Sziasztok. Friss A2 jogsival új motor vásárlás elött állok. Tetszenek a Naked motorok, de a chopper felé jobban húz a szívem, és keresgélés közben bukkantam rá az 535-ösre, illetve olyan 30 km-re tőlem egy 500L típusúra is. A kérdésem az lenne, hogy jobban megéri-e az 535-ös, ha igen miért? Valamint a vásárláskor mire érdemes figyelni? Van-e valami típushibája ezeknek a motoroknak? Nagyon max 550.000 forintom van rá, és nem tudom, hogy ami ebbe az árba belefér, meg szabad-e venni? Köszi előre is
Debrecenből mentünk, de a Padis elott utba vettük Elesdtol északra levo kiváló minőségű es vonalvezetesu szerpentineket. 450 km-es kor volt :-)
Az utak többsége mar jobb mint a határ ezen oldalan. Vannak meg nehéz szakaszok, de minden járható. Rengeteg utat ujitanak, lekoroztek minket.
"Bogyó 112." leírta a lényeget!
Test felé a megaohm értéken sem szabad mutatni semmit! Abban reménykedhetsz még, hogy valahol a kivezetés testel! A feszültség érték az jó!
De, a szabályzó nélküli generátornak nem lenne szabad vezetnie a test felé. Ellenőrizd, hogy nincs-e valahol - ahol kijön a dekli alól - a vezeték véletlenül odacsípve.
Amúgy a váltófeszültség értékei normálisak, csak letestel valahol, ez nyírja ki a szabályzót is, ezért melegszik. Szerintem.
Sziasztok. Még mindig fesszabályzó. DE már inkább generátor. Mint írtam úgy gallyra ment a fesszabályozó, hogy a csúszka összeolvadt és csak levágni tudtam. Azóta próbálkozok de szerintem túl melegszik. Generátorra gyanakszok. 535 -ös Virago feszültségszabályozója mennyire melegedhet? Normális, hogy kb 2-3 perc alapjáraton pöfögés után, mondjuk megfoghatatlanul meleg lesz? Az aksin mérve. 13,8 és 14,2 között van a töltési érték. A fehér vezetékek között mérve multiméterrel 200 -as értéken mind a három egymás között 0,7 -ohmot mutat az ellenállás, dt830b típusú kínai cuccal. Ez még normális is volna. De a fehér vezetékek és test között külön külön mérve 23,2 és 23,7 közötti értékeket mutat. Szintén a 200-as álláson. Itt nem végtelent kellen mutatnia? Azaz egy "1" esre kifutni? Zárlat van a test felé? Állórész csere? Nem akarok még egy feszültségszabályozót leolvasztani.
Sziasztok! Immár Virago tulajként (xv400 1992) kérdezném, hogy valaki tudja-e a karbi fuvókák méreteit? 535 höz találtam, de 400 hoz semmit. Tervezem egy Yamaha szervíz felkeresését ezügyben, de hátha van valakinek leírása. Köszönöm!
Multkor felfőtt a két hónapos akku , cellazárlatos volt .Majdnem haza jöttünk vele , de elment minden áram, kiégett az első hátsó világítás és a helyzetjelző.
Itthon beletettem a régi aksit, feltöltöttem , minden ok, beindult. 3 nap állás után is pöccre indult a régi aksival, így benne hagytam.
Szombaton 150 km, minden ok.Tegnap szintén kb 150 km és ki pihenő után már nem akart indítani. Betoltuk, majd 30 km után olajnyomás viszajelző világított, majd vibrált aztán leállt minden. AZ aksi forró volt. Gyujtást ráadva semmi, csak kis zúgás, gondolom a benzinpumpa.Stoppal haza, kocsival vissza a garicserés új aksival. Kicseréltem, így már tekert, de a nemzinpumpa nem kattogott.Ja megzz kicseréltem az " ignition"
biztosítékot, mert a lámpákkal együtt az is kiégett.
Ja, először az aksi volt zárlatos, a fesszabályzó jól működött. Most a benzinpumpa nem megy, szerintem. Kis állás után beindul pár mássodpercig, míg van a karbiban benzin. :(
Biztosítékok jók, direktbe kötve is hallgat a benzinpumpa.
Üdv mindenkinek,és széles utat, akinek műxik a motorja.
Mi mostanában autómentőn megyünk haza.
Az alany egy "elromolhatatlan "2002 -es Drag Star 1100 .Fő kérdésem, hogy ha az aksiról direktbe áramot adok a benzinpumpának, akkor annak működni, kattogni kellene ugye ???
Kérdésem
Köszi. Közben olvasgattam szerelési könyveket. És látom, hogy a három fehér a generátortól jön és a vezetékek között 0,34-0,42 ohmnak kell lennie. Na ezt holnap megmérem. Tehát felcserélhető. Ezt jó tudni. Mennyire melegedhet a feszültség szabályozó ? Egy perc után lehet megfoghatatlanul forró?
A három fehér felcserélhető, nincs sorrend!
Viszont, ha le van húzva, test felé a multiméternek végtelent kell mutatni! Csak egymás között szabad mutatni! Hogy a tekercs ellenállásnak mennyinek kell lenni, azt sajnos nem tudom, de sima multival nem is nagyon tudod kimérni a menet zárlatot!
Sziasztok.
