turbónyomást, a fő befecskendezési fázisban lecsökkenti a dózist (magas légfelesleggel üzemelteti a motort), és késleltetve, akár a kipufogóütemben utóporlasztást végez a motorvezérlő rendszer. Ekkor a hengerfalra jutó gázolaj egy része lejut az olajteknőbe. Városi üzemben nem képes sokáig tényleg üzem melegen működni a motor, így az olaj nem tud kitisztulni, ezért felhígul...
Hála az idióta EU elvárásoknak, több gázolajat égetünk el, a felhígult motorolaj meghibásodáshoz vezet (kenési elégtelenség), illetve gyakoribb olajcsere szükséges... mindezt azért, hogy az 5 mikronos tüdőhörgők simán átengedjék a nála jóval kisebb minden szarral teli aktívszéndarab a vérbe kerülhet közvetlenül... de minimum beágyazódik a tüdőbe...
Mindezt azért, mert az EU-ban komoly adókedvezménye van a gázolajnak, így Európában nagy divat a dízel. Érdekes, hogy sem Amerikában. sem Ázsiában nem szeretik a gázolajat, csak a haszonjárművekben...
Ha ezt az autót benzines motorral veszem az kb 9-10 literes fogyasztást jelent, így viszont 7,3 körül elgurul 130-as tempóval autópályán
Tormy,Zsocca,
Kosz a kommenteket. A 125 cc-rol egyertelmuen letettem, belatom, hogy kell minimum 250. De akkor miert is ne 400-500?Nagy vagy meg nagyobb: ebbe siman bele lehet csavarodni, ugyhogy
Én a hosszú hétvégét lőttem be első elindulásnak.
Szeptemberben vettem a mocit, szóval nekem ez volt az első motoros telem. A kocsi mellet van a garázsban letakarva. Elég nehéz nap mint nap úgy be és kiállni a kocsival, hogy a motort csak nézhetem. Néha bekukucskáltam alá, volt amikor meg rá is ültem.
Szerintem jövőre betolom a nappaliba.
Csak vicc volt az olajlobbi. A hígulás az nem. Az a baj,hogy én csak 12-14liter körüli Diesel motorokat ismerek közelebbről,de ez a hígulás nekem teljesen új. A szavaidat jól értem? 1000km-enként 1% a normális. Nagyon jó orrom van és 30 ezrenként cserélünk olajat a Volvóba, de mindig sűrű a leeresztett fáradt olaj és még soha nem éreztem gázolajszagúnak. Szerintem üzemi hőmérsékleten ki kéne párologni a tüzelőanyagnak, legyen az benzin vagy gázolaj.
Mátészalkán elég jó piac szokott lenni, vagy ha Pesten jársz, az üllői úton biztos kapsz http://imet.hu/index.php?conte... (én itt vettem)