Sziasztok ! 750-es virgom van , valaki segítsen már abban , hogy meleg motornál mennyi a normális alapjárati fordulatszám , mert az enyém olyan 300 köröl ketyeg , de szerintem az nem egészséges mert néha már le is áll .
azért kellett bele a dinojet fúvóka, hogy a nyitott rendszerhez lehessen dúsítani a keveréket.
A nyitott kipuff sokkal több levegőhöz juttatja a rendszert, ezért szegény lesz a keverék (azért durrog).
Nekem is nyitott dobom van, de nem kellett a dinojet, a gyári alkatrészekkel be tudtam állítani (hogy hány tekerés azt tudja a mókus).
Dúsíts rajta amíg elmúlik a durrogás, utána egy üveggyertyával meg kéne nézni, hogy nem-e túl dús valamelyik henger.
Érdekesség képen: a vizsga miatt visszaraktam a gyári dobot, jártam vele néhány tankolásnyit. A gyári dobbal sokkal jobban veszi a fordulatot a motor, a nyitott kipuffal viszont sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton.
Köszi a választ, akkor ezek szerint valóban nem állítható a gyári tű. Közben összeraktam a karburátort azzal a beállítással amit lent felsoroltam. A tűt hagytam a középső állásban. Gyertya őzbarna, a levegő csavart jól ki kellett csavarni, egészen 3 és negyed fordulatnyira még végre nem durrogott. Én már ezzel a kittel vettem a gépet, előző tulaj rakta bele. Mi a különbség a gyárihoz képest? Nagyobb teljesítmény érhető el vele vagy miért veszik?
A gyári tűn csak 1 rovátka van, nekem van dinojet fúvókám is, azon nem csak az a különbség, hogy 5 rovátka van, hanem az egész tű sokkal kevésbé hegyes, a hozzá tartozó rugó pedig sokkal gyengébb ( a membrán felett).
A beállítást legalább egy üveggyertyával kéne ellenőrizni.
Azt azért nem mondanám. Ellenben ma amikor kifordultam a 31-es útra Tóalmás irányából, szembe jött velem egy fehér Scania és a szélvédője mögött ez a nicknév volt olvasható. Tudod vannak azok a rendszám formájú táblák amit néhány ember névjegyként használ a szélvédője mögött. Olyan volt ez is. Azért gondolom, hogy ő az mert egyszer őszinteségi rohamában írta, hogy Kópházánál(osztrák határ) unatkozik és onnan boldogít minket.
Sziasztok, szeretném mindenkinek megköszönni s segítséget , az önindító kábele nem érintkezett megfelelően. Nagyon hálás vagyok debreczi71 -nek , Fabesznek és Bontós Pityunak !
Mindenkinek szép estét kívánok !
Sziasztok , beteg egy 1995 -ös évjáratú 1100 XV. Ma motoroztam vele 250 km , minden gond nélkül. Haza érkeztem, leállítottam a motort, 10 perc múlva már nem sikerült elindítani . Előre bocsátom, az elektronikához analfabéta vagyok , ezért ha helytelen szakkifejezést használok, elnézést kérek. Benzin van, akkut töltöttem, holnap érkezik az új. Indításnál az ülés alatt található relé kattan, mást nem hallani, az önindító meg sem moccan . Az ülés alatt egy biztosítékot találtam, az ép . A tompított fényszóró , a visszajelzők világítanak. Mit ellenőrizzek még , mielőtt szerelőhöz szállítom ??? Előre is köszönöm a segítségeteket !
IV. Relax - Weekend Salgóbányai Ifjúsági Tábor 2017. július 7-9. Jelentkezni a szállás és kaja miatt július 3-ig csak a smbt.st@gmail.com címen lehet, hogy az összes jelentkezés egy helyen legyen. Minden jelentkezést vissza fogok igazolni.
A napokban szétkaptam a 750esen a Mikunit és figyelmes lettem valamire. Ha jól tudom a gyári súber tű nem állítható. Na már most nekem van rajta vagy 5 rovátka, amiből a középsőre volt állítva a motor. Ez így oké? Lehet ez egy Dyno-jet?
