Azt írják az 535-röl, hogy két féle fojtott verzío van.
1. vetrengellyel
2, a leömlőben , gondolom a hengerfej után a toroknál szoktak tenni szűkítést, és a szívócsonknak a szűkítése.
leider weiß ich nicht, wie die 250er gedrosselt ist. Bei der 535 gibt es 2 Varianten - einmal über andere Nockenwellen (böse Falle weil kompliziert zu entdrosseln) und einmal über Drosseln im Auspuffkrümmer, welche man selbst raus kommt. Weitere denkbare Möglichkeit wären noch die Ansaugstutzen mit kleinerem Durchmesser. Glaub aber bei der 250er mal was von zahmen Nockenwellen als Drosselung gelesen zu haben, dann lohnt sich dass Entdrosseln finanziell wohl kaum.
Jól látod a kérdést. Szerintem is a motorozásnak az idénre KAKUKK.
20 évig , 20 × teleltem át a biciklin , mint postai kézbesítő,áztam-fáztam eleget a semmire való ruhában amit hordani kellett . Betoltam a 750-est az előszobába és tavaszig ott pihen .Üdv.
Mi mégis a kérdésed?
Mit ellenőriztetek a motoron? Megbontottátok már a kritikus pontokon?
Mi a gyújtáspanel cikkszáma?
Milyen cikkszám van a szívócsonkba beleöntve?
Megnéztétek már végsebességét?
Van szűkítő a leömlőkben?
Ha németben fojtották 20kw-ra akkor lehet a svájciak nincsenek képben 25 év után meg nem is igen kell nekik...
Lehet le volt fojtva utólag (nemetek csinálnak ilyet a különbözö jogsiszintek miatt, meg biztosítás miatt) de lehet már régen eltávolították.
Lehet nem jó az évszám sem: http://www.cmsnl.com/yamaha-xv...
Sziasztok motoros társak!
A segítségeteket kérem, Yamaha XV 535 1991 gyártmány 3BM-005129 motorszám,
20 Kw vagy 34 Kw ez a masina, ha jól tudom ebből a típusból nincs 20 Kw de a forgalmiban ez van beírva.
Már leveleztem a Svájci Yamaha képviselettel de nem tudtak válaszolni.
Előre is köszönöm a segítséget.
Hát igen.
Tavaly mikuláskor tettük meg a szezon záró gurulást. S idén valentín napkor 02 14. kezdtük újra. Most meg már vagy 3 hete téliesítve van a vasam. Hát félek attól, hogy idén egy hosszabb téli szünetre számíthatunk.
Tegnap én is mentem egy kb. 100 km-t. Én se fáztam a motoron de a lakásba átöltözve azért csak éreztem , hogy kicsit kihűltem.
Szerintem se lesz már nagyon lehetőség az idén.
Sziasztok!
Hát én még tegnap elő vettem a motort!!!.
A csodálatos nap ☀ sütésnen mentem pár kört a városban, és az el kerülő úton Jb.környékén!
Nem fáztam, de..........!
Lehet, hogy idén tényleg vége?!
Ma viszont príma idő volt . Kanyarintottam egyet Szabadkígyósi kastély -Gyulai vár -onnan Románia Varsand .Jó kis kör volt de a szél tologatott oldalról rendesen.
Köszi Zsolti, ki fogom próbálni. Kísérleteztem én is az ügyben. Beindítom a motort, kicsit melegszik és (középsztenderen) váltogatni kezdek. A Katanánál így szoktam a láncot befújni, a virgácsnál meg járatom kicsit így. Ezután már halkan veszi az egyest. Ellenben az idén elkezdtek összetapadni a lamellák szerintem mert egy ideig(3-4 sarok távolság) nem emel ki a kuplung. Mivel kb 6000km van a kuplungban nem hiszem, hogy baja lenne! Ellenben Repsol többet nem kerül bele. Amíg Castrol vagy Gulf volt benne ilyet nem csinált.
Szia Bumi
Én vevő lennék rá. Ugye jól látom, hogy Bármelyik típushoz megfelel. Csak a bokk alá tolom, és már emelhetem is?
November 19-20.-án ott leszek a közelben 80 km-re. El is tudnék érte szaladni.
Ha megfelel neked így, akkor nem árt, ha tudjuk egymás tel. számát. Az enyém: 06 20 475 8051 címem: zsak@mailbox.hu
Vegyük fel a kapcsolatot, és 19-én megyek érte.
A kiárusításból arra következtetek, hogy nagyon eldöntötted, hogy befejezed a motorozást. Remélem, hogy nem véglegesen. S pár év múlva újra beújítasz valami vasat. De ha motor nélkül is maradsz, remélem azért velünk leszel továbbra is. A virágós megmozdulásokon szívesen látunk motor nélkül is.
Sziasztok forumtársak!!
Miután eladtam a motoromat az emelő is fölösleges lett. A motor téli tárolására kitünő, a szerelésről nem is beszélve..
Ha valakit érdekel 15 ropiért eladó. A szállításról az uj tulaj gondoskojon mert nem postaképes.
Egy jobb szervizdoksiban benne van mondjuk a különbözö országokhoz tartozó porlasztók konfigurációja,de ebben ilyet én nem találtam: http://www.manualedereparatie....
(ezt le tudod tölteni...)
http://www.bike-parts-yam.com/...
Itt be tudod azonosítani a származását motornak, majd mondjuk kiderül, hogy osztrák fojtót verzió, akkor megnézel mondjuk talán egy angolt, és elkezded összehasonlítani a lényeges alkatrészeket- azok cikkszámát. (főfúvóka, szívócsonk, vezértengely, gyújtáselektronika, stb)
Jellemzöen azonban igen költséges az átalakítás, még használt cuccokból is...
1. vetrengellyel
2, a leömlőben , gondolom a hengerfej után a toroknál szoktak tenni szűkítést, és a szívócsonknak a szűkítése.
http://www.motor-talk.de/forum...
"Hallo,
leider weiß ich nicht, wie die 250er gedrosselt ist. Bei der 535 gibt es 2 Varianten - einmal über andere Nockenwellen (böse Falle weil kompliziert zu entdrosseln) und einmal über Drosseln im Auspuffkrümmer, welche man selbst raus kommt. Weitere denkbare Möglichkeit wären noch die Ansaugstutzen mit kleinerem Durchmesser. Glaub aber bei der 250er mal was von zahmen Nockenwellen als Drosselung gelesen zu haben, dann lohnt sich dass Entdrosseln finanziell wohl kaum.
Gruß Steffen"