lapar! Te biztosan jól megnézegetted öket. Méretre egyforma a 125-250-535-ösök?
A 125-ös hogy szuperal? a robogókat azért le tudod gyorsulni (meg a kisebb autokat? mondjuk 50km/h-ig)?Két személlyel hogy megy felfelé, mert hegyoldalon lakom?Kényelmes utasnak is?
Igazábol kéne egy rendszámos motor rövidebb utakra, városba ahová az asszony is felülhet.Ugy nézem a rendszámos robogók se olcsobbak és az optika azért egészen más
Ez is olyan mint a lovaglás, ha felülsz a lóra le is eshetsz. "
Nálam nem teljesenigy működik, én biztosan tudtam, hogy le fogok esni. Igaz nem volt olyan ló, amire ne ültem volna fel.
A nagy különbség az, hogy a lónak általában nem lett semmi baja, hacsak nem együtt estünk el.
És a ló nem az enyém volt.
Egyébként megértem a problémádat, szivem szerint én is vennék egy legalább 500-as motort, az eszem szerint csak max 250-eset. A gond az, hogy nem könnyű jó állapotú 250-es sárkányt találni.
Mikor én vettem, akkor is 10-15 éveseket találtam 5-600 között. (Ezért vettem inkább a fiatalabb még kisebbet) És ma már jobban ismerem a Virago-t, és látom, hogy sok az átépített, buherált, javított.
Tehát ha hosszú távra veszed, akkor 535-ösben jobbak az esélyeid, bár azzal is volt olyan felhasználó, akinek alig 100-at bírt menni, aztán 100 körül javították.
Ne gondold, hogy nem merült fel bennem, hogy gyakorlat nélkül egy 535-össel előbb eleshetek és persze nagyobbat is. A motor súlya is közel 50 kg-al több, megtartás szempontjából sem mindegy, meg egy szerencsétlen esésnél, ha alákerülök akkor sem.
Ez is olyan mint a lovaglás, ha felülsz a lóra le is eshetsz.
Köszi a tanácsokat!
Elég régóta nézegetem a motorok árait 250/535-ös tekintetében is. Egy biztos a Yamaha nagyon tartja az árát. Azért nincs még motorom, mert nem volt rá keret és egyáltalán nem azért kellene mondjuk két év múlva (a 250-es után) egy másik, amit feltételeztél, "kicsit unom már ezt a motort stb........"
Pontosan azért nehéz a döntés, mert nem tudok két évente váltani, ha egyáltalán kölcsönre sikerül is vennem egyet azt én 8-10 évig szeretném használni.
A robogómat amikor megvettem, azt gondoltam soha nem kell nagyobb, aztán már egy év múlva szerettem volna hosszabb távokat megtenni amire egy 50 ccm-es alkalmatlan.
Így ismeretlenül rossz a megítélésed a személyemet illetően, nem anyuci-apuci kedvence vagyok, akit tömnek zsozsóval, se nem egy unatkozó feleség aki nem tud mit kezdeni magával és mivel most ez a módi bőrszerkóban akar villogni a Viragojával.
Motorozni szeretnék egy megbízható jó géppel, amit sokáig hű társam lenne az utakon!
Én is 535-öst vennék, ha nem lenne ugyanannyi a kötelezője, mint egy 1600-asnak. A teljesítményadó talán nem annyira nagy pénz, de az is több, mint a duplája a 250-esének.
Nézd meg az árakat a különböző évjáratokban, látni fogod, hogy nem fogsz sokat bukni (anyagilag)
Elvileg egy kis szerencsével 1-2 év után ugyanannyiért is el tudod adni, ahogy vetted.
Elkeseritő, ahogy néha látom a nagymotoros juzereket szerencsétlenkedni a városban.
Mi az, hogy kinőném?
Kicsit unom már ezt a motort, szeretnék egy nagyobbat, egy másat, melynek a vezetése kihívás számomra.
És a pénzem is megvan hozzá. Szerintem ezt jelenti.
Köszönöm a véleményedet. Tapasztalatok nélkül csak erre tudok hivatkozni. Ismerősök körében megoszlanak a vélemények, mert a szerelő srác aki szokta a robogómat csinálni, például azt mondja gyorsan kinőném a 250-est. A barátnőm akinek 800-as Suzuki VL-ja van azt mondja kicsi és sokat buknék, ha váltani akarok. Ez igaz, de rutint talán mégis egy kisebbel kellene szerezni.
A 250 es tökéletes kezdő motor, kb 140 végsebességgel.
Az enyémmel 2 szezon alatt 57.000 ötvenhétezer Km-t futottam hiba nélkül. . .
Autópályára nem igazán ajánlanám, de bármelyik főúton szépen lehet vele túrázni akár 2 személlyel is.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék egy Yamaha Viragot leginkább 535-ösre gondoltam, de lehet hogy csak 250-es lesz belőle. Szerintetek mennyire bírja a 250-es a túrázást csapatban, ahol azért vegyes az összetétel.
Kezdő vagyok, ez lesz az első motorom, ez az igazsághoz hozzátartozik. Nem tudok két -három évente motort cserélni, ezért gondoltam hogy talán mégis 535-ös kellene.
Tegnap 50-nel mentem 535-ösömmel 5-ikben, hirtelen leblokkolt. Behúztam a kuplungot, félreálltam. Úgy gondolom beállt a motor és valami /talán a főtengely/ eltört, mert az indítómotor forgat, de könnyen, tehát a dugók biztos nem mozognak.Kispesti vagyok, keresek jó szerelőt aki megcsinálná. Köszönöm a segítségeteket.
Köszönöm szépen. Amikor íttam utána jobban megnéztem az oldalt és már írtam, igaz hogy nem pontosan írtam, hogy mit, de remélem hamarosan kapok választ
Az oldalon levő E-mailra írsz egy levelet, hogy mit szeretnél letölteni, és a rencergazda ad azonosítót és jelszót, amivel hozzáférsz.
Én a 250-esét töltöttem le, szuperjó, minden benne van, még a szelepszár kopás megengedett mértéke is.
Fékbetétről féktárcsáról, már nem is beszélek.
sziasztok! lenne egy kérésésem hozzátok! Van egy XV535DX Viragom szelephézagokat szeretném megtudni, mivel ahány szervízbe kérdeztem, annyi félét mondtak
A 125-ös hogy szuperal? a robogókat azért le tudod gyorsulni (meg a kisebb autokat? mondjuk 50km/h-ig)?Két személlyel hogy megy felfelé, mert hegyoldalon lakom?Kényelmes utasnak is?
Igazábol kéne egy rendszámos motor rövidebb utakra, városba ahová az asszony is felülhet.Ugy nézem a rendszámos robogók se olcsobbak és az optika azért egészen más