A biztosítóknál, a Biztosítás felügyelettel érdemes fenyegetőzni. S ha továbbra sem korrektek akkor szépen összekel szedni az összes papírt (levelezést) kronológ sorrendbe tenni, s egy panaszos levél kíséretében elküldeni a másolatokat a Biztosítási felügyeletnek.
Azok ugranak az ilyesmire.
Sajnos a csalók pont a birka magyar mentalitásra játszanak. Általában az emberek lenyelik a jogsértéseket, a vissza éléseket.
De ezt már annak idején Zorán is megénekelte.
" langyos a sör, de nekünk így is jó. Jobb nem is jár ha nekünk így is jó!"
Pont a vaterások érdekeit védi.
Internetes eladók kereskedők, hozták létre a honlapot. S lehet, hogy a csalás is a bevételük része.
Valószínűleg 50000 ft feletti csalások nincsenek. Mivel azt már nem olyan könnyű megúszni. De sokszor 50000 az már jelentős bevétel lehet.
Szinte hihetetlen. Bár már nem csodálkozom szinte semmin, ebben a ki..szott országban. Én most pl az Allianzzal harcolok, az éves 6800Ft díjas szerződésre kiküldtek januárban szó nélkül, egy 99,8(!) ezres csekket, mert úgy gondolták, hogy megszűnt a lakóautó kategória. Január 10-én felmondatták velem a szerződést, ha nem tetszik, mert reklamálni merészeltem.. Utána kiküldik az első negyedévet, ha nem fizetem be, ami kis híján 25 rugó, nem bontják fel. Akár pereskedhetek is. A netes profilukon, ha nulláról kötök ugyanerre, évi 26 ezer lenne, erre közölték, hogy ja, az csak az új ügyfeleknek annyi. A Trabant-Wartburg klubon keresztül kötve ugyanezeknél 7800Ft lenne az éves díj.. .... De kinyúlnak a zsebemből 25 rugót, vagy mehetek bíróságra. Magyarország, 2013.
Tényleg, ismeritek a TWK flottabiztosításait? Érdemes megnézni, brutális különbséget lehet elérni. 3 rugó az éves tagsági, az 1200 Hondára most kötöttem náluk meg a kötelezőt, éves 1900Ft díjjal.
Nem köteles kiadni..... ez csak duma ha becsületes lenne és védené a vaterázok érdekeit akkor minden eszközzel fellépne a csalók ellen, de így jó magyar szokás szerint a csalókat védi.
Meg könyörgöm nem én kértem az adatokat hanem a rendőrség!
Köszi az infót.
Legalább tudjuk, hogy mit várhatunk a Vaterától.
Az igaz, hogy 50000 alatt csak szabály sértés, és nem kötelesek kiadni az adatokat. De ha nem ép erre blazíroznának, akkor kiadnák a csaló adatait.
Meg az is elgondolkodtató, hogy ennek az oldalnak honnan van tv reklámokra pénze. S többinek, meg hogy hogy nincs?
Nem minden ember csaló a vaterán de maga a vatera az csaló. Átbaszot egy csaló pénz elutal áru nuku. Megyek panaszra a vaterához, mondom ez történt, válasz jelentsem fel ők mossák kezeiket csak a jutalákot teszik el ha gond van ők nem tesznek semmit menj a rendőrségre. Én megtettem a feljelentést a rendőrség a nyomozás során kérte a vaterától a csaló adatait az vlot a válasz, hogy 50 000 ft alatt nem bűncselekmény csak szabálysértés és nem adta ki a nevet címet, na innentől kezdve egy rohadt csaló társaság és izéljék meg az anyjukat!
Bezzeg neked meg kell mondani egy közlekedési szabálysértéskor ,hogy melyik családtagod vezette az autódat!
Ugyan nem vagyok szerelő de 5000km nagyon az eleje egy gyújtógyertyának szerintem. Nekem már legalább 20000km van a sima 1pólusúban. Ezekről a 3pólusúakról meg iridiumokról nem tudok semmit,bár biztos jó drágák. Szerintem bőven ráérsz a cserével.
