Akkor megnyugodtam azt hittem a tieddel van a gond. Gurulásba benne vagyok ,a mostani szombat nem lett volna nekem jó. Vasárnapra van beütemezve egy kis motorozás.
Amúgy szombatra gurulást terveztem, megcsináltam az útvonalat is, ma szerettem volna közre adni, erre a Brigi olyan szinten esett le a lábáról, hogy orvossal is csak telefonon konzultáltunk. A vasárnapom foglalt. Jövő héten újra megpróbálom mint Magilla gorilla. Remélem Tormy meg a Laci is előkerül! Elég hallgatag mostanában a régi csapat.
Szia Gyula! Amennyiben olyan felelőtlen gondolat fordult meg a fejedben, hogy a tőled vett motornak bármi baja lenne, el kell keserítselek! A hosszú téli pihenő után egy kis PRI és egy gombnyomásra megtörtént az indulás. Igaz csak egy hengerrel, de 10 másodperc után a másik is elkezdett döngölni. Az akkut azért havonta feltöltöttem. Szóval semmi gond. A gond egy 1,1-essel van. Svédországban élő barátom vette kint öreg tatától. Ott augusztus végén a szezonnak vége és hazahozta. Az út végén már egyhengerezett, hallás szerint gyógyítok kimondták rá a "hajtókarcsapágyas" ítéletet, a Pityu meg azt mondta vigyük le ,szétkapja, megcsinálja. Vasárnap visszük.
Szia Pityu! Vasárnap állampolgári jogom gyakorlása után meglátogatnálak a beteg nagyvirgáccsal amiről már beszéltünk! Most lenne aktuális. Neked jó az időpont?
Japan gyartmany, 20 ah -s es savas. Nem az olcso kategoria, de magas az inditoarama ami kell a nagy xv-nek.
Az egyik legjobb minosegu akksi. En nagykerbol szoktam venni de mar nem tudom mennyi volt. Tobb mint negy eve vettem :-)
Bocs nem pontosan irtam.
Ha lehuzott benzincsonel us csepeg a karbutstor akkor annak a tomitese hibas.
Ha lehuzott benzincsonel a csap csepeg akkor azt a csatlakozasnal latod. Es lehet, hogy az uszonal nem zar rendesen. Ha folyik a csap egy jo uszonak akkor us zarnia kellene. De a rosszul zaro uszo es atengedo csap az okoz galibat. A karbit tesztelheted ugy is, hogy egy magasra akasztott uvegbol taplalod meg a karbit. Ez jo uszo es tomites tesztre is.
Az indítóáramra figyelj ! Nemtom 750-nek mennyi kell.
Én 180 amperost vettem az 1100-ba, ép, hogy belefért :) egy éves 140 amperossal vettem, ami gatya, ez meg most egyet mozdít, és már röfög a Dragobert :)
Üdv. Urak !
Minden jel arra mutat,hogy az XV 750 aksija beadja a kulcsot és vennem kell másikat . Az érdekel,hogy mit javasoltok vagy ki mire esküszik ? Kössz.
Sziasztok, megvettem a tavaszi olajat. Azt irja a matrica, hogy gyartastol szamitott 5 evig hasznalhato fel.
A flakon aljan latok szamokat, ebben lehet valahol a datumkod? Tudja valaki?
Koszi elore is
Nem ismerem a Burgmant előre bocsátom. Biztos, hogy elzárod a csapot? Nem úgy van mint a többi motornál? A benzincsapon nincs zárt állás, normál esetben csak akkor engedi a benzint ha vákuum van(jár a motor és szív). Tartalék állás. PRI állás(elárasztó funkció) A tiéden nem így van?
Kösz.
De leállítom, elzárom a benzincsapot, és utána egy órával kezd el csöpögni :( Később el is áll, mikor már (gondolom) üres a karbi.
Holnap leveszem a légszűrőt, hogy jobban lássak, lemosok mindent tisztára, és mekkk- próbálom meglesni ,honnan jön a benya.:)
Nem, csak nem zar rendesen a tuszelep es szep lassan megtelik a karbi majd pedig tulfolyik (ha a benya a gumi szivocsonk es karbi talalkozasanal csopog)
Megoldas a tuszelep tomitisenek tisztitasa vagy csereje.
Ovatosan, nekem anno megtelt az egesz henger benzinnel ami folyadek leven nem komprimalhato!
Itt a karburátoros ember. Tegnap gurultunk egy kört,karbi csöpögés nélkül. Itthon leállítottam, semmi csöpögés. Két óra múlva megnéztem, hát elkezdett megint csöpögni.
DE MIÉÉÉÉRT ?
Lehet, hogy ha lehűl, akkor van valami történés ?
Megkérdezhetem mi a gond ?
Ha esetleg valakit érdekelne kipufogó Viragora..
https://www.kepesmotor.hu/kipu...
Az egyik legjobb minosegu akksi. En nagykerbol szoktam venni de mar nem tudom mennyi volt. Tobb mint negy eve vettem :-)
http://www.yuasabatteries.com/vehicle_search.php
Vagy
Motoralkatresz.eu
Ezt a Yuasát megpróbálom . Savas-zselés ? hány Amperos ? -és kb. mennyi pénz egy ilyen? Üdv!
Ha lehuzott benzincsonel us csepeg a karbutstor akkor annak a tomitese hibas.
Ha lehuzott benzincsonel a csap csepeg akkor azt a csatlakozasnal latod. Es lehet, hogy az uszonal nem zar rendesen. Ha folyik a csap egy jo uszonak akkor us zarnia kellene. De a rosszul zaro uszo es atengedo csap az okoz galibat. A karbit tesztelheted ugy is, hogy egy magasra akasztott uvegbol taplalod meg a karbit. Ez jo uszo es tomites tesztre is.
Én 180 amperost vettem az 1100-ba, ép, hogy belefért :) egy éves 140 amperossal vettem, ami gatya, ez meg most egyet mozdít, és már röfög a Dragobert :)
Minden jel arra mutat,hogy az XV 750 aksija beadja a kulcsot és vennem kell másikat . Az érdekel,hogy mit javasoltok vagy ki mire esküszik ? Kössz.
A flakon aljan latok szamokat, ebben lehet valahol a datumkod? Tudja valaki?
Koszi elore is
ugyanis ezt irta:
"Drag 1100-nál párom kiszagolta, hogy benzin szag van :(
Leállítás , benzincsap elzárás után, kicsöpög a karburátorokból a benzin."
- Takaríts le mindent. Menj vele egy kört. Zárd el a benzin csapot és húzd le róla benzincsövet.
Ha igy is csöpög a karburátornál akkor az a hibás. Ha nem csepeg akkor meg a benzincsap.
De leállítom, elzárom a benzincsapot, és utána egy órával kezd el csöpögni :( Később el is áll, mikor már (gondolom) üres a karbi.
Holnap leveszem a légszűrőt, hogy jobban lássak, lemosok mindent tisztára, és mekkk- próbálom meglesni ,honnan jön a benya.:)
Megoldas a tuszelep tomitisenek tisztitasa vagy csereje.
Ovatosan, nekem anno megtelt az egesz henger benzinnel ami folyadek leven nem komprimalhato!
Itt a karburátoros ember. Tegnap gurultunk egy kört,karbi csöpögés nélkül. Itthon leállítottam, semmi csöpögés. Két óra múlva megnéztem, hát elkezdett megint csöpögni.
DE MIÉÉÉÉRT ?
Lehet, hogy ha lehűl, akkor van valami történés ?
Benzinszivattyus az 535-ős!