Szerintem nem jelent bajt ha kell a szivató. Nekem az nsr75-ön, nyáron is kellett használjam, most a dellorton még nem volt rá szükség. Ha a motorral minden rendben akkor kár ezen sokat gondolkodni. Egyébként normálisan ha minden OK a karbi beállításával, akkor bizony kell a szivató. Szikraköz szigorú 0.6mm, jó állapotú gyertya, én nem szeretem a zavarszűrős pipákat mert valamennyicskét elvesznek a kraftból. De mégegyszer: ha egyébként jól indúl, csak a szivató miatt aggódsz akkor szerintem semmi baj.
Elvileg aknás a szivatód amúgy. Rá kell húzni, indítani, majd visszanyomni, elvileg pont annyi benya kerül így egy csőbe, hogy a hideg indítást megoldja.
Olvasmány: http://www.mopedarmy.com/wiki/... tedd be gugliba ha nem beszél anglisku :) Ebben is azt írják kb. amit én fentebb, ha jó a beállítás kell a szivató.
Milyen tipusú karbid van egyébként?
Sziasztok. 2007-es TZR-em van..kb 2 hónapja. A nyári melegekbe reggel indult szivató nélkül tökéletesen..mostanság viszont kell egy kis szivató neki...Normális ez? Megosztanátok, h ti hogy is indítjátok a gépeket ha hideg? Köszi előre is...nem vagyok túl jártas ebben a témában.
9500 körül talán, de most nem emlékszem pontosan... Azt tudom hogy utolsó sebességbe nem forog le 11 ezerig, a többibe 11500ig vagy kicsit tovább forog, de 12 ezret csak 2 esig forog, de nem kínzom ennyire, egyszer kipróbáltam mit forog és annyi, nem akarom széthajtani, túl kicsi ehhez a mérethez és súlyhoz ez a blokk.
Most télen megy bele a 80as henger, 17,5karbi, meg a kipufogót akarom ehhez hangolni, de lehet jön egy sport írható elektronika is, abba ennél a masinánál nem nagyon hiszek... De kipróbálom, meg jó kis NGK 19es iridium gyertya... A télen lesz rá időm, sajna lassan itt van... Tavasszal meg várom a bejáratást :)
Köszi, tudom, de valamit valamiért, megalkuszok...6 liter alatt akarok maradni, és 90es kényelmes nem pörgetős utazóval. 100 legyem meg ha előzni akarok. Ennyi kell. Polírozni felesleges? :) próbáltad már? Nekem az 50es gyári ki lett polírozva, most a 16os porlasztóval ezzel a 14-47es áttétellel hajtom 100 as fúvókával a porlasztóban. Gyári kipu, gyári légszűrő. 95 körül visz, pedig vagyok majd 100kiló. És 4 tuning elem van, a fúvóka, a gyári fojtás nagyja eltávolítva a kipuból, az áttétel 11-47 ről 14re, meg a polírozás ;)
Na az adott neki rendesen... Azóta bírja 50esként ezt az áttétet... Addig nem vitte max 12essel, a 13as is már necces volt emelkedőn meg is halt...
Nekem számított... Nem kicsit... És nem a végtempóban érzem meg, hanem felüljárón, vagyhegyen.
Nekem ha minden igaz felkerül egy hasonló henger, már megvan, csak abban a jaratokat akarom políroztatni, az áttétel 14-47, a karburátor 17,5 lesz, menjen is, de ne is egyen. Nem gyorsulni lesz...
Airsal Racing ø50mm 77ccm
Athena racing karbon membrán
Petku 11K-ra hangolt kipufogó
Dellorto phbg 21 black
13/47 áttétel
Moddolt gyári air box
Kipufogógáz hőmérő (EGT)
Polírozót nem sajnos, de egy bowdennel sok mindenhez el lehet érni.
Megérkezett a tervezett rezóm. Petku által készített, 11K-ra hangolt, nagyon kellemes darab.
Bár alul kissé langyi -mint minden sport kipu-, 8 ezertől gyilkos. Eddig sem ment rosszul a gép, de most igazi vaddisznó lett, valós 105Km/h amit mindenhol tud hozni.
Gyönyörű hangja van, bár én kissé a halkabb kipufogókat szeretem, ez még éppen belefér. Van a hangjában egy pici csilingelés, egyébként klassz érces, érződik, hogy itt nem babra megy a játék.
A gyári kipufogóhoz képest szebbre ég a gyertya, de érdekes módon a kipufogó gáz hűvösebb lett 30-50 fokkal.
Gondolkodtam márkás dobokon, végén nagyon yasunit szeretettem volna, aztán megtaláltam a Peti kipufogóit... töredék áron készítette el, szerintem egyik márka sem versenyezhet vele, ár/értékben biztosan nem. Vettem egy roncs kipufogót azt küldtem el neki azután dolgozott. Teljesen rendben van a kis szett. Korrekt srác, ha valaki jó kipufogót szeretne, nyugodtan keresse meg.
Hanyas áttételt ajánlotok Yamaha TZR 50-es motromhoz?
bmotor.hu
Elvileg aknás a szivatód amúgy. Rá kell húzni, indítani, majd visