Csak a Viragoról vannak információim. Én alapvetően elfogult vagyok, mert első motorom, nagy szerelmem.
Eddig ahol szervízbe vittem mindenhol csak jót mondtak a típusról: "kimegy a világból", megbízható, egyszerű szerkezet (jó értelemben). Az újabb Yamaha-król már nem ez volt a vélemény.
Nagyon jól vezethető, súlypont alacsonyan. Egy saját motorként 100 LE 4 hengerest használó ismerősöm kipróbálta a virgácsot: ő pozitív csalódásnak mondta, szerinte meglepően könnyen fordul, 60-as tempóig gyorsulásban legalább az ő sportmotorjának a teljesítményét eléri, jó nyomatékos.
Egyetlen negatívm, hogy a léghűtés miatt többek szerint tartósan 100 km/h felett nem szerencsés húzni neki, a hűtés ezen a sebességen nem elég. 110 felett már elég nagy fordulaton működik a motor, ez érződik is rajta: ez ízlés kérdése, van akit nem zavar, én inkább a kicsit nyugodtabb viselkedést szeretem a blokktól.
A Virgácsról annyi jót hallottam, h. - bár lassan kezd érni a dolog -, de nem biztos, hogy könnyű szível cserélem nagyobbra. Városban is szoktam használni, fordulékonyságban biztos h. gyengébb egy nagyobb gép.
Az Virágo 535 a jobb!! Egyszerűb ,j olcsób és több hozzá az alkatrész. Nekem volt és tudom,hogy egy szuper kis motor!! Azért adtam el mert kinőttem, de semmi bajom nem volt vele!! Csak is ezt a típust tudom ajánlani!!!
szisztok! kinek milyen tapasztalata van yamaha virago 535-tel? illetve kawasaki en 500? e ketto kozt hezitalok....ki melyiket valasztana es miert? + - okat varok elore is koszi
Szia,
Köszönöm! A szaki szerint az enyém az élettartama utolsó harmadában van, szerinte ebben a szakaszban viszont gyorsabban nyúlik már, mint korábban :)
Íbéjen utánanéztem, 10-25 EUR körül van hazsnáltan darabja, 50 EUR-ért van original Yamaha (legalábbis a fényképen Yamaha logós zacskó borította), de csak egy darab van belőle, az újak 40-50 EUR körül vannak, 50 EUR-ért van DIY (elvileg méjd in dzsepen).
A fene ebbe az időjárásba! a nap szépen süt, de a 12-13 fok egy kicsit már limit alatt van: ahova odasüt a nap, ott még csak-csak, de máshol... Michelin-baba módjára beöltözve annyira nem jó érzés. Meg az utolsó 1-2 ilyen alkalommal mintha a gumi nem tapadt volna annyira az aszfalthoz, mint nyári időben...
Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni....Tudnátok adni infót hol tudok beszerezni omegarugót 1984 XV920-hoz? Segitségetek előre is köszi! Köszönettel: Horváth Ernő
Üdv mindenkinek. Tavaly vettem a pumigumitól egy 150/90r15-ös gumit a dot száma 1110 Dunlop a típusa. Kitűnő állapotban van 8mm red, az új metzeler nem tapadt így , nem kemény , nem csúszik , és el is fér benne. Az én 535-ös motoromban is ilyen gumi volt. Esetleg ha érdekel megbeszélhetjük.
Szia!
Tóth Zoltán 30/368-4183 / tothzoli96@citromail.hu itt az oldalon is árul gumikat jó képességű használtakat is pár évesek max, nagyon jó áron. Nem "macskazsák" korrekt a srác azt kapod amit veszel tőle. Küld fotókat is priviben a gummákról.
Sziasztok. Nekem egy 1991-es 535 -ösöm van. Egy éve vettem. Tavaly kb 500 km -et mentem vele. Tudom nem sok. Még mindig szokom. Ez az első nagy motorom bár már 1988 óta van rá jogsim. :) Most a téli szünet után nem akart indulni, de kiderült, hogy a gyertyák a hibásak. Csere folyamatban. Viszont most másban is döntenem kell. A gumik régiek rajta. Mindkettő Continetal. Az első ContiBlitz 3,25-19 54H -s és 0605 a gyártási ideje. A másik ContiMilestone az pedig 499 -es. Szóval 12 és 18 évesek. A mintázatukkal semmi baj nem lenne de nagyon régiek. Vagyis kellene rá új gumi. Előre és hátra is. Néztem a pumigumin használtakat de kb ugyanennyi idősek. Tehát csak új kellene rá. A Continental 13 és 27 ezer körül van. Van-e valami jó ötletetek. Webáruház, márka, minőség tekintetében. Várom a válaszokat. Köszi. És szép estét.
Eddig ahol szervízbe vittem mindenhol csak jót mondtak a típusról: "kimegy a világból", megbízható, egyszerű szerkezet (jó értelemben). Az újabb Yamaha-król már nem ez volt a vélemény.
Nagyon jól vezethető, súlypont alacsonyan. Egy saját motorként 100 LE 4 hengerest használó ismerősöm kipróbálta a virgácsot: ő pozitív csalódásnak mondta, szerinte meglepően könnyen fordul, 60-as tempóig gyorsulásban legalább az ő sportmotorjának a teljesítményét eléri, jó nyomatékos.
Egyetlen negatívm, hogy a léghűtés miatt többek szerint tartósan 100 km/h felett nem szerencsés húzni neki, a hűtés ezen a sebességen nem elég. 110 felett már elég nagy fordulaton működik a motor, ez érződik is rajta: ez ízlés kérdése, van akit nem zavar, én inkább a kicsit nyugodtabb viselkedést szeretem a blokktól.
A Virgácsról annyi jót hallottam, h. - bár lassan kezd érni a dolog -, de nem biztos, hogy könnyű szível cserélem nagyobbra. Városban is szoktam használni, fordulékonyságban biztos h. gyengébb egy nagyobb gép.
Köszönöm! A szaki szerint az enyém az élettartama utolsó harmadában van, szerinte ebben a szakaszban viszont gyorsabban nyúlik már, mint korábban :)
Íbéjen utánanéztem, 10-25 EUR körül van hazsnáltan darabja, 50 EUR-ért van original Yamaha (legalábbis a fényképen Yamaha logós zacskó borította), de csak egy darab van belőle, az újak 40-50 EUR körül vannak, 50 EUR-ért van DIY (elvileg méjd in dzsepen).
A fotó alapján úgy látod, hogy érdemes cserélnem???
Tóth Zoltán 30/368-4183 / tothzoli96@citromail.hu itt az oldalon is árul gumikat jó képességű használtakat is pár évesek max, nagyon jó áron. Nem "macskazsák" korrekt a srác azt kapod amit veszel tőle. Küld fotókat is priviben a gummákról.