Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ez egy 84 es amerikai kiadású virágo, de nagyon szép gép.
Még nem találkoztam vele, bár az ezresek nem mai csirkék, ha jól tudom.
Ahogy elmondod , fogaskoszorú, vagy önindító fogaskerék lehet a probléma, de inkább itt kérdezz rá, van itt néhány szaki:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az 1000eseknek van olyan hogy a szabadonfutó ilyen recsegős hangot add, és nem forgatja a fogaskoszorút. Több helyen olvashatsz rólla az interneten, csak az a baj hogy nem irjak le hozzá a megoldást..
Én még eddig nem hallottam róla senkitől.
Mi a gondod? Nekem ugyan "törpém" van, de 29000-nél még nincs gondja.
Sziasztok. Több helyen olvastam a Viragok Önindító problémáiról. Ha valaki ezekről tudna felvilágosítást adni nagyon hálás lennék, főleg ha a megoldást is leírná...
Persze a Yamaha is beszerez neked mindent, csak valszeg arany árban.
A legegyszerűbb, nézz körül a neten, bontokban érdeklődj, háttámla ügyben pedig motoros boltok, vagy helyi szaki még olcsóbb lehet.
Szevasz mindenki,

Totálisan új vagyok a témában, konkrétan 3 órája foglalóztam le egy 1994-es XV 750 -est,
és most repkedek 3 centivel a föld felett.

Szervíz manual -t már letöltöttem kösz a linkért innen..

Abban segítsetek léci, hogy hol lehet kiegészítőket alkatrészeket venni a Virago -hoz ?
Konkrétan hátsó ülés támlát szeretnék majd venni, hogy asszony le ne repüljön :) illetve egy kisebb takarólemez hiányzik az enyémről.
Bemegyek egy Yamaha szervízbe és ők beszerzik vagy hogyan mennek ezek a dolgok ?
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic, 2001-es évjáratú motor anyagi okok miatt mélyen áron alul eladó kiváló esztétikai és műszaki állapotban bőr kiegészítőkkel. Ár: 990eFt! Tel: 20/3508433
Szia Norbi123!

Köszönöm szépen, de már megoldódott a probléma, sikerült szereznem lábtartót!

Üdv: Puch
Szia puch!

Nem tudom találtál-e már lábtartót,de ha nem akkor lehet hogy tudok neked segíteni.
Van bontásban egy japán belpiacos 535-ös .A jobb oldala sérült, de a bal teljesen ép.
Azt nem írtad hogy elsőre vagy hátsóra van szükséged? Hátsóbol van mindkét oldali,
de az elsőböl csak a balos. De mivel több féle lábtaró van , ezért egy fotó kellene a
meglévőröl.

üdv. Norbi
Itt van szervízkönyv:
http://www.motorosok.hu/szervi...
van 1000-es, és 1100-as is.
Sziasztok. Van egy yamaha virago 1000, 84es évjárat, ha valaki tudna segíteni abban, hogy milyen és mennyi olaj kell az első teleszkópokba, azt nagyon megköszönném.
Sziasztok!

Keresek eladó, balos lábtartót 535-ös Virago-hoz( bár lehet megegyezik a többiével is)! Csak a felhajtható darabot, a konzol megvan! Használt is, új is jó !

Köszönettel : Puch
Sziasztok!
Segítség kéne,250-es viragót kellene szereltetnem.
A biztosító fizeti a kárt, de kell neki számla.
Olyan szervíz kéne ahol tudnak adni számlát,amit a biztosító elfogad
de én más jellegű hibákat is akarok javítattni.
Már lassan másfél éve volt balesetem,a bítói döntés most született meg.
Eddig semmi pénzt nem kaptam a biztosítótól(döntésre vártak).
Van kárigényem ruhára, bukósisakra,de az akkor meghatározott pénz
már nem fedi a költségeket,hogy lehet ezt rendezni?
Volt már másnak is ilyen problémája?
Ki tud segíteni?
Köszönet aki ír!
Szia!
szelephézagok:
szívó: 0.07-0.12
kipufogó: 0.12-0.17

.. igen, kicsit macerás beállítani.
üdv
Szia!

Ez a topic elég élettelen, nézz át ide is:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Üdvözlök mindenkit!


Új olvasója vagyok-e fórumnak. Minden érdekel, ami a motorokkal kapcsolatos. Az én gépem egy Yamaha xvs 650 Dragstar classic. Kerestem erre vonatkozóan társakat, de nem találtam. Kiváncsi lennék a véleményekre. Köszönet!
Üdv!
Mi az ára?
Természetesen egyben.
Választ inkább Mail-ben küldj. Címemet megtalálod a nevemnél az adataimban.
Köszi Mészi
Sziasztok!
Cserélt már valaki 535-ön kuplunglamellát, ha igen valami trükk, vagy különlegesség?
Szelep hézag mennyí?
Kiengedett kuplungnál minimális zörgést hallok, ha behúzom akkor megszűnik. Ezt valami kuplung környéki csapágy okozza? Esetleg csapágy típus és méret. Ha valaki ezen hiba elhárításán esetleg már túl van légyszi ossza meg velem is. elvittem szerelőhöz szinkront és szelephézagot állított azt monda nagyon jó a motor. Mindezek ellenére én hallok oda nem illő zörejeket, mint pl. vezérműlánc, kuplung és szerintem a kettes henger kipufogószelepe. Gondolom ezt a szelepet a szerelő a hozzáférés miatt nem állította be, inkább azt mondta, hogy minden ok. Ha valaki ezeken már saját erőből túl van a szakmai tanácsokat szívesen fogadom. Köszi Mészi
Yamaha XV 750 Virago, 1998-as évjárat alkatrészenként eladó.
06-70/450-1261
Köszi lapar, e-mail-ben megy a válasz.
OldPiet!

