Amikor a tulaj belenyul, akkor mar barmi lehet. Nem szemelyes "tamadas" ez, de sokszor van olyan, hogy van egy javithato hiba, Gipsz Jakab beprobalkozik es utana sokkal kunsztosabb kezelni. Valszeg ezert.
Nyilan te nem csinaltal semmit, de ok ezt nem tudhatjak
Semmi gond, csak ilyenkor megszólal a "vészjelző" és felsejlenek emlékek.....
Anno autómentőztem egy cégtársammal. Hááááát...... Áll az út mellett a delikvens.... világít a töltés jelző....
Artúr kinyitja, nézegeti, - eltorzult fej - Uram! Ezzel idáig közlekedett? 20perc mókolás az autó alatt, szerszám ki, szerszám be, káromkodás...Lényeg a lényeg > lecsúszott a gerjesztő tekercsről a saru. Az ár pofátlanul magas.
Ugyan ilyen hasonló "előadás" > alapjárati levegő csavar állítás.
Kiléptem a cégből!
Igen, a Béláék.
Egyszerű kérdés: 535 Virago szabadonfutó szétverte a lendkerék egyik menetét. Vigyem oda a motort, megcsinálják, olyan 30x ezer körül.
Ok.
Több kérdés felmerül.
Ha egyben van a gép, honnan tudom, hogy szétverte a menetet?
Ha a lendkereket viszem oda, úgy már nem tudják mennyi egy furatnak a felhegesztése, menetvágás?
Hüüüüüüümmmm....... 🤔
Közben megnéztem, végül is (nem könnyen), de elnittelhető a 10.9-es csavar. Ha túlér a furaton egy 0,8 mm-ert.
De szerintem nem szerencsés megoldás, mert szétszedésnél elcseszi a "puhább" anyagból készült lendkerék menetét.
Megkérdeztem azokat a srácokat, vigyem oda, és olyan 30 körül van. Mondtam, kezemben a lendkerék, úgy már nem tudtak árat mondani a felhegesztésre menetvágásra.
Azok csak simán mindent gyártanak, ami eladható.
A 750-1100-ről folyton lopkodják meg elhagyják az oldaldekliket az ülés alól. A gyári 60-70 euró. A kínai egy párat krómozva ad 45 dollárért - mert van piaca. A szívócsonk is ilyen fogyóeszköz. Más kérdés, hogy elég ergya minőség az a szívócsonk, amit ők csinálnak.
Más esetben, helyzetben. biztos elvittem volna.