De felhívnám a figyelmed, hogy nem árt kitölteni a reglapodat. Ugyan is nagyon szívesen válaszolnak neked a srácok, de csak akkor ha vállalod magad. Vagyis nem szívesen beszélgetnek egy, olyan valakivel aki semmit nem árul el magáról. De gondolom, csak sietség, vagy figyelmetlenség miatt nincs semmi infó rólad a reglapodon.
Örülök, hogy Virágót szeretnél venni. Ez egy igen jó, megbízható, és stílusos, filinges motor.
De miért akarsz 125, vagy 250-est? Ezek elég kicsik. Általában legalább a 400, vagy az 535-öst szoktuk kezdő motornak ajánlani.
A Vaterán ki kell alkudozni az utánvétet. A normális eladók el szokták fogadni. Én mindig úgy veszek cuccokat onnan, ha a személyes átvétel nem megy. 2 rugónál többet senkinek nem utalok előre.
Az autógyárak, illetve azok partnerei nagyon törik a fejüket, hogyan lehetne az Euro normákat minél egyszerűbben betartani, illetve a kiírt CO2 kibocsátási értékeket teljesíteni. Fejlesztés van a gyújtórendszerek területén is, méghozzá nagyon komolyak. Ha egy ilyen csodamegoldás valóban működik, és azt tudja, amit terjesztenek róla, akkor már régen találkozhattunk volna vele a közutakon elterjedt formában.
A lentebb leírt gyulladási késedelem értéke 1,5-3,5 msec. Ez bele van kalkulálva abba a folyamatba, aminek a végén a dugattyú felső holtpontja után kell kialakulnia az égési csúcsnyomásnak. Tény, hogy minél gyorsabb az égés lefolyása, annál jobban időzíthető az égési csúcsnyomás kialakulása, annál közelebb lehet hozni a felső holtponthoz. Ez alapvetően már motorkonstrukciós problémákat feszeget, mert bár remek dolog a nagy nyomás gyors kiaknázása, de ha túl hosszú a löket, az égésgázok túl gyors nyomásesése miatt - amibe a hengerfal hőelvonása nagy szerepet játszik - hamar a visszájára sülhet el a dolog. De mindegy is, ami ebből a lényeg az, hogy ha nem a motor eredeti konstrukciójához illesztett gyújtásrendszer végzi a feladatát, akkor gyorsan probléma lehet. A fogyasztáson ekkora mértékben kizárt, hogy módosítson. Ez olyan mértékű hatásfok javulás, ami szinte lehetetlen...
Zárásként egy idézet: A Virago-k TCI gyújtásrendszerrel vannak szerelve 535 köbcentitől felfelé. A TCI (Transistor Controlled Ignition) és a hozzá tartozó gyújtótranszformátor kiváló eszköz, azonban elég érzékeny a szekunder oldalon fellépő terhelésre. Mivel transzformátorról beszélünk, a gyújtótranszformátorra is érvényes az, hogy a szekunder oldali terhelés visszahat a primer oldalra. Ez a visszahatás egészséges körülmények között nem terheli meg a rendszert, ám egy adott mértékű szekunder oldali ellenállás fölé nem szabad menni, mert érzékeny a vezérlő elektronika.
- amíg nem tudjuk, milyen terhelést jelent egy új eszköz, nem kellene ezen sokat gondolkodni.
Szia Brumi -ragasztottál már a vasadra matricát?-igaz hogy be kell előtte vizezni a felületet és úgy kell fel ragasztani hogy lehessen korrigálni hogy egyforma legyen?-köszi!
Figyeld meg vaterán mennyi ember van aki beszopja ezt. A hirdetés alatt van 10 kérdés, ha ők vesznek 1-et, akkor már 69.000Ft az eladónak, és valószínű az előállítási költség max egy 10-es.
Köszönöm, én is tisztába vagyok ezekkel csak van aki dicsérte a környezetemben és autószerelőnek mondja magát! Én csak egy kis gépész vagyok aki szereti a vasakat! Akkor tovább kérdezek a csoda üzemanyag adalékról a motor vitaminról!
Azok ugranak az ilyesmire.
