Nu ez a hétvége már jobb volt egy picit.
Péntek este felpattantam a krómparipámra, elvágtattam a Tiszántúlra. Eltöltöttem ott egy éjszakát, meg egy délelőttöt aztán irány haza. Persze természetesen nem a legrövidebb úton, hanem légvonalban. Vagyis a Mátrán keresztül. Igaz ma reggelre volt egy pici izom, lázam. Idén sajnos még csak most járattam meg egy piciri-picikét, a vasat.
Más:
Urbán Zoli üzent, hogy a nehézségek ellenére, még is meg lesz tartva a Salgóbányai, Családi motoros találkozó.
Az időpont. 20. 07. 03-05-ig
Jómagam az autóval és családdal érkezőknek, vállaltam ott helyben a séta, vezetéseket.
Pl: Sziklás tó, Eresztvényi forrás, és sípálya, Salgó vár és a körülötte lévő tornapálya, Boszorkánykő körüli geológiai, tanösvény, és egyéb, látnivalók. Ezek mind ott vannak egy kupacban, csak sétálni kell egy picit.
Persze a motorral érkezőknek, Zoli vezetésével motoros túra is lesz.
Sziasztok! Yamaha Virago XV535-re szerelt már valaki utólag fordulatszám mérőt? Ez az aljas szándék fordult meg a fejembe,csak nem tudom,lehetséges a kivitelezés? Erről lenne szó:https://www.banggood.com/LED-M...
Az 1,1-es dettó. A jeladója jó fent van.
Legutóbbi olajcserekor a deknit is levettem, s alaposan kitörölgettem amit csak tudtam. Így igen csak sok olaj ment bele.
15-50-es félszintetikus.
Az 1,1-es nem tudom mennyire érzékeny a mennyiségre, de a 750 az nagyon.(legalábbis a kontroll lámpa) Ha közép szint alá süllyed a mennyiség, nekem már bejelez a piros lámpa fékezéskor, gyorsításkor. Nagyon zavaró ezért maximumig öntöm.
Igen, ásványi az előírt leginkább szerintem azért mert amikor ezeket a gépeket tervezték, még nem volt szintetikus. Én is használtam Castrol Actevo 20w50 et, de az ásványi volt. Akik régebben kísérleteztek szintetikussal, olajfogyasztást tapasztaltak. Ásványival nem. Más kellemetlenségről nem hallottam én sem.
Nyenyőce meg 4 évszakos mint a pizza.
http://www.oilpower.hu/tudasta...
Mi a különbség a NGK BP7 ES
És az NGK B6 ES gyertyák között????
Péntek este felpattantam a krómparipámra, elvágtattam a Tiszántúlra. Eltöltöttem ott egy éjszakát, meg egy délelőttöt aztán irány haza. Persze természetesen nem a legrövidebb úton, hanem légvonalban. Vagyis a Mátrán keresztül. Igaz ma reggelre volt egy pici izom, lázam. Idén sajnos még csak most járattam meg egy piciri-picikét, a vasat.
Más:
Urbán Zoli üzent, hogy a nehézségek ellenére, még is meg lesz tartva a Salgóbányai, Családi motoros találkozó.
Az időpont. 20. 07. 03-05-ig
Jómagam az autóval és családdal érkezőknek, vállaltam ott helyben a séta, vezetéseket.
Pl: Sziklás tó, Eresztvényi forrás, és sípálya, Salgó vár és a körülötte lévő tornapálya, Boszorkánykő körüli geológiai, tanösvény, és egyéb, látnivalók. Ezek mind ott vannak egy kupacban, csak sétálni kell egy picit.
Persze a motorral érkezőknek, Zoli vezetésével motoros túra is lesz.
Legutóbbi olajcserekor a deknit is levettem, s alaposan kitörölgettem amit csak tudtam. Így igen csak sok olaj ment bele.
15-50-es félszintetikus.
De beteszem az oldaltáskába a bontott flakont, hátha rá kell tölteni.
Tehát 3.1 elég.
Jövő hét végén Szekszárd környékéig mennék, ha az időjárás is engedi, a csere meg időszerű volt.
Nem értem a töltési mennyiségeket olajcserekor.
Szűrő csere nélkül 3 l, szűrővel 3.1......de akkor miért 3.6 a teljes ?
Jövő héten olajcsere.
Most állok át szintetikusról ásványira.
Mindenki ezt ajánlotta .