Sziasztok. Párom defektelt és eldobta a gépet egy Yamaha virago 535. Szerencsére Neki semmi a motornak is kis baja lett, Szükségem lenne 1 pár tükörre, 1 kuplunng karházra bowdenállító csavarral , a kar nem sérűlt így nem muszály ,hogy ép legyen. Úgy tudom ,hogy más ccm sé is jó rá. Kormány D: 22 Tükörmenet :8 . Előre is köszönöm , Üdv Pipás
Üdv! Érdeklődnék.535-ös Viragom hangját szeretném kicsit konkrétabbá,erősebbé formálni.Van valakinek valamilyen tippje a kipufogó esetleges átalakítására hogy karakánabb hangja legyen a motornak?Nem elviselhetetlen hangosra szeretném csak egy kicsit emelni a hangján.Köszönöm a válaszokat.
Szia. Köszi. Sajnos nem tudom összehozni mert teljesen más a gázadó kar, amelyik a pillangó szelepeket vezérli. Pedig úgy látom tök egyforma lenne. Sajnos amit kaptam karbit annak az első alapjárati furata szétrepedt és ragasztva van. Szerintem az enyémet meg kellene perselyezni. De szerintem mind a kettőt, mert nem tetszik nekem az első sem. Csak egy kicsit fordul abban is a szelep. Míg a kölcsön karbiba 7-8 at is fordul. Tud-e nekem segíteni valaki ebben ? Szívesen el is postázom akkor. Nem sürgős a szezonra legyen csak kész.
Sziasztok!
Egyezik. Például én 400-as virgácsba tettem 535-ös motort, a karbiban kicseréltem a fúvókákat + a légszűrőt és működött. Ezenkívül 500-as karbit is javítottam, nem láttam külömbséget.
Még mindig a karburátor. :) Egy ismerősömnek van egy használt karbija. Neki meg pont az első ment tönkre. Konkrétan az alapjárati csavarnál, hogy érdekesebb legyen. De a hátsó jó. Szemre ugyanolyannak tűnik de az egy 500-ason volt. Össze lehet kombinálni az én jó első karburátorommal? Külsőre csak azt a nagy állító csavart látom eltérőnek. Mert ezen kettő van nekem meg egy. Persze, hogy az mire való arról fogalmam sincs. A (lopott) ;) képen pirossal karikáztam.
Ha megoldható akkor csináltass bele nagyobb alapjárat állító csavart, akkor lesz tartós és jó. A helicoillal az a baj, hogy ebben az esetben nem feszül a menet.
Időben nem nagyon tudom hová tenni, hogy mióta vagy jelen a fórumon, de nem tudom miből gondolod, hogy bárki kioktatna? Valamit én is mondanék de nem a problémáddal kapcsolatban. A folyamatos nagybetűvel írás a kiabálás szinonimája a netikett szerint. Mi itt nagyrészt baráti viszonyban vagyunk, sokan a családot is ismerjük, néha összejárunk és motorozunk együtt. Úgy gondolom ha segítséget kérnék egy közösségtől, először megvárnám a reakciókat és megbántásom-kioktatásom után tennék ellenreakciókat. Esetleg hagynám a fenébe azt a közössége, de semmiképpen sem előre intézkednék. Persze mindannyian mások vagyunk. Ha esetleg bogyo 112 válasza nem opció, van még a bontóspityu(Kaczkó István) aki (milyen az élet) motorokat bont, alkatrészt postáz ha kell és nem ver át. Elérhetőségek a nicknévre kattintva. Sikeres problémamegoldást kívánok!
Sziasztok. Segítséget kérnék mert eléggé megszívtam. Az XV 535 -ösöm mely 1991 -es, az ősszel elkezdett rángatni gázadáskor. Szerencsére csak a szezon végén. Mivel úgyis olajos volt a henger, gondoltam itt az ideje a karbi felújításának. Leszedtem. Megrendeltem a felújító készletet. Mikor elkezdtem szétszedni rájöttem, hogy az alapjárat csavarok totál be vannak rohadva. Úgyis nagy volt a fogyasztása tehát célszerűnek láttam ezt a kérdést megoldani. Szépen kifúrtam és a megfelelő menetmetszővel kitisztítottam. És itt jön a szívás. Valami rejtélyes okból a hátsó karbiba nagyobb lett a menet. Ami azért is furcsa mert az első jó !!!!! Így most egyszerűen beleesik az alapjárati csavar.
És a kérésem. Tudtok-e megoldást erre ? Vagy csak a hátsó esetleg mint két karburátor cseréje lehetséges ? Ezt nem szeretném az anyagi vonzata miatt és azért sem mert amúgy meg semmi baja a karburátornak.
SEGÍTSÉGET KÉREK NEM KIOKTATÁST ! Aki miért fúrtam stb... válaszokat adna, annak köszönöm de inkább ne tegye. Széles utat és köszi a válaszokat. Ha lesz.
Egyezik. Például én 400-as virgácsba tettem 535-ös motort, a karbiban kicseréltem a fúvókákat + a légszűrőt és működött. Ezenkívül 500-as karbit is javítottam, nem láttam külömbséget.
csőrges meg
https://images.cmsnl.com/img/p...
Az oldalán lévő szám a W-ot jelöli ebben az esetben egy Intruderé, csak nemrég cseréltem egy ilyent, ezért van még meg.
a helyedben megprobálnám a heincol menet javitot
És a kérésem. Tudtok-e megoldást erre ? Vagy csak a hátsó esetleg mint két karburátor cseréje lehetséges ? Ezt nem szeretném az anyagi vonzata miatt és azért sem mert amúgy meg semmi baja a karburátornak.
SEGÍTSÉGET KÉREK NEM KIOKTATÁST ! Aki miért fúrtam stb... válaszokat adna, annak köszönöm de inkább ne tegye. Széles utat és köszi a válaszokat. Ha lesz.