Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
Menyire van megnyúlva a láncod? Az enyémnek már csak ennyi feszíteni valója van. Után érdeklődtem a láncnak. Darabja olyan 30 ezer lenne. De szakember azt mondta, hogy még nagyon sok van a meglévő láncban is. S hogy úgy is hallani fogom, ha már csere érett lesz
Sziasztok!
Végre megvan a rendszám, tesztelés ürügyén jókat motorozhatok a Virágóval ( párom motorja lesz) Túramotoros létemre el kell ismernem, hogy a V2-nek tényleg megvan a varázsa!
Csühög mint egy gőzmozdony, nyomatékos, nagyon jó vele motorozni! Amit észrevettem, az egyik henger kis gázadásnál, városban nem megy rendesen, alapjáraton és nagyobb fordulaton jó. Gyertyák, légszűrő újak, egy karbiszinkront néztünk. Én karbi membránra tippelek, az okozhatná, hogy később nyit az egyik porlasztó.Ma ki akartam szerelni, de a házon 1-1 csavarnak spéci feje van ( torx, de a közepénél kiáll egy fém, csak lyukas fej megy rá) Nem akarok fogóval nekiesni, inkább elviszem szerelőhöz.Szerintem még nem volt szétszedve, nem hiszem, hogy ezt a csavart visszarakta volna bárki, ha egyszer kikinlódta .Kérdésem, hogy Pécs környékén tudtok-e jó szerelőt , aki otthon van a típusban (535-ös)
A Yakimotoról van-e tapasztalata vkinek, Ők vmikor Yamahások voltak, gondolom most is van tapasztalt szerelőjük.
Köszönöm!
Sikerüt túljutnom az olajcserén (Repsol V-twin) és 100 km-el bemelgíteni a szezonra. :)
Sajnos jött a hír, h. a vezérműlánc megnyúlóban van, kb. az uccsó 1/3-át járja evilági létének. :(
Elkezdeném beszerezni, de az ebay kínálatából ránézésre nehéz megállapítani h. melyiket lenne érdemes. Gondolom a típushoz valót :), de ezen belül is több gyártó van. Esetleg tudna valai segíteni, hogy milyen gyártót érdemes választani?
A neten próbáltam szétnézni, de semmilyen infót nem találtam, elvileg mennyi az 535-ös Virago vezérműlánc élettartama?
Nu végre tegnap a kerti munkák után én is kicsomagoltam téli bundájából a kicsikém.
Aksira kb 10 perc rátöltés, s bele. Közben észrevettem, hogy az ürest jelző vezeték szét volt csúszva. Azt össze. Kulcs bele. Fordít. Semmi. Nagy csodálkozás és töprengés.
Aksi félig ki. Közben hallom, hogy az AC elkezdi küldeni a bernyát a karbikba. Mivel a karbikból, még az ősszel leengedtem a benzint. No aku sarukra ráhúzás. Ugyan nem mozdult semmit. Még is stabil lett a kapcsolat.
3-at furdul a főtengely és már ketyegett is.
Mivel sok dolog volt még a kertben, hát vissza tettem a helyére. De ma ha az időjárás is engedi akkor megjáratom egy kicsit egy személlyel. Aztán ha bele melegettem már én is akkor jöhet az asszony is.
Szólhattál volna, ma én is megtartottam az idénynyitó gurulást az anyuval. (mondjuk én is ).
Eléggé elgéberedtem pedig csak 1.5 óra volt,kicsit elszoktam úgy néz ki.
Nagyon jó idő volt csak az a mocsok szél ne fújt volna ennyire.
Ma én is mentem vele egy kört végre, pöccre indult pedig november 1 óta állt.
Köszönhető szerintem a shell prémium benyának, ezúton is kösz Gyuszinak a tippet.
Az új akksimnak külön csillagos ötös, mert havonta rátettem a töltőre, de egyszer sem kellett utántölteni (Bosch M6 AGM)

Műszakis gurukhoz lenne egy kérdésem: a magasabb (nem túlságosan) kormányba mennyire kötnek bele a vizsgán? (van TÜV papír hozzá)
Egy ideig én is lelkesen spuriztam, de aztán elfogyott a kedv a pancsoláshoz. Nagyon jó volt vele és nélküle is!
Október 25-én mentem utoljára én is vele Gyulára ,azóta egyszer indítottam be nagyjából 10 percig Karácsony környékén. Tegnap nem bírtam tovább ,-fél szivató ráhúz és egyet fordult már indult pöcc-röff . Fél perc után kezdett esni a fordulat ,lassan visszatoltam a szivatót és szépen járt mint ahogy meg vagyon írva a nagykönyvben. Októberben viszont teletankoltam M- ron 100-al és egy stampo spuri bele . Biztos romlott a benzin állaga de talán nem annyira .
Az ólommentes benzinnel semmi gond nincs. Az egyre növekvő alkoholtartalom amit problémásnak mondanak. Nekem még sosem volt benzinromlási gondom. Október környékén gurigáztam az utolsókat, úgyhogy igen csak 5-6 hónapos benzin van a gépekben.
Engedd le arégi benzint és tegyél bele frisset nekem az 535 csinálta ezt, csak szivatóval akart menni. A karbit is ki kell üriteni a régi benzintől. Köszönjűk olommentes benya!!