Ismét a segítségeteket kérem. Az 535 -ösöm (1991-es 3br) nem akart indulni. Aksi lemerült. Mivel tök új feltöltöttem és biztos voltam benne, hogy más hiba is lesz. Beleteszem. Beindul. Rámérek multiméterrel14-15 V a töltés. Na mondom feszültségszabályozó. (Bár hogy az aksi miért merült ettől le. Ha a sav nem forrt el. Fogalmam sincs). Szóval szétszedem. A fesszabályzó fekete belső része megolvadt. Ki púposodott. A hármas műanyag csatlakozó. Úgy összeolvadt, hogy nem bírtam szétszedni. Le kellet vágni a motorról a fehér hármas csatlakozót. Gondoltam nem baj megoldom csúszó érintkezővel. Itt követtem el az első hibát. Nem jegyeztem meg a sorrendet. Melyiket hova dugjam az új fesszabályzón ? Próbaképp összeraktam. Csak úgy találomra. Hát a töltés nem megy 12.4 fölé. Azaz szerintem nem is tölt !? De a fesszabályzó olyan forró lett, hogy megfogni nem bírtam. Szerintem ha így mennék vele ismét le és össze olvadna.
Szeretnék tehát segítséget kérni. Hogy kössem be a fesszabályzó hármas dugóját? Miért nem tölt? Se túl se sehogy? Miért melegszik baromira? És mitől olvadt szét az egész. De nagyon? Bocsi, de megvagyok lőve?
Itt az említett csatlakozó képe. Amire nem tudom mire mit dugjak?
Az utak többsége mar jobb mint a határ ezen oldalan. Vannak meg nehéz szakaszok, de minden járható. Rengeteg utat ujitanak, lekoroztek minket.
Test felé a megaohm értéken sem szabad mutatni semmit! Abban reménykedhetsz még, hogy valahol a kivezetés testel! A feszültség érték az jó!
Amúgy a váltófeszültség értékei normálisak, csak letestel valahol, ez nyírja ki a szabályzót is, ezért melegszik. Szerintem.
1 nap alatt nyomtátok le?
Mennyire szarok az utak arrafelé?
Ui. Köszönöm a vásárláshoz adott tanácsokat is.
Itthon beletettem a régi aksit, feltöltöttem , minden ok, beindult. 3 nap állás után is pöccre indult a régi aksival, így benne hagytam.
Szombaton 150 km, minden ok.Tegnap szintén kb 150 km és ki pihenő után már nem akart indítani. Betoltuk, majd 30 km után olajnyomás viszajelző világított, majd vibrált aztán leállt minden. AZ aksi forró volt. Gyujtást ráadva semmi, csak kis zúgás, gondolom a benzinpumpa.Stoppal haza, kocsival vissza a garicserés új aksival. Kicseréltem, így már tekert, de a nemzinpumpa nem kattogott.Ja megzz kicseréltem az " ignition"
biztosítékot, mert a lámpákkal együtt az is kiégett.
Ja, először az aksi volt zárlatos, a fesszabályzó jól működött. Most a benzinpumpa nem megy, szerintem. Kis állás után beindul pár mássodpercig, míg van a karbiban benzin. :(
Biztosítékok jók, direktbe kötve is hallgat a benzinpumpa.
Mi mostanában autómentőn megyünk haza.
Az alany egy "elromolhatatlan "2002 -es Drag Star 1100 .Fő kérdésem, hogy ha az aksiról direktbe áramot adok a benzinpumpának, akkor annak működni, kattogni kellene ugye ???
Kérdésem
Viszont, ha le van húzva, test felé a multiméternek végtelent kell mutatni! Csak egymás között szabad mutatni! Hogy a tekercs ellenállásnak mennyinek kell lenni, azt sajnos nem tudom, de sima multival nem is nagyon tudod kimérni a menet zárlatot!
Ismét a segítségeteket kérem. Az 535 -ösöm (1991-es 3br) nem akart indulni. Aksi lemerült. Mivel tök új feltöltöttem és biztos voltam benne, hogy más hiba is lesz. Beleteszem. Beindul. Rámérek multiméterrel14-15 V a töltés. Na mondom feszültségszabályozó. (Bár hogy az aksi miért merült ettől le. Ha a sav nem forrt el. Fogalmam sincs). Szóval szétszedem. A fesszabályzó fekete belső része megolvadt. Ki púposodott. A hármas műanyag csatlakozó. Úgy összeolvadt, hogy nem bírtam szétszedni. Le kellet vágni a motorról a fehér hármas csatlakozót. Gondoltam nem baj megoldom csúszó érintkezővel. Itt követtem el az első hibát. Nem jegyeztem meg a sorrendet. Melyiket hova dugjam az új fesszabályzón ? Próbaképp összeraktam. Csak úgy találomra. Hát a töltés nem megy 12.4 fölé. Azaz szerintem nem is tölt !? De a fesszabályzó olyan forró lett, hogy megfogni nem bírtam. Szerintem ha így mennék vele ismét le és össze olvadna.
Szeretnék tehát segítséget kérni. Hogy kössem be a fesszabályzó hármas dugóját? Miért nem tölt? Se túl se sehogy? Miért melegszik baromira? És mitől olvadt szét az egész. De nagyon? Bocsi, de megvagyok lőve?
Itt az említett csatlakozó képe. Amire nem tudom mire mit dugjak?