Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogyan lehet kiszerelni a kormányvég dugót?
Kösznöm
Sziasztok!

Nincs valakinek eladó 1991 es 400 as ba való első kereke? vagy küllő készlete? Keréknél a gumi, tárcsa állapot nem lényeges
Köszi
köszi szépen! Ha csak ennyi baja volna szétszedném, megtudom csinálni. De elég macerás szerelni, volt már, hogy ki kellett venni a karbikat.
Akkor nincs benzincsap meg ilyesmi, biztos a karbi a ludas?

Az olajszint jelző ablakban nem látszik benzin az olajon. A tetején úszna a benzin igaz? Bár nem érdemes kockáztatni.

Amúgy gyanús, hogy nyáron a másik karbi folyt. És nem mindig jelentkezik a probléma. Ez inkább tényleg elakadásra lehet jellemző
Végül is mindegy.A hiba ugyanaz volt mint neked.Valószínű, hogy az úszóház tömítés az idők során meglapult, és ezért egy kicsit belóg az úszóházba, és az úszó elakad benne.Én szikével levágtam, és kész. Olajat kell cserélni utána.
Szerviz cserelt. Amire a tu felfekszik, ha jol ertettem.
Szia, Mikuni karbik
na mi van veletek????
vagy már nyilatkoztál?
gyere az üzenőfalra!izgultunk
Milyen tömítést cseréltél a tűn?
Szia Fabesz! Milyen karbid van?
Sziasztok,

A karbi folyás sajnos nem oldódott meg, megint előjött, sőt durvábban mint eddig. (a tű tömítése lett nemrég cserélve, karbi kitisztítva)
Mi az ami arra hivatott, hogy ne folyjon túl a benzin a karbiban?
1. Benzincsap a legjobb tudomásom szerint nincs az 1100-esen (jól tudom?)
2. Tű (fennakad a tű valami miatt pl. szennyeződés?) vagy lyukas az úszó?
3. Membrán szakadás tud ilyet okozni?

A karbi agyig tele van benzinnel, a szívó oldalon a gumicsonk alól folyik a benzin és a henger is telement. (Remélem onnan nem megy le a forgattyús házba)

Köszi előre is a segítségeteket!
Fabesz
Óra szerint a haveromé simán belever a 160 ba! Hogy ez mennyi valójában az már kérdéses. Akinek GPS. van rendszeresítve a motorján, talán az tud pontosat!
Szervusztok !
Az 535-nek mennyi a végsebessége ? Az enyém 140-145-öt megy max sík terepen ,igaz két személlyel is .
Nagyon köszönöm a segítséget mindekinek a szökevény csavarral kapcsolatban! Ülést, hajtást megnézem, hogy látszik-e a korábbi "ottlakás" helye! Ha sikerül megtalálnom, megírom.
Örök hála, megnézem ezeket, h. hiányozni látszik-e valami.
Ha ez van a szívócsonkon a porlasztó és a hengerfej között:
"3BR 20KW" akkor pl azoknál van szűkítés. De nem biztos, hogy csak az. Általában más a porlasztó fúvókázása, de lehet butább a vezérműtengely is (alacsonyabb bütykök), és akár a gyújtás elektronika is lehet más.
Az sem mindegy, hogy gyárilag, vagy utólag lett fojtva. Mert az utólagos fojtások máshol is lehetnek. Pl szintén a szívócsonknál található, egy szűkítő alátét, vagy a kipufogó leömlőbe hegesztett szűkítés. Porlasztóba a tolattyúnak ütköző...

Jellemzően drága -költséges az átalakítás sok esetben... , főleg az öreg gépek esetében hamar egy nagyságrendbe kerül a gép értékével.
Köszi.
Valószínű hogy a spirál megegyezik. Csak az óra számlapja más. Hiszen a mutató ugyanúgy mozog ugyanazon sebességnél ugyanabban a pozícióban áll. Gondolom én.
Ülés nem lötyög?
Drukkolunk nektek Jozsi!
Vigyazzatok magatokra
Remélem elkerül benneteket! Mi van, ha baj van? Az ottani biztosítók miként viszonyulnak az ilyen káresetekhez? Egyáltalán köthető lakásbizti ilyen tudvalevőleg minden évben visszatérő katasztrófahelyzet miatt bekövetkezett kárra?
Szorítunk, hogy elkerüljön benneteket, vagy lelassuljon.

Józsi.
Szerinted az Erurópai, és az Amerikai piacos Yamaha XV1100 oknak megegyező lehet a Km óraspirált meghajtó?
Az én tippem, hogy az első tengely rögzítő csavarja. De még sok minden lehet. Akár a hátsó fék rögzítője. Bár már nincs teljes mértékben előttem az 535-ösöm.
De kíváncsi vagyok, hogy végül hova való.
Nagyon köszönöm.
Hálás vagyok a segítségedért.
Úgy néz ki, hogy egyezik.
Leköteleztél. Tartozom eggyel.
Ablakok bedeszkazva.