Frissebben meg ilyen kullemu nem nagyon van. Az Euro 4-5 szigoritas kiolte. 2017 ota szinte csak a Vulcan 650, a Honda Rebel 500 es a HD-k voltak kaphatok.
Valahol ertem a gondolatmenetet, a lenti fotokon lathato bal szelso NATO zold motort a megvetel utan szet kellett boritani es nem tapsoltam, amikor lattam az elodok "munkajat".
Mas kerdes, hogy most a Holdra el mernek vele indulni.
Néztem már, most a hahu-n megnéztem megint, hát, 2009-es az utolsó évjárat ott. Kicsit ódzkodok ilyenektől. HA az enyém lenne eredettől fogva, akkor nem, de idegentől venni... Én életemben szoptam már eleget levetett járművekkel, már sok kedvem nincs szerelgetni.
A fiatal csopperek meg drágák, de az egy dolog, nagyobb baj, hogy ennyi pénzért tényleg egyfunkciósak, kirándulni. A VN900-al is eljárhatnék dolgozni, de nekem az már nagy lenne arra.
Az ER-6 jellegéhez AZ a 650-es blokk (no meg az én tudásomhoz) megfelelő. Az én világomban a csopperhez viszont valami drabálisabb illik. Nem biztos, hogy igazam van, én csak így képzelem.
Fiatalkoromban a vinnyogó sportmotorok voltak a netovább, most meg szégyenszemre megnézem a csoppereket is. Egyszer láttam egy egyenes kormányos valamit, alapjárat meg egy kicsivel poroszkálni, mondjuk a tengerparton így eleve elfogult vagyok már így azzal, de az tetszett.
Nem kizaro ok. A markanal maradva a Vulcan 650 S-ben pl. ugyanaz a blokk van, mint az ER6-ban vagy a Ninja 650-ben, csak a pozitura mas. Komolyabb V blokkos megoldasnak meg ott a VN900, szijhajtas, injektor, miazmas.
Hat, itt nem volt ekkora tomeg.
Amikor ott voltam delutan, epp csak lezenges ment, kb. szaz motor, husz sator...
Este a Lord koncert mar huzta a tomeget.
Vitpilen, nagyon köszönöm a kedves felajánlásod...
Szombaton a másik irányban motorozom majd, Győr mellett veszek részt egy vezetéstechnikai tréningen.
(de ha azt bármi okból lefújnák, csatlakozom hozzátok egomban :)
Nagyon köszönöm a véleményeket és jótanácsokat mindenkinek 535 ügyben!
Értem a logikát mögötte, azonban valószínűleg ez is (mint az egész motorozás nálam) érzelmi döntés lesz.
Az mindenesetre jól jön hogy miket kell alaposabban megnézni rajtuk!
(a nagyobbak nálam sajnos kiesnek az A2 jogsi okán)
cnv: az mind igaz, amit blackiex írt az 535-ösről! De ha beleszeretsz, meg fogod venni. Én is így voltam ezzel. Csak meg kell gondolni, és alaposan körbe kell nézni. Úgy, ahogy blackiex írta: Ha lehet 1996 utáni legyen a szabadonfutó miatt. (ha lehet). Az jó, ha vannak hozzá extrák, (plexi, táskák, háttámla stb.) sokat elárul, hogy milyen szép a krómozás = vigyáztak-e rá, mennyire babusgatták, nekem mániám voltak a keresgéléskor pl. a kormánykapcsolók piros műanyagjai, mert ha nem fedett helyen tárolták kiszívta az UV. Meg az, hogy minden csavar eredeti-e rajta (ahogy olvastad is pl.a porlasztóké az nagyon sokat elárul arról, hogy szét kellett már szedni ki tudja hányszor) gumik, kipufogó meg minden, amit blackiex írt. A hahun után még a lengyeleknél keresgéltem az olx.pl-en, és nem az olasz, német, holland stb. oldalakon. Nekem azok elég reménytelennek tűntek, mert a nepperek sokkal ügyesebbek és gyorsabbak voltak nálam.
Az 535-ösről még csak annyit, hogy a szerelgetést kell hozzá szeretni, és a szerelem sok hibát megbocsát, de nem vészes. A 750-esről nem tudok nyilatkozni, ahhoz én kicsi vagyok. Ja, és ha már ennyit írtam: az a "tekergősebb váz" nekem is feltolta a szemöldököm, hogy azt ki találta ki? Meg hol? 200 fölött a húzósabb kanyarokban? (Felejtsd el 🙂)
Egyébként a Honda Shadow VT600 volt nálam is a nagy vetélytárs, de hol van ilyen jó fórumja neki?
Valahol ertem a gondolatmenetet, a lenti fotokon lathato bal szelso NATO zold motort a megvetel utan szet kellett boritani es nem tapsoltam, amikor lattam az elodok "munkajat".
Mas kerdes, hogy most a Holdra el mernek vele indulni.