Már el is jött a hónap vége, vasárnap kerül a motor át egy másik cimborához. Már biztos, hogy a tulaj el szeretné adni így ahogy van. Vasárnap több adattal is szolgálok majd.
Sziasztok! Most lettem tulajdonosa egy Yamaha 535. Virago-nak.Örülök hogy végre találtam egy működő fórumot ahol megoszthatjuk egymással a tapasztalatainkat.
Akkor sok. Üveggyertya készlettel lehet beállítani az optimális benzin, levegő keveréket. Ma már elég ritka ez egy műhelyben, de meg kell próbálni! Nekem persze van de az enyém úgy jó ahogy van. Tényleg a Hitachi karbival kicsit többet eszik mint a Mikunival. Meg tényleg többbet forog a 750es mint az 1,1es.
Köszi a válaszokat! Csak kizárólag túrázni használom, autópálya semmi. Az utazó tempó 80-90, a karbi szép, mármint kivülről, semmi szivárgás. Ami gyanús a gyertyák elég feketék, új sem jobb.
Sziasztok!Boldog tulajdonosa lettem egy 1100-as Viragonak.Ezért nehéz szívvel,de megválok kisebb testvérétől, XV 500-tól.Ha valakit érdekel,itt megtalálhat.Vagy írhat a "piceabies@freemail.hu"-ra.
Más:
Én még motorral járok melóba, és olyan szinten megtáltosodott a paripa a hidegtől, hogy el sem hiszem.
Harap, mint az állat
Tapasztalt még valaki ilyet?
Igaz hogy prémium benyát tankolok, de eddig nem vettem észre hasonlót.
a 6 liter sok szerintem, nálam városban sem eszik ennyit. Persze nem mindegy, hogy használod, autópályán a 7-8 is le tud csusszanni, ha tolod.
Lehet, hogy a 750-es többet forog, mint az 1100-as, de szerintem ez sem indokolja a többlet fogyasztást.
Ez a mikuni karbira igaz, Katana750-nek hitachi karbija van (régi évjáratok), amire lehet reális ez a fogyasztás.
Ha egyébként karbantartott, (előírás szerinti időközönkénti szelephézag, karbiszinkron állítás, tiszta légszűrő, szép gyertyakép), akkor egy karbi szétszedés felújítás segíthet ezen.
A karburátorokat érdemes megnézni, hogy nincs-e rajta nedves dzsuva (=benzinszivárgás).
Motorostúrákon 5,3-5,6-ot szokott enni az enyém. Budapesten biztos több, de ott nem szoktam egy tankot kimotorozni. Szóval ha városban jársz és 6 litert eszik az nem sok. Csak országúton kicsit több mint kéne! Az sem mindegy mennyivel mész, van e utasod, szomagok esetleg?
Sziasztok! Érdeklődnék, remélem jó helyen még új vagyok az oldalon. Kérdésem az lenne, nem sok 6-liter fogyasztás egy xv 750-től? Kinek mi a tapasztalata.Köszi!:-)
Így megbocsájtható a hiányzásod . Ezt bírtad volna a virgácsal is két szünet is be volt iktatva.
Remélem jövőre jobban felszívja magát a forum közös motorozás ügyileg.
A fiúkkal beszéltük tarthatnánk valamikor január február tájékán egy közös beszélgetős iszogatós összejövetelt.
Vélemény ? A többi forumtárstól is kérdezem.
Sajnos személyesen nem tudom, a tekercselő számát, és címét. Mivel én odaadtam a forgórészemet Bocsó Ferinek (motorszerelő, és Rolpatrol alapítótag. Szorospataki motoros találkozó)) s ő intézet mindent. De ha kell akkor elkérem tőle a cég címét és telszámát.
Köszi Zsolti! Holnap rákérdezek, hogy hol tartanak és ha nem jutottak egyről kettőre akkor felhívlak és kérem a tekercselő címét(tel. számát). A probléma egyébként menetzárlat.
Ebből én most kimaradtam. A parádsasvári kastélyhotelben sikerült a hétvégét elmulatnunk. Tegnap még bőven voltak motorosok akik megpihentek ott ahol mi is annak idején. Az igazság az, hogy én megfogadtam az egyik múltbéli hosszabb gurulás után, hogy csak a Katanával megyek hosszabb túrára. Kicsit tényleg kicsi nekem a virgács, de szeretem annyira, hogy az eladás meg sem fordul a fejemben.
Én még motorral járok melóba, és olyan szinten megtáltosodott a paripa a hidegtől, hogy el sem hiszem.
Harap, mint az állat
Tapasztalt még valaki ilyet?
Igaz hogy prémium benyát tankolok, de eddig nem vettem észre hasonlót.
a 6 liter sok szerintem, nálam városban sem eszik ennyit. Persze nem mindegy, hogy használod, autópályán a 7-8 is le tud csusszanni, ha tolod.
Lehet, hogy a 750-es többet forog, mint az 1100-as, de szerintem ez sem indokolja a többlet fogyasztást.
Ez a mikuni karbira igaz, Katana750-nek hitachi karbija van (régi évjáratok), amire lehet reális ez a fogyasztás.
Ha egyébként karbantartott, (előírás szerinti időközönkénti szelephézag, karbiszinkron állítás, tiszta légszűrő, szép gyertyakép), akkor egy karbi szétszedés felújítás segíthet ezen.
A karburátorokat érdemes megnézni, hogy nincs-e rajta nedves dzsuva (=benzinszivárgás).
Így megbocsájtható a hiányzásod . Ezt bírtad volna a virgácsal is két szünet is be volt iktatva.
Remélem jövőre jobban felszívja magát a forum közös motorozás ügyileg.
A fiúkkal beszéltük tarthatnánk valamikor január február tájékán egy közös beszélgetős iszogatós összejövetelt.
Vélemény ? A többi forumtárstól is kérdezem.
Tényleg jó volt!