Köszönöm a véleményedet,teljesen igazad van jól látod!Keresek egy megbizhatóbb szerelőt!Egyébként a légszüröt kicseréltük ,de ezzel az izopropil alkoholal nem mostuk át.Köszönöm ezzel is tanultam!Üdvözlet neked!
Összegezve: nem vegeztetek tökeletes munkat, és most feloldozast, megnyugtatast kérsz, hogy nem lesz semmi baja a motornak?
Gondolom nem volt " kedve " kivenni a legszuro dobozat szerelonek( vagy ennek is a vázgerincben van?) hogy kimossa pl izopropil alkohollal?
Nem hiszem, hogy tul sokan lennenek aki rendelkeznek gyakorlati teszttel, hogy tobb 10 ezer km- en keresztül szilikonolajjal vegyitettuk volna az tuzeloanyagot, es laboratoriumi korulmenyek között tobbszor a motor megbontasaval ellenorzo mereseket vegeztunk volna a fo szerkezeti egysegek kopottsagarol, jegyzokonyvezve azt utokornak...
Ha a motorolaj olajfilmet tud kepezni hengerfalon, nem turosodik ossze a motorolaj es nem kepzodik egyeb karos kicsapodas az eleges utan az egesterben, akkor nem kell tartani karos hatasoktol...
Nagy valószinüségel szilikon olaj okozta a világosszürke füstöt nagy gázadásra.A levegöszürön keresztül jutott be,a téli leállitáskor a gumi részek kerültek sprayval kezelésre.És erre nem figyeltem megfelelően.Amit lehetett kitakaritottunk,de még mindég füstöl de már nem olyan hatásfokkal.Nem tudom mennyire árt ez a mocinak,gondolom nem használ neki.Szerelő azt mondta használjam igy ,majd idővel kidolgozza amit már nem tudott kitakaritani maradéktalanul.Remélem igaza lesz és nem vágja haza a motort!Ha esetleg ezzel kapcsolatben még lenne észrevételetek szivesen fogadnám.Köszi
Motoros Társak!98-as Yamaha xv 1100 virágó azt produkálja,hogy erős gázadásra fehéres-szürke füstöt ereget.Bemelegitve üresben is elöjön erős gázadásra.A hideg motor szivatóval inditva nem füstől csak ha bemelegszik és akkor is csak akkor ha erős a gázadás.Olajat,benzint nem zabálja,jól megy, a gyertyák szép képet mutatnak.Megitélésem szerint nem olaj füst ami kékes,és nem is benzines mert az fekete.Mi lehet a problémája,a motorban 40.000 km van.
Eső kB. 5 percig esett, Besenyőtelknél ami arra volt jó, hogy össze kenjük a motorokat.
Egyébként jó idő volt.
15 motor, és 15 vagy 20 résztvevő az utasokkal eggyütt!
Még szét van szedve. A szerelőm beceneve megegyezik a gitárhős Eric Clapton becenevével(slowhand) de nem siettetem. Ha megakad valamiben kérdezni fogok.
Urai vagytok a helyzetnek?
Egy felùjìtó szett mindig jól jön.
A fojtò- pillango szelep falsolasara kell figyelmet forfitani. Kiszarad a tomito- filckarika aztan falsot sziv, keptelenseg beallitani...
De jó, hogy ide is vagy. Hogy jártam én! A Virago állítólag érzékeny és háklis karburátoraival semmi gond.(Hitachi) A Katanával meg az elmúlt 29 évben nem volt semmi gond, de most el jött az idő és elég gyanús, hogy azért mert hozzá lett nyúlva. Ugyan én Spuriztam meg 98-as benzinnel itattam mégis el jött egy gyertyacsere ideje és akkor nézzük már meg a karbikat is! Leeresztés.(még sosem csináltam, most is a szerelőm, csak ott voltam) Kb. mint az iszapkatasztrófa idején megismert zagytározó! Ilyen trutyi jött le, meg is voltam elégedve, hadd menjen! De a motor ezután kellemetlenkedni kezdett. Túlfolyás, melegen nehézkes indulás, alacsony fordulaton dadogás(ha kipörögte magát ment mint az állat!) szóval elég kényelmetlen a helyzet. Most szétszedésen van és nézzük mi lesz! Egyszer mindennek eljön az ideje.
Ez jellemzöen megboldogult nemi szervén a hidegvizes borogatas...