Ha jó a membrán, és jól raktad vissza, amikor belefúsz a csőbe fel kell emelkednie a csúszkának. (ha kompresszorral fújod, vedd le a nyomást picire először), nekem 1,5-2 bar levegővel a régi membránnal 1/3-ig ment fel, az újjal 2/3-ig. Nem volt rajta látható sérülés, csak kopott volt a csúszkája azért cseréltem.
A fúvókákat megnéztem, mindegyiken átlátok. A membrán is rendben van, semmi sérülés nem volt rajta. Amennyire tudtam szétszedtem a karburátort és kitisztítottam. A csúszka nincs szétkopva inkább csak mintha kormos lett volna.
Szia,

az a cső a membrán alatti vákuumtérhez megy, és ha kosz került bele, lehet hogy kuka a membrán. Először a membránt kéne alaposan átnézned, de az is lehet hogy csak nem jól lett visszarakva, nekem sem elsőre sikerült.
Ha már kint van a karbi én leszedném az úszóházat (mondjuk egy tömítéskészlet nem ártana), kiszedném az összes fúvókát és kipucolnám ahol csak lehet.
A membrán csúszkája nincs szétkopva mint az enyém?
Sziasztok!
Én is beindítottam a gépet (xv1100), szivatóval rendben indult is viszont amikor levettem a szivatót akkor nem volt alapjárat, fekete lett a kifugóból jövő füst, egyre lassult majd leállt. Arra gondoltam a karbiban a fúvóka eltömődött így szétszedtem. A hátsó henger karburátor része (bal oldali) elég koszos volt, kis fekete darák voltak benne amit valószínüleg annak a levegő szűrőnek a darabkái ami a karburátor tetejéből jön ki oldalra, egy kis csonk.(A képen az 1. számú) Kitisztítotam, összeraktam de ugyan ez a probléma megmaradt. Kompresszorral lehet át kéne fújatni a kis levegőjáratokat, csak nem tudom, hol fújjak be. Még azt vettem észre, hogy amikor jár a motor és leveszem a szivatót akkor ugye le akar állni de ha befogom azt a csonkot ami a motor jobb oldalán a levegőszűrő mögött jön ki ( A képen a 2. számú ami a karbi aljából jön csak itt nem látszik mert szét lett húzva) akkor elkezd a motor normálisabban járni, felpörög. De ha belefújok kicsit akkor megint csak leáll. Van valakinek valami ötlete mi lehet a probléma, mi tömődhetett el vagy hogy oldható meg?
Megvoltak az indítások, semmi említésre méltó. Csak azért nem elsőre röffentek a gépek mert megpróbáltam "pri" nélkül.
Igen most már felismerem. A harmadik fotó majdnem ugyan olyan mint amit mi is készítettünk. A kúpos szikla neve Lankofel, 3200 m magas.
Itt a másik oldalról látható. Csodálatos az a táj!
Nekem még sosem volt ilyen benzinromlási gondom. Dec. 26. án jártak utoljára a gépek, de holnap megint fognak(remélem)!
535 pöccre indult 3,5 hónap állás után (bár az utóbbiért szidom magam, mert illet volna pár hetente beindítanom).
Úgy látszik, tényleg érdemes 100-as benzint tankolni a szezon végén bele.
2015-ben 95-ös MOL volt az utolsó itatás, `16. márciusban kb. 1 órát szenvedtem, mire sikerült üzemszerűen elindulni vele (alapjáraton mindíg leállt, kb. 20 percig üresben kellett neki gyenge gázt adni, hogy ne áljon le).
Katana750
Köszi még egyszer és bocs a hosszú elmaradásért.Ja-ja, Gyál egy kicsit macerás otthagyós bulira.
Egy szelephézag ellenőrzés kell, mert némi idegen hang hallatszik néha, némi surlódó hang a hátsó kerék felől (bár lehet h. csak a fék).
Aminek viszont nem örülök, hogy néha (elsősorban amikor hideg a gép) mintha egy pillanatra megszűnne a kapcsolat a motor és a kerék között, mintha zökkenne egyet a gépezet és egy tompa fémes koppanással áll vissza a rend. Leggyakrabban reggel induláskor, otthonról egy éles jobbkanyarral indulok el, a jobbra döntés után amikor hozom ki a döntésből fűggőlegesbe a gépet, akkor jelentkezik. Váltó/kardán lehet a ludas talán, de a kuplung sem áll gyanún felül, de sajnos ez számomra már spekuláció.
Hát azért küldtem a képet, mert pár sorral lentebb a párod van lefotózva ennek az épületnek a közelében, csak mi a másik irányból mentünk.Még egy kis emlékeztető:
Ez is nagyon úgy néz ki mint az észak Olaszországi Volkeinstejn.
23-éve voltam ott 2 hónapot tanulni. S 3 éve meg vissza látogattam motorral. Azért remélem, nem kell megint 20 évet várnom, hogy újra valóságban lássam azt a tájat.
Hát ja.
Helló Zsoccáék!Ugye ismerős?Az ember egyszer meglátja ezeket a "köveket"sohasem felejti.
Így a legolcsóbb! Szerintem nem nálatok mérik! De, hogy a belvárosotok rosszabb lenne mint a Kálvin tér Pesten, azt nehezen hiszem.
Szia Tomi
Fogalmam sincs, hogy mitől lehet itt rossz a levegő.
Vagy hogy rossz-e egyáltalán.
Én nem prüszkölök tőle.
Viszont, ha tényleg rossz, akkor miért nem tisztítják? Ha létezik szobai levegő tisztító, akkor meddig tart nagyban is megcsinálni? E helyet inkább a szélre várnak. Akár az őskorban.