Megnéztem igen, az 535-ös is akkora, mint a 125-ös (vagy fordítva)
Robogója válogatja, van aki kb. 30-40-ig versenyképes, afölött már elmegyek.
Én előre szoktam pofátlankodni a lámpánál szinte mindíg, kivéve, ha látom, hogy sportos a juzer, vagy járgánya. Ha 1.6 felett van, akkor csak másodiknak állok (aztán általában megbánom)
Koromhoz képest azt hiszem, elég "hülyegyerek" vagyok, dehát ezért (is ) motorozik az ember.
Észrevettétek az iskolakezdést? Na most élvezet motorral közlekedni ótó helyett. Lehet haladni, és parkolni sem kell, csak letámasztom a bót előtt.
Hegyoldalt nem igazán tudom, én sík terepen lakom, tény hogy a kisebb dombokat 5.-ben igen jól "érzékeli" 2 személlyel.
Nekem az asszony 40-50 km-ig viseli egy seggel, bár asszonya válogatja. Más géppel is ennyit bírna időben, esetleg több lenne a megtett km. A z ülése elég kicsi, de a ha a hátsó rugókat átállítom, akkor csak nagyon szar utakon üt le.
Én is közlekedési eszköznek használom, tehát lehetne akár MZ is, de ahogy írod, "az optika azért egészen más"
Ja és a fonika is!
ha tudsz annyit áldozni, akkor vegyél inkább 535-öst. abból nagyobb az esélyed a jobb járgányra.
Ha ócskát :-)) veszel, akkor van egy hosszú listám, miket kell , érdemes megnézni, ha kell átküldöm mailban. (alaposikukkacfreemailpontyhu)
Itt egy kolléga (kicsi10) milla körül vett 2000, vagy 2001-est tavaly.
3-4 évest nem fogsz kapni, mert 2001 óta nem gyártják ( a 125-250-est) , csak Drag Star néven, ami nem chopper, hanem inkább cruiser jellegű, ami nekem nem igazán teccik (kinek a pap .....)
Én az eséssel úgy vagyok, hogy nem félek tőle, csak a motort féltem. Hiába a bukócső, a moci a legfőbb erényét , szépségét vesztheti el (125-ös!). Egyébként én is tulestem rajta fiatal koromban (bár most is az vagyok)
Az extrákból nekem oldaltáskám volt, amit nagyra becsülök, mert piacra is mocival járunk. Bukócsövet vettem, mert az KELL ! A plexi meg nem érdekel, azért motor, hogy fújjon a szél. Nekem meg 100-ig nem is fúj olyan nagyon. (Gyorsabban meg nem szeretek menni :-)))
A sok lámpát meg nem biztos hogy szereti az akksi a max 25 A-es generátorral.
Látod lapar nem teljesen értjük egymást, a lovaglás hasonlatát arra értettem, ha felülök a motorra akkor számíthatok rá, hogy el is eshetek. De ennek ellenére szeretnék motorozni. Nem volt még nagy esésem szerencsére, csak kicsi. Az esést is mindenki másképp éli meg lelkileg, van aki egy komolyabb esés után fél és elbizonytalanodik és akkor már másra nézve is veszélyesebb egy forgalomban.
Na és ahhoz is gyakorlat kell illetve tapasztalat, hogy "esni" tudj, ha lehet ilyet mondani.

A motorvásárlással kapcsolatban, ha az eszemre hallgatnék én is 250-est vennék. De mégis valahol ott motoszkál bennem, hogy mégis jobb lenne az 535-ös Virago hosszú távon. Mivel nem tudok gyakran váltani ezért fiatal motorrra gondoltam. Jelenleg nincs megfelelő eladó 250-es, ahogy mondod csak idősebbek, pedig nap mint nap bújom a hirdetéseket.
Talán egy 3-4 éves motort még nem hajtottak agyon és nem nyúltak bele. De iszonyú drágák az biztos és nincs rajtuk általában semmi extra (bukócső, plexi....)

Minden építő kritikát és segítő tanácsot továbbra is szívesen fogadok!
Nem akarom sokáig ragozni a dolgokat, de lehet hogy amiket eddig olvastál a motoros fórumokon, azok alapján általánosítottál (kinövöm a motort kifejezéssel kapcsolatban), de szerencsére nem vagyunk egyformák.