Sajnos a csalók pont a birka magyar mentalitásra játszanak. Általában az emberek lenyelik a jogsértéseket, a vissza éléseket.
De ezt már annak idején Zorán is megénekelte.
" langyos a sör, de nekünk így is jó. Jobb nem is jár ha nekünk így is jó!"
Internetes eladók kereskedők, hozták létre a honlapot. S lehet, hogy a csalás is a bevételük része.
Valószínűleg 50000 ft feletti csalások nincsenek. Mivel azt már nem olyan könnyű megúszni. De sokszor 50000 az már jelentős bevétel lehet.
Eltévesztetted, ez Tündérország 2013 az aratás éve!
Tényleg, ismeritek a TWK flottabiztosításait? Érdemes megnézni, brutális különbséget lehet elérni. 3 rugó az éves tagsági, az 1200 Hondára most kötöttem náluk meg a kötelezőt, éves 1900Ft díjjal.
Meg könyörgöm nem én kértem az adatokat hanem a rendőrség!
Legalább tudjuk, hogy mit várhatunk a Vaterától.
Az igaz, hogy 50000 alatt csak szabály sértés, és nem kötelesek kiadni az adatokat. De ha nem ép erre blazíroznának, akkor kiadnák a csaló adatait.
Meg az is elgondolkodtató, hogy ennek az oldalnak honnan van tv reklámokra pénze. S többinek, meg hogy hogy nincs?
Bezzeg neked meg kell mondani egy közlekedési szabálysértéskor ,hogy melyik családtagod vezette az autódat!
De felhívnám a figyelmed, hogy nem árt kitölteni a reglapodat. Ugyan is nagyon szívesen válaszolnak neked a srácok, de csak akkor ha vállalod magad. Vagyis nem szívesen beszélgetnek egy, olyan valakivel aki semmit nem árul el magáról. De gondolom, csak sietség, vagy figyelmetlenség miatt nincs semmi infó rólad a reglapodon.
Örülök, hogy Virágót szeretnél venni. Ez egy igen jó, megbízható, és stílusos, filinges motor.
De miért akarsz 125, vagy 250-est? Ezek elég kicsik. Általában legalább a 400, vagy az 535-öst szoktuk kezdő motornak ajánlani.
A lentebb leírt gyulladási késedelem értéke 1,5-3,5 msec. Ez bele van kalkulálva abba a folyamatba, aminek a végén a dugattyú felső holtpontja után kell kialakulnia az égési csúcsnyomásnak. Tény, hogy minél gyorsabb az égés lefolyása, annál jobban időzíthető az égési csúcsnyomás kialakulása, annál közelebb lehet hozni a felső holtponthoz. Ez alapvetően már motorkonstrukciós problémákat feszeget, mert bár remek dolog a nagy nyomás gyors kiaknázása, de ha túl hosszú a löket, az égésgázok túl gyors nyomásesése miatt - amibe a hengerfal hőelvonása nagy szerepet játszik - hamar a visszájára sülhet el a dolog. De mindegy is, ami ebből a lényeg az, hogy ha nem a motor eredeti konstrukciójához illesztett gyújtásrendszer végzi a feladatát, akkor gyorsan probléma lehet. A fogyasztáson ekkora mértékben kizárt, hogy módosítson. Ez olyan mértékű hatásfok javulás, ami szinte lehetetlen...
Zárásként egy idézet: A Virago-k TCI gyújtásrendszerrel vannak szerelve 535 köbcentitől felfelé. A TCI (Transistor Controlled Ignition) és a hozzá tartozó gyújtótranszformátor kiváló eszköz, azonban elég érzékeny a szekunder oldalon fellépő terhelésre. Mivel transzformátorról beszélünk, a gyújtótranszformátorra is érvényes az, hogy a szekunder oldali terhelés visszahat a primer oldalra. Ez a visszahatás egészséges körülmények között nem terheli meg a rendszert, ám egy adott mértékű szekunder oldali ellenállás fölé nem szabad menni, mert érzékeny a vezérlő elektronika.
- amíg nem tudjuk, milyen terhelést jelent egy új eszköz, nem kellene ezen sokat gondolkodni.