Srácok; vettem egy 50-es Naraku hengerszettet a motorra. Konkrétan lyukas az öntvény a víztér és a tőcsavar furata között, tolja ki a vizet a hengerfejen. Ha valaki tervezett volna a márkával, óvatosan tegye. Ki tudja a többi része is milyen igénytelen, ha ez sem sikerül mindig.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy gyári állapotú yamaha tzr 50-t! A maximális sebessége 50 körül mozog! Hiába húzom a gázt nem megy többel! Ez vajon mitől van?
Válaszokat előre is köszönöm!
Maradt pár idomom is elfekvőben, változó állapotban. Valamint néhány egyéb apróság. Apróra még lusta voltam felrakni, de itt lehet érdeklődni ha valami kéne a fotókról.
Üdv!
Eladó 2008-as kék TZR re gyári dekorszett.
A bal oldalra való matrica bontott (tehát az öntapadós része nem biztos hogy perfekt), a másik kettő vadonatúj.
5000 forint egyben a három.
Ez érdekes, tudsz képet csinálni róla?
Sajna az enyémen mióta kijött a gyárból nem volt cserélve ez az alkatrész, így nem tudom hogy kellene kinézzen.
Minden esetre ha be van állítva a láncfeszesség rendesen, mégis állandóan dörzsöli, az biztos nem jó.
Sziasztok most raktuk rá a 2008 tzr 50 esemre egy 47 és hátsó lanckereket (az első 12) és hozzáér a gumi lancvezetohoz és ha az elkopik akkor lehet hogy a femhez is ti ezt hogyan oldottatok meg hogy ne érjen oda ha egyáltalán meglehet oldani?
Just ugye te is kicseréltem a hátsó lánkereket mert láttam hogy eladtad a 60asat. Mi is cseréltük ki a hátsó lanckereket 47esre de nekünk hozzáér ahoz a gumi elterelőhöz ez nem lehet probléma?
Vagy mindíg nézni kell mikor kopik el és venni kell egy újat? (elöl 12 es van)
Itt egy képlet, ezzel ki tudod számolni viszonylag pontosan a motor várható végsebességét.
K: abroncsod külső kerülete (szorozva 60-nal)
RPM: motor forulata adott pillanatban
Pri: elsődleges áttétel a főtengely és a kuplung között (ez jó esetben egyforma a legtöbb tzr-en)
Gear: sebességváltó szorzója
Sec: végáttétel fogaskerekei, ide kell beírnod milyen lánckerék párost tervezel.
Sziasztok szerintetek hogyan menne egy 50 ccmes 2008 as tuning nélküli tzr 12/47 es lánckerekekkel (gyorsulás mennyire lenne rossz, mekkora lenne a végsebessége)
Ezt a linket ide is bevágnám, ha valaki ilyen motort keresne és ide tévedne. A 2003 -tól megjelent összes TZR van összegyűjtve a galériában; gyári fényezéssel, eredeti évjárattal. Esetleg segíthet alaposabb döntést hozni a vásárlásnál. https://www.sportmotor.hu/albu...
Eladó a képen látható idom matricával, 35-ért. 2008-as motorra való szín és a dekor. A füleken van mit javítgatni (attól még stabilan vannak a motoron). Látható felületei viszonylag szépek.
Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy gyári állapotú yamaha tzr 50-t! A maximális sebessége 50 körül mozog! Hiába húzom a gázt nem megy többel! Ez vajon mitől van?
Válaszokat előre is köszönöm!
Eladó 2008-as kék TZR re gyári dekorszett.
A bal oldalra való matrica bontott (tehát az öntapadós része nem biztos hogy perfekt), a másik kettő vadonatúj.
5000 forint egyben a három.
Sajna az enyémen mióta kijött a gyárból nem volt cserélve ez az alkatrész, így nem tudom hogy kellene kinézzen.
Minden esetre ha be van állítva a láncfeszesség rendesen, mégis állandóan dörzsöli, az biztos nem jó.
Vagy mindíg nézni kell mikor kopik el és venni kell egy újat? (elöl 12 es van)
K: abroncsod külső kerülete (szorozva 60-nal)
RPM: motor forulata adott pillanatban
Pri: elsődleges áttétel a főtengely és a kuplung között (ez jó esetben egyforma a legtöbb tzr-en)
Gear: sebességváltó szorzója
Sec: végáttétel fogaskerekei, ide kell beírnod milyen lánckerék párost tervezel.
https://www.sportmotor.hu/albu...