Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R17.hu én mindig innen és nem csalódtam még.
A márka számomra nem lényeges.
Nekem inkább az lenne a lényeg, hogy legalább itthoni, kereskedő legyen.
Ennek 1000 + 1 oka van nálam. Az egy az, hogy ha felhívom akkor ne keljen a világ összes nyelvén végighallgatnom, hogy mi a helyzet. S jó esetben a végén a benyögi magyarul is.
Tudom most már mindenkinek illik külföldiül is brekegni. De.......
Annak idején kalmi motorostárs volt aki a Heidenau gumikat vette és úgy emlékszem elégedett volt. Én elég begyöpösödött gondolkodásű vagyok. Bridgestone, Michelin, Pirelli. A többit nem is nézem.
Szia
A kérdésem arra vonatkozott, hogy ki melyik oldalról rendelitek.
Mivel én jórészt rendelésre vagyok kénytelen szorítkozni, gumi ügyben.
De most van egy kis időm a netten bóklászni így már keresem a lehetőségeket.
Jelenleg Heidenau van fent. (Nekem bejött. Esőben és szárazon sem motorozok a fizika határain)
A hátsó keréken közeledik a végéhez. No meg a műszaki vizsga is közeleg.
Holnap délután tudok nekifogni!

Írtam magamnak sorrendet, hogy miként szűröm ki a hibát és minden egyes lépés után tesztelem.

írok, ahogy van történés. Köszönöm!
Megvolt a 30 ezredik km.
Valamennyi kaja nálam is volt, de hamar elfogyott. Kávé volt Köveskálon, a Cseszneki megálló inkább csak nyújtózás lett volna, illetve maga a feeling, hogy egy népszerű motoros büfében kajáljak a többiekkel, még végignézzem, ki milyen géppel érkezik
Én vittem magammal 3 szalámis zsömlét, meg 2 liter vizet. Egyetlen egy kávét ittam valamelyik benzinkúton.
Tapolcán én is gondolkodtam, lemenjek -e a Balaton felé, de úgy gondoltam , tömeg lenne most arra, inkább jobbra fordultam, aztán Kapolcs, Veszprém, Zirc, Cseszneki pihenőben kb. 100 motor, a büfénél 30 m sor. Kihagytam.
Otthon lecsó......arra nem kellett várni :-)
Balaton-kerülés, 470 km. Jelenleg Algoflex Forte és Diclac-kúra egy hétig....
Fejlemény? Eredmény?
Remélem, ti is gurultatok, az idő tökéletes volt.
Rettenetes a tankom... rozsdásnak nem rozsdás, de elég gagyi a "fényezése" ami belűl gyakorlatilag foszlik.

csap membránt és a pillangó folytó szelepet is ki fogom próbálni.

Nagyon hasznos gondolatok, nagyon köszönöm!
Jó ötlet, kipróbálom!
A bulldog a egy virgacs motor van...turamotot, sportmotor iranybol nezve egy jellemtelen ,iztelen harmatgyenge oszver...csopper iranybol egy tüzpenge is lehet...
Nem nagyon értem mire gondolsz. Melyikkel ugyanaz? Gumit én egy helyi gumiszerelő haverral intéztetek amikor kell.
Nagyon szépen látszik, hogy mi a helyzet. Nekem a régi Colortest van.(nem használtam még)
Tank tiszta? Nem rozsdas?
Fujtal fektisztitot csap membranjahoz is, a pillango/ fojto szelep tengelyehez?
" A tünet fenn áll PRI módban is, ezért kizártam a vákuum cső-üzemanyag ellátás vonalat."
Ennek hengere adja a vakuumot a csapnak?

