Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt meg ne próbáld, mindened le fog égni (pl. a komplett gyújtás is).
A generátor vezetékeit húzd le a fesszabályzóról - és kikapcsolt világítással egy-kétszáz kilométert tudsz menni. A motort viszont soha ne állítsd le, míg haza nem érsz.
Ha beindítás után lekötöm az aksi sarut ?
Hogy ne égjen szét minden?
Vakahogy haza kellene menni :(
Szia!
Nekem egyszer amikor tönkrement a fesszabályozó ugyanígy tönkre vágta az akkumulátort is! Szana-szét forralta! Plussz az összes égőt, meg a villogó relét!
Segítség,segítség!
Felfőtt az aksim. A pozitív sarok kiolvadt és rotyog.
DE indul.
Túl tölt a generátor?
Zárlatos a két hónapos aksi?
Előzmények : tegnap reggel rá kellett tölteni, csak úgy indult be, ma reggel szintén.napözben semmi gond
????
Szia. A szívócsonkot kend be pillanatragasztóval ahol repedt átmenetileg segít míg nem veszel újat.
Ha az a baj.
Ha szépen indul és később el erőtlenedik:
- nézd meg, hogy ennek van-e időfüggvénye, tehát ha lassabban mész később, ha gyorsabban mész akkor hamarabb
- az erőtlenedésnek van-e köze a motorhőmérséklethez (vagy gyertya hőmérsékletehez)
- ha megállt mikor indul újra hamarabb. Ha simán csak vársz, esetleg kinyotott a tankot?
-estleg várni kell, (a tanknyitogatás után is), hogy újra induljon.
- mit jelent az elerőtlenedés? Egyik henger leáll, vagy mindkettő megy.

amit néz (anélkül, hogy ismerném a tipust, lehet nem is igy van feltétlen).
- tankszellőzés
- üzemanyagcsap (vákusnál a membrán öregedhet el vagy a vákumcsövek)
- üzemanyagszűrő
- ha leállás után öntenél a karbikba benzint azonnal indulna?

a fentieknél ha sokat kell hűlnie, hogy beinduljon (hiába öntesz bele benzint) akkor trafó, gyertya probléma lehet ami melegedésre jön elő
Szia Liluna,

a gyertyákat szedném ki először, ha kormos trutyis akkor tocsog a benzinben, ha fehér vagy világosszürke akkor szegény a keverék (pl fals levegő a szívócsonknál)
A szívócsonkot nem árt cserélni, ha repedt, én itt vettem anno: https://www.motorosboltroadrid...
Amúgy valamilyen gyújtáshibára tippelnék..
Szia öreg kandúr,

Budapestről szoktunk indulni, Pomáz-Esztergom át a hídon-Letkésnél vissza, Kemencénél át a Börzsönyön, Diósjenőnél ki, Nőtincsi tónál megállunk büfézni, aztán ha még van kedv valamerre, vagy mindenki haza. Vagy bármi más is szóba jöhet, csak szép környék legyen és ne autópálya.
Sziasztok!
Kicsit elveszítettem a fonalat. De most újra itt vagyok. És szeretnék egy kis segítséget kérni.
Kezdtem gurulgatni a kis Virgácsommal, de valami nem az igazi.
Több apró baja is volt (sokat állt), ami meg lett javítva. Utána ment egy darabig rendesen. (Na jó, egyszer az egyik gyertya felmondta a szolgálatot... )
De most az van vele, hogy néhány km után elerőtlenedik és leáll. Újra tudom indítani, de továbbra is gyenge és leáll. Ha kicsit pihen, akkor megint megy pár km-t és kezdődik minden előröl.
Szépen indul, jó a hangja, van benne benzin...
Tanácstalan vagyok.
Ja és a szívócsonkkal baj van, azt tudom. cserélni kellene. Hol érdemes jó minőségűt venni? (1998-as XV 125-ös)

Bocsánat, hogy ennyit kérdezek egyszerre... De sokan vagytok itt, akik nem most kezditek a motoros életet, így hátha tudok segíteni nekem.

Úgy szeretnék végre menni vele rendesen... de így ne merek elindulni sehová.

Előre is köszönöm!
tormy!- kicsit pontosítanád ezt a gurulást?
Tényleg ideje lenne egy közös gurulásnak már.
A hónap végi 4 napos ünnep alatt valamikor egy Pilis-Börzsöny (lehet Mátra is) karikában ki lenne benne?
Az jó lenne de félek nem lesz nagy a létszám. Én benne lennék.
https://www.sportmotor.hu/vide...

Ehhez hasonló gurulást mikor hozunk össze újra?
Hú de jó volna, csak sajnos lesérült a benzintyúkom. Ezért nem tehetem. Múlt héten vasárnap nélküle motoroztam. de most meg kért, hogy mivel egész héten egyedül feküdt ittgon, jó lenne, ha legalább hétvégén vele maradnék.
Tehát félő, hogy idén nem túl sokat motorozunk.

Más: Végre újra jól működik minden. Szuperül mér a KM órám. Meg jött a meghajtó. XV 1000-é. s tökéletesen passzol.

Más:
Mit szólna a csapat az idén egy Robinzon szigeteki Virágós hétvégéhez?

https://www.sportmotor.hu/albu...

Ezek a képek 2012-ben készültek.
1600m korul
Köszi!
Én inkább időre gondoltam!
köszönöm.
Ez kemény ! Milyen magasságba volt ez ?
Szombati tura a Bihari hegyekben. Itt mar vissza kellett fordulnunk
Nincs erzekalo a fordulasra, megtett tavolsagot figyeli amirol a jelet a km orabol kapja
Nyereg alatt jobb oldalt. Fekete doboz. Kapcsold be az indexet es a kattogast hallani es kezzel erezni fogod ha jo helyen jarsz
köszi,de hol találom az index relét ?
Valamikor régen volt erről értekezés itt a fórumon,ezért is írtam,hogy majd jelentkezik aki tudja pontosan, mert az enyém nem ilyen!
Kérdésem az,hogy amikor az automata lekapcsol, utána ha újból ugyanoda akarsz indexelni, akkor előtte nullázni kell? És van érzékelő a fordulásra?
Az a normalis, ha a gyujtast visszaadod nem folytatja a villogast. Elektromos kapcsolasu az index, a kapcsoloval csak jelet adsz az elektronikanak, hogy indexeljen. (ha kintfelejted is az indexet az elektronika bizonyos tav megtelel utal lekapcsolja) Kerj elobb vkitol kolcson relet, kiprobalni biztos az-e a baja. Anno en pl nem is talaltam bontottat.