Megkisérlem újra.
Megvolt az első tankolás , 160 Km 8 liter, kb fele város fele országút , nagyobbrészt 2 személy.
Nagyon tetszik , eredetileg Dragstar volt tervben , de nem bántam meg , nagyon jó "kis" motor.
Este hosszabb túra , gó Balaton 270Km.
Nem engedelyeztek? Hat, ez erdekes. Irj rajuk privatban messengeren is. Van amikor tobb nap mire reagalnak mert eleg sok munkaval jar az adminsag. Kuldj kepet a motorodrol nekik az szokott mukodni.
Köszönöm , végignéztem , de amire szükségem lenne azt nem találtam .
Szerettem ,volna már többször is csatlakozni a facén a Virago csoporthoz , de nem engedélyezték az adminok , esetleg ebben tudna valaki segíteni ?
Üdv mindenkinek. Kezdő motoros vagyok , Májusban vizsgáztam , és a napokban készült el XV 1100 Viragóm.
Ehhez keresnék jobb oldali úszóházat, mert aki Ausztriából behozta elrepesztette az oldalát. Egyenlőre sikerült megfogni a bezin szivárgást , de szeretném kicserélni sérülés mentesre . Előre is köszönöm. Attila
Sziasztok
Idén is Urbán Zoli barátunk szervezi. S tudomásom szerint augusztus 16.-18. lesz.
Faházat és kaját 19 08 13.-ig lehet foglalni.
Mi nagy erőkkel készülünk.
Faházat nagy valószínűséggel kérni fogunk. Péntek s szombat estére.
Kaját csak reggeliket. Mivel estére visszük a csurdító vasat.
Nekem régebben a négyszázason, a tű oválisra koptatta a főfúvókát. ezért volt olajos a hátsó gyertya. A dragstaron az előző tulaj felcserélte a tűket, sokáig így jártam vele mire megadta magát. szerencsére pont othon. Nem kell mindjárt megbontani a motort. Nagyon kicsi benzin többlet elég neki hogy beköpje a gyertyát.
Motorban nagyon kevés a km............igaz, hogy 1996-os, talán az eltelt 22 év alatt elöregedtek a gumi vagy műanyag alkatrészek, igy lehet inkabb szelepszár szimmering ? Nem szívesen bontanám meg, amíg nem látok nagyobb problémát, pl. semmi füstölés, olajat 1 dl- öntöttem tavalyi szezon óta.
Nagy a valószínűsége, ha szerencséd van akkor csak szelepszár szimmering gond lesz, de ritkán van az embernek szerencséje, és lehet, hogy az olajlehúzó gyűrű amivel gond van ! Csak abban reménykedek, hogy csak az egyik oldal van beszrva és az pedig szelepszár szimmering hiba lesz!
Helló, Katana.
Próbáltam rájönni, miért nem ketyeg rögtön mindkét henger indítás után.
A motor 96 óta egygazdás volt, 75 éves a bácsi, akitől vettem Regensburgban. Az utóbbi 15 évben szinte csak a műszakikra hordta, megkaptam az összes számlát km állással együtt.
Egy olajcsere nálam plusz a két gyertya.
Cserekor is olajos volt az egyik régi, masik szaraz.
utána meg az újak szintén.
Gondolom, oka van......
Nem vagyok maximalista, hogy minden tökéletes legyen, de próbálom megelőzni, hogy ne többszáz km távol otthontól adja meg magát valami.
I
Köszi! Ha így nézzük lehet, hogy az én egyes hengeremben is olajos a gyertya csak nem tudok róla. De amíg 5,4 liter/100 km. fogyasztással eljárok, én nem fogom nézegetni.
Hello! úgy látom, az olajos gyertya amolyan Virago betegség, nekem inkább a hátsó hengeré szokott az lenni. Talán ez a membrános karburátor nem teljesen szerencsés konstrukció, hiszen a gázkar húzogatása nem direktben hat a keverék minőségét szabályozó kúpos tűre, hanem csak a szívótorok vákuuma határozza meg, hogy miként működjön. Nekem indításkor van az, hogy durrog, pufog, kormot lövell ki, pedig már jócskán szegényítettem is keveréken.
Utoljára 3 hete mentem, de úgy láttam akárhányszor gyertyát ellenőrzök , egyesé mindig olajos.
Esőruha otthon maradt, úgyhogy egerben vettem egy farmert, térdig áztam el.
Az út mátraházától parádit első osztályú.
Kár az esőért, Siroknál kapott el.
Egyelőre várakozás, hogy elálljon az eső, hazaút 200 km.
Megvolt az első tankolás , 160 Km 8 liter, kb fele város fele országút , nagyobbrészt 2 személy.
Nagyon tetszik , eredetileg Dragstar volt tervben , de nem bántam meg , nagyon jó "kis" motor.
Este hosszabb túra , gó Balaton 270Km.