Hiaba teszed PRI allasba, ha lyukas a csapban a vakuummembran akkor falsot sziv. Dugozd le a szivocsonkot, es PRI allasba menjel egy kort.
Helló,

Jogos, köszönöm.
Információkra, ötletekre vágyom, amik esetleg segíthetnek megoldani ezt az egész ügyet, ugyanis a motorral tényleg nagyon jó élmény.
íme a részletek:

Két évvel ezelőtt volt egy tökéletesen működő, bár nem túl szép motorom, amikor egy építésünkhöz kivettük a karbimat és átpróbáltuk az épített TR1-be (ami egyébként éppen nagyon az én jelenlegi hibámhoz hasonló jeleket produkált: Szép alapjárat, de alacsony fordulaton rendszeresen csak egy henger járt és durvákat robbant, durrogott)
Miután visszaraktuk a karbimat, konkrétan elkapta a dolgot és onnantól gyakorlatilag élvezhetetlenné, használhatatlanná vált a motor.
- Először gyertyákat cserélgettem - semmi.
- Féktisztítóval a csonkokat fújogattam, meg a karbit, hátha falsot szív - semmi
- Gyújtótrafó melegedést néztem, fórumokat olvasgattam, de mivel semmi nem segített, elvittem egy motorszerelőhöz, aki megállapította, hogy csúnyán el van kopva a henger és itt kezdődött egy klasszikus rémálom, a túlméretes dugattyú, hajhászás, hónolás aztán mégsem hónolás, végül gyári alapméretre perselyezés, dugattyúzás, gyűrüzés. Mindeközben bevásároltam a kerregő önindítomhoz egy javító szettet, amitől 30%-al jobb lett, nem többel... de ez mindegy is.
Az anekdótát nem folytatom, íme kicsit szárazabban:

- A motor új dugattyúkat kapott és új perselyeket, illetve új vezérműláncokat.
- A karbi új szívócsonkokat kapott.
- A karbit kimostam ultrahangos tisztítóval, járatokat külön sörtés vagy bármilyen tisztítóval viszont nem. Szinkronizálva nem lett.
- Új gyerták vannak benne (NGK BP7ES) Tegnap cseréltem, illetve amik benne voltak is teljesen szép állapotúnak tűntek. Semmi sem változott.
- 100-as benzint tankolok - fogalmam sincs miért. Elronthatom ezzel? Tuti ostoba kérdés.
- CDI sajnos nincs csere, hogy kipróbálhassam, de már szétszettem és kontaktspérvel kipucoltam. Amugy totál tiszta és makulátlan volt... A csatlakozóival is ezt tettem.
- A tünet fenn áll PRI módban is, ezért kizártam a vákuum cső-üzemanyag ellátás vonalat.

Jelenleg itt tartok.
Műhely, szerszám van, bármi féle gondolat van, szinte azonnal ki tudom próbálni, illetve akár nagyon szívesen fizetnék is azért, ha valaki egy ilyen motorral megjelenne, kivenném a CDI-jét, betenném, mennék vele egy kört és visszaadnám, ugyanis amiket látok, hogy működhetnek, azok 300euró körül járnak és ha megveszem, de nem oldja meg a gondot, lehet dunába lököm magam, motorostúl.

Körűlbelül ennyi..

köszi mindent!
A gumit, honnan szoktátok mostanában rendelni?
Milyen segítségre gondoltál?
Anyagi? Fizikai? Elméleti?
A leírt jelenséget okozhatja:
-falsolo rendszer
-részben vagy teljesen eltömödött üzemanyagrendszer
-rosszul behangolt porlasztó
-kimaradozó gyújtás
-kopott motor

Ìgy elsöre...
Másfél év alat nulláról meg lehet tervezni egy motort, és legyártani az utollsó alátétig. Igazából nem mond semmit, én hoszzú évekig restaurálok motorokat... Az aránytalal blokkfelújítás is elég ködös nekem... anyagilag, vagy mélységében...
Szükség volna egy pontos részletes beszámolóra. Mint láthatod, hely van itt rá böven.
Kedves Férfiak és esetleges Hölgyek.
Elképesztően gyűlölöm, ahogy a 84-es 750-es SE-m egyhengerezik es durrog... könyörgöm segítsetek, most tartok masfel evnel es aranytalan blokkfelujitasnal, de a hiba tovabbra is kisert...
SEGITSEG!!!