Amikor a süritett levegös pisztoly nem viszi ki a szennyezödest az ultrahangos moso alig bir a kicsapodott anyaggal es erös oxidacioval es meg mechanikusan is odafigyelest igenyel a takaritas..., akkor nem hiszem, hogy ez tul sok eredmenyt hozna.
Nezd meg RC 51 videojat milyen körülmenyek vannak egy elhanyagolt polasztoban.
Ha megis sikerül neki reszeredmenyt elerni, reszdugulas lesz csak, akkor meg majd szegeny keverekkel jol hazavagja a blokkot is...
Ezekre az öreg gepekre barmikor rafer egy porlasztofelujitas amugy is...
Valószínűleg nem engedted le a brenyát télire, a karbikból.
Próbáld meg 100 as benzinnel teli tenni a tankot. Plusz karburátor tisztító adalékot hozzá. Hátha kipucolja a fúvókákat. Ha nem javul akkor bizony szétkel szedni és úgy kipucolni a lerakódásokat.
Sziasztok! Téli leállitáskor semmi gond nem volt mocival. Most, hogy beinditottam, nehezen indul, alapjárat nincs, csak ha szivatot ráhuzva tartom. és durrog. Gyertyákat kicseréltem. Nincs változás.
Igen, lehetséges a fordulatszám mérő felszerelése, nekem is olyan Kínai van rajta, mint amit te kinéztél. Egyedüli hátránya, hogy kicsit nagy a mérés határa, mert hát a Viragok közel sem járnak a 13 ezerhez. :)
Késő bánat......majd a következő szezonban észben tartom.......
Kellene gurulni is a friss olajjal, de az időjósok csak a jövő hétre mondanak tűrhető időt.
A mostani foglalásomat lemondtam, semmi kedvem az esőruhát fel-le cincálni naphosszat.
Gondolom nem volt " kedve " kivenni a legszuro dobozat szerelonek( vagy ennek is a vázgerincben van?) hogy kimossa pl izopropil alkohollal?
Nem hiszem, hogy tul sokan lennenek aki rendelkeznek gyakorlati teszttel, hogy tobb 10 ezer km- en keresztül szilikonolajjal vegyitettuk volna az tuzeloanyagot, es laboratoriumi korulmenyek között tobbszor a motor megbontasaval ellenorzo mereseket vegeztunk volna a fo szerkezeti egysegek kopottsagarol, jegyzokonyvezve azt utokornak...
Ha a motorolaj olajfilmet tud kepezni hengerfalon, nem turosodik ossze a motorolaj es nem kepzodik egyeb karos kicsapodas az eleges utan az egesterben, akkor nem kell tartani karos hatasoktol...
Legszüröhaz- legszuro száraz? Le tud folyni a kondeszviz a lereszto csovon?
Egyébként jó idő volt.
15 motor, és 15 vagy 20 résztvevő az utasokkal eggyütt!
Nem áztatok még valahol ?
Nekem lakókocsis Tisza-tó túra volt a gyerekekkel, unokákkal, a mai motorozást meg elmosta a zivatar.
Egy felùjìtó szett mindig jól jön.
A fojtò- pillango szelep falsolasara kell figyelmet forfitani. Kiszarad a tomito- filckarika aztan falsot sziv, keptelenseg beallitani...
Amikor a süritett levegös pisztoly nem viszi ki a szennyezödest az ultrahangos moso alig bir a kicsapodott anyaggal es erös oxidacioval es meg mechanikusan is odafigyelest igenyel a takaritas..., akkor nem hiszem, hogy ez tul sok eredmenyt hozna.
Nezd meg RC 51 videojat milyen körülmenyek vannak egy elhanyagolt polasztoban.
Ha megis sikerül neki reszeredmenyt elerni, reszdugulas lesz csak, akkor meg majd szegeny keverekkel jol hazavagja a blokkot is...
Ezekre az öreg gepekre barmikor rafer egy porlasztofelujitas amugy is...
Próbáld meg 100 as benzinnel teli tenni a tankot. Plusz karburátor tisztító adalékot hozzá. Hátha kipucolja a fúvókákat. Ha nem javul akkor bizony szétkel szedni és úgy kipucolni a lerakódásokat.
Onnan még huszonegynéhány km.....
,,Elveszítettem" Xv1100 as motorom akku takaró idomját! Ha vki tudna segíteni,hogy hol tudnék helyette vásárolni
nagyon megköszönném!
Kellene gurulni is a friss olajjal, de az időjósok csak a jövő hétre mondanak tűrhető időt.
A mostani foglalásomat lemondtam, semmi kedvem az esőruhát fel-le cincálni naphosszat.