Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon részletes, köszi mindenki nevében!

Elvileg a hazaiakon is van AIS, gyakorlatban nem tudom. Az XV1100-eken volt, sőt, néhány kései 750-esen is láttam (bár az lehet szürkeimport).

A leírás azért nem említi, mert igen ritka eset, hogy az 535 (amiről szól a doksi) alapjárati fúvókáit elcserélgetik, kis V2, könnyen és hamar túldúsítható vagy túlszegényíthető, nem gyakran babrálják emiatt.
littlerock mellekelt egy karburator leirast ami eleg jo lesz neked. Megkimelt szinte ugyanezek leirasatol. Viszont van egy-ket hozzatenni valom ami remelhetoleghasznodra lesz. A leiras nem emlitette (vagy nem lattam) az alapjarati fuvoka vizsgalatat. Nagyon fontos hogy azt nezd meg hogy valoban az a furat merete ami ami fel van tuntetve. Vagyis ne csak kompresszorral fujatsd at hanem tenylegesen gyozodj meg a furat mereterol. Talan a legegyszerubb ha van pici furo keszleted amibe van 0.30mm 0.35mm 0.40mm stb meretu furok. Vigyazz! A furok csak furat mereshez hasznald! Persze a legjobb a furat mereshez hasznalt keszlet. Az is fontos hogy ha a kipufogod mar nyitottabb a gyarinal akkor pl az alapjarati fuvoka lehet picit nagyobb azaz pl 35-rol mehetsz 37.5-re ami termeszetesen 0.375mm atmero. Az uszoszint nagyon fontos. Idozz el vele ha kell es bizonyosodj meg hogy a szint jo. A te karburatorod eseteben az uszo szintet allitjuk nem pedig kint egy csovel.
A masik dolog amit en maskepp csinalok mint a leirtak, hogy mikor tekergetem a levego csavart (alapjarati uzemanyag csavar) akkor en inkabb a dus fele hajlok. Tehat mikor betekerem akkor szgenyedik es lassul a fordulat aztan elindulok kifele es emelkedik a fordulat majd ujra csokken. Ilyenkor en a legmagasabb fordulatnal kijebb tekerem egy hangyanyit azaz 1/4 vagy 1/2 fordulatot. Miert jobb ez? Mert a dusabb keverek meggatolja a visszadurrogast, jobb a motor "hutese", es nem utolso sorban jobban leporog. Azaz mikor elcsavarod a gazt nem lassan esik a fordulat hanem azonnal az alapjatara ter vissza.
Utoljara pedig hogy a te motorodban en ugy tudom van ugynevezett "cut off valve". Ezt alaposan meg kell vizsgalnod nincs-e a pici membran kiszakadva. Fontos alkatresz!
Termeszetesen kotelezo megvizsgalnod a szivocsonkokat es az azok alatt levo O gyuruket amik ugyancsak fontosak.
Ja es meg valami: nalunk ezek Vstar neven futnak es mindegyiken van friss levego a kipufogoba vezetve. Ezeket mi mindig kikotjuk ledugozzuk. Ha pedig az odavezeto cso kilyukad akkor van egy kit amivel rogton a kipufogonal le lehet dugozni megszuntetve az osszes csovet. Vizsgald at. Nem tudom otthon vannak-e ezek.

Jo hosszu lett igy is.
Tuti lenne ha te is jönnél Brum! Neked a leglogikusabb a Szolnok-Tiszakécske-Kecskemét-Dunaföldvár útvonal. Ott lenne a találkozás veled,és irány Barcs. 455km Debrecenből. Tavaly 900Ft volt a beugró,természetesen benne a kempingezés is. Még nagyon az elején vagyunk az évnek,de amíg ez a túra realizálódik biztos találkozunk korábbi guruláson a többi potenciális résztvevővel. Ha az idő jó lesz, nagyon élvezetes az út a dél-Dunántúl irányába. Minden kanyar a fejemben,mint Zsocccának a Rallye pálya. Az odaút leszervezését természetesen vállalom. Mára ennyi. Sziasztok.
http://www.boats.net/parts/sea...

itt esetleg találsz robbantott ábrát is :)
Köszi!Bár nekem Drag-om van,de gondolom a folyamat ugyanaz.
Brumeszkosznak benne van a keze!

