Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát be kel vallanom, hogy nem a motorozás a legfontosabb az életemben. De egyébként az a 100 m földút nem teljesen vízszintes. Így hát mire végig mennék ezen a szakaszon, ezzel a nehéz nyomatékgyáros gőzmozdonnyal, hát nem csak a gép hanem én is mocskosul sáros lennék. A gipszelés áráról már nem is beszélve.
Máskülönben a krómnak sem túl jó, a mostani sós lé. Mivel nálunk még van egy kis hó, aminek a leve még itt-ott csordogál az úton is.
Sziasztok! Új Viragos vagyok, ezért még ebből a motorból kezdő, ezért szívesen venném a tanácsaitokat. Eddig egy yamaha 600 fazerral nyomtam most egy yamaha xv 750-el szeretném koptatni az utat.Előre is köszönöm
Sziasztok! Szivesen venném, ha ellátnátok tanáccsal, mivel most nyergeltem át sport turáról egy xv 750 virágora -és nekem kicsit új a pálya -előre is köszönök mindenféle jó tanácsot -üdv VL
XX. CONDORS MC MOTOROS TALÁLKOZÓ
2018. május 11., péntek 10:00 2018. május 13., vasárnap 8:00
JÁSZBOLDOGHÁZA STRANDFÜRDŐ
XX. CONDORS MC MOTOROS TALÁLKOZÓ
JÁSZBOLDOGHÁZA,STRANDFÜRDŐ
2018. MÁJUS 11-13.
Az első tavaszi motorozásnál mi lehet fontosabb?
Ha koszos lesz, hát koszos lesz. Le lehet mosni...
Nagyon irigylem azokat akik már gurulhatnak, Én sajna még nem tudom előszedni a gépet. Mivel kb száz métert kéne megtennem földúton. A hol igen csak össze csapnám a kicsikét.
Így hát marad a többiek hesszelése.
Mo meg más fontosabb feladat is akad most hétvégére.
Na, ez a jobbik eset!
Na vasárnap megyek a templomba!
Volt egy szarrá oxidálódott csúszósaru a trafónál, amikor összébb akartam nyomni, el is törött. Kicseréltem és elindult a hátsó henger.Hiába a csajokhoz szokott motor nem volt hajlandó velem gurulni!
Ja, hülyeséget írtam, nem olvastalak végig. Sorry....
Én a karburátorra gyanakodnék - így a hosszabb téli állás után. De nincs Virago-m, nem is volt.
Sziasztok!
Segítséget kérek Tőletek. Ma elindultam párom 535-ös Virágójával, hogy kicsit megjárassam az új gumit és fékpofákat. Szépen indult, mentem kb 500 métert, amikor éreztem, hogy leállt az egyik henger. Egy hengerrel hazajöttem, egyszer-egyszer éreztem, hogy elindul a másik is. Itthon kivettem a gyertyát, kiszárítottam, semmi. Letekertem a pipát, a kábelt testhez tartva sincs szikra. Levettem a tankot, de így sem látom, honnan jön a gyújtókábel, hátha van Isten és csak valami vezeték szórakozik. Mit bontsak még le, hogy hozzáférjek, ha esetleg trafó hiba, honnan tudok beszerezni?
Amugy nagyon szep a Virgacsod, anno en is ezzel a szinnel szerettem volna. Azota a masodik fekete-bordo van. Jelenleg matt fekete gumi 'fenyezessel' bevonattal. Mist ez jon be.
Mindenkinek kösz a tanácsokat.
Akksit jövőre inkább kiveszem.
( de tényleg kell a hangja néha )
Hali ! Meg tudná valaki mondani, hogy ha az alsó füllencsbe tenném át a hátsó rugós tag "szerkezetet",akkor mi történik ???
Magasabban lesz az ülés ??
Vágom, csak Fabesz hozzászólására reagálva először 80%-ot írtam. A lényeg, hogy én nem indítom be hidegen csak azért, hogy halljam a hangját. Tény, hogy idénykezdetkor kicsit nehezebben kel életre mint a rendszeresen beindított gép, de én ezt választottam.
De jól gondoltad :) A belső égésű motorok a teljes életciklusuk alatti kopás 70%-át NEM üzemmeleg állapotban szedik össze. .... Tehát hidegen.
Köszi. Kicsit túllőttem a 70%-on, de erre gondoltam.
Szia Tamás !
Itt olvasható a hidegindítás-kopás ....
https://totalcar.hu/magazin/te...
Szia Fabesz! Már nem tudom, hogy hol olvastam, de egy belsőégésű motor, kopásának kb. 80%-át a hidegindításokkal szerzi. Tehát minél kevesebb hidegindítást! (szerintem) Nyáron én messze elkerülöm a szívatót. Be se indulna vele.
Szia,
Nekem a masodik 1100-esem van es az a tapasztalatom mimdkettonel, hogy nem szeretik a szivatot. Ha tehetem en nem is hasznalom, nyilvan nyaron. A gyertyak konnyen bekormolodnak ha dus a keverek. Akar szivato nelkul is. Ezert allitottam mindegyik karbin kevereket uveggyertyaval es megszunt a problema. Szoval ahogy Katana is irta csak keveset es rovid ideig...
Az masik dolog -es mar inkabb hitbeli meggyozodes kategoria- hogy jo dolog-e telen, nagyon hidegen inditgatni. En nem szoktam, akksi is a konyhaban van :-) Szerintem nem tesz jot a technikanak. (persze a hangja rohadtul hianyzik, ez az egy mentseg van ra :-))
Nekem 750-es Viragom van. A szívatót szerintem csak a beindításkor kell teljesen ráhúzni!(teljesen hideg indításkor) Beindulás után rögtön visszatolom kb. félig és max. 2 perc után teljesen visszatolom. Amint van stabil alapjárat a gázzal játszadozást is abbahagyom. Ezzel a módszerrel azt érem el, hogy akkor kell kivenni a gyertyát amikor kicserélem őket. A Katanánál megint más a helyzet de az sor 4 meg amúgy is teljesen más tészta.
Tipikus tűszelep hibának tűnik, hidegebb időben a régebbi alakját vesztett rideg gumi kúp nem zár megfelelően. Az is előfordulhat hogy ha jobb idő lesz magától "meggyógyul", de inkább érdemes kicserélni, az olajnak se használ az ilyen benzindús üzem.
Sziasztok !
1100-as Viragomat a télen hetente, kéthetente beindítottam 5-10 percre. Teljesen üzemmeleg állapotig rajta volt a szivató, szinte minden esetben leállt az egyik henger, a gyertya lucskos, kormos.
Benzindús keverék miatt ? Hamarabb vissza kell tolni a szivatót, csak ez lehet a baj ?
Írtam emailt.
Köszönöm!
Üdv,
KG
Szia, Norbi!
Nekem szükségem lenne a bal első lábtartóra,ha még megvan. Nekem 1100 van, de úgy tudom az 535-el egyezik.
Próbálom lefotózni. kösz, üdv. Sanyi