Erősítsetek meg, hogy jó beállítások birtokában vagyok:
Úszó: 23-25mm
Benzinszint 1,5-2,5mm
Levegőcsavarok: 2-re kitekerve
A motoron egy Highway Hawk nyitott kipufogórendszer van.
Ha ilyen márkákban gondolkodsz gyakorlatilag mindegy melyiket veszed. Mind felső kategória. Nekem a Katanán, Bridge. a Viragon Mich. van. Haverom Viragoján Metz. az is teljesen jó. Azt válaszd amelyikhez jobb áron jutsz!
Sziasztok!
Segítséget kérnék gumi ügyben.Párom Virágóját egy idős úrtól vettük, az első gumi még mintára jó, de 2003-as! Metzeler ME 11-es. Néztem gumikat, a Dunlop, Bridgestone és a Metzeller van olyan 25-30körüli árban. A Dunlopnak van az új mintája, ami inkább túramotorosra hasonlít, nem olyan sűrűn osztott, mint a többi, lehet hogy aszfalton jobban fog.
Ti a három közül melyiket ajánljátok? Köszönöm
azért kellett bele a dinojet fúvóka, hogy a nyitott rendszerhez lehessen dúsítani a keveréket.
A nyitott kipuff sokkal több levegőhöz juttatja a rendszert, ezért szegény lesz a keverék (azért durrog).
Nekem is nyitott dobom van, de nem kellett a dinojet, a gyári alkatrészekkel be tudtam állítani (hogy hány tekerés azt tudja a mókus).
Dúsíts rajta amíg elmúlik a durrogás, utána egy üveggyertyával meg kéne nézni, hogy nem-e túl dús valamelyik henger.
Érdekesség képen: a vizsga miatt visszaraktam a gyári dobot, jártam vele néhány tankolásnyit. A gyári dobbal sokkal jobban veszi a fordulatot a motor, a nyitott kipuffal viszont sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton.
Köszi a választ, akkor ezek szerint valóban nem állítható a gyári tű. Közben összeraktam a karburátort azzal a beállítással amit lent felsoroltam. A tűt hagytam a középső állásban. Gyertya őzbarna, a levegő csavart jól ki kellett csavarni, egészen 3 és negyed fordulatnyira még végre nem durrogott. Én már ezzel a kittel vettem a gépet, előző tulaj rakta bele. Mi a különbség a gyárihoz képest? Nagyobb teljesítmény érhető el vele vagy miért veszik?
A gyári tűn csak 1 rovátka van, nekem van dinojet fúvókám is, azon nem csak az a különbség, hogy 5 rovátka van, hanem az egész tű sokkal kevésbé hegyes, a hozzá tartozó rugó pedig sokkal gyengébb ( a membrán felett).
A beállítást legalább egy üveggyertyával kéne ellenőrizni.
Mindenkinek szép estét kívánok !
A napokban szétkaptam a 750esen a Mikunit és figyelmes lettem valamire. Ha jól tudom a gyári súber tű nem állítható. Na már most nekem van rajta vagy 5 rovátka, amiből a középsőre volt állítva a motor. Ez így oké? Lehet ez egy Dyno-jet?
Erősítsetek meg, hogy jó beállítások birtokában vagyok:
Úszó: 23-25mm
Benzinszint 1,5-2,5mm
Levegőcsavarok: 2-re kitekerve
A motoron egy Highway Hawk nyitott kipufogórendszer van.
Köszi.
Segítséget kérnék gumi ügyben.Párom Virágóját egy idős úrtól vettük, az első gumi még mintára jó, de 2003-as! Metzeler ME 11-es. Néztem gumikat, a Dunlop, Bridgestone és a Metzeller van olyan 25-30körüli árban. A Dunlopnak van az új mintája, ami inkább túramotorosra hasonlít, nem olyan sűrűn osztott, mint a többi, lehet hogy aszfalton jobban fog.
Ti a három közül melyiket ajánljátok? Köszönöm
Jb-Hollókő-Szécsény-Szlovákia 75-ös út vissza Balassagyarmatnál-Bercel-Jb....
Évad nyitás vasárnap???
Valaki?