Marha jó írás, nagy segítség.
nem tudom ez volt -e már mostanában:

http://www.virago.ro/2010/03/2...
A fúvókák gyáriak,annak idején egy karbi tisztitás során beazonosítottuk őket.A gyertyák is az általad leírtak,viszont az úszószintre rá kell nézni mert azt nem tudom!Szóval akkor ehhez meg sem kell bontani a karbit?És kb.mennyit kell kifelé tekerni,már úgy értem,hogy egész fordulatokat van inkább csak feleket,negyedeket?Lehet hülyeségeket kérdezek,de még soha ilyen módon nem nyúltam a karbihoz,és nem akarok nekiállni mint majom a csörgőórának!Köszi a segítséget!
Igen, ez az ami valszeg nekem is megoldás lesz.

De faszák ezek a tükrök. Gondolom, nem voltak olcsók.
Dragjano!

Az úszóház fedél egyik oldala( a benzin leeresztő felett!) nem egyenes, hanem van benne egy íves süllyesztés. Ott van egy mennyiség állító csavar -itt adj egy kicsit többet neki(tekerd kifelé). úszószint egyforma?...a gyertya NGK BPR7ES legyen!Fúvókák nem lettek babrálva?
Erre is készülünk.
A szabikon és azon múlik, hogy Virágósok közül jönnek-e egy páran.
No meg a páromnak szombati napon felkel szaladnia Pestre suliba.
De jó lenne ott is összefutni a csapattal.
Azt megköszönöm!Csak lesz egy tíz percem...
Lehet,hogy oltári baromság,de még régebben hallottam,hogy a dús keverék és a sokáig fenntartott túl magas fordulat együttese okoz ilyen jelenséget. De szerintem ha elszíneződésről beszélünk a krómnál, akkor a magas hőmérséklet játszhat nagyobb szerepet.
Itt nevet a párom mögöttem, hogy nem is gondolta, hogy mit indít ezzel el, s hogy menyi kollégája van itt.
Már nem emlékszik pontosan, hogy miként is kell oda regelni, de majd utána néz és segít.
Nem, a Dráva parti szabadstrandon a város szélén.Igen,a belépőben benne van a kemping is.A belépőt állítólag igyekeznek 1000 Huf nál megállítani:)
Nézd meg az adatlapomon lévő fényképeket, ott találsz rá megoldást.
Akkor csak valami beállítási gond lehet.
Lehet hogy rossz irányban gondolkozom, de vagy a karbi beállítás, vagy a szelepek egybenyitásáról lehet szó.
De valaki a műszaki végzetségüek közül biztos tudja az okát.
Én még nem regeltem,de követem!A párod biztos tudja,hogy hol lehet csak ezt megtenni:)Nem is gondoltam,hogy ennyien vagyunk...Üdv a kollégáknak!
Már én is gondolkoztam rajta.
Csak két darab 5-10 cm es krómozott lapos vas kéne, és már 5-10 Cm-er előrébb is nyújthatnám a lábam.
Idővel, ha lehetőségem lesz, én is megcsinálom.
Szia Sibra ! Mi valszeg kollégák voltunk. Pár éve elég gyakran voltam a holdudvaron...
Nézd csak bekapta a troll de én nem etetem.
Nekem a hátsó henger könyökét sikerült, az szimpla falú cső. Az első könyök dupla falú, azt nehezebb pirosítani. Ez 535-re érvényes, gyári kipura.
Hát.hogy ki hasonlít egy trolra arról beszélhetnènk
Köszi Zsoccca, ezen jól látszik!

Én is hasonló dolgon gondolkozom, de jobban előre kéne nyúlnia.
Ha megjön a bukócső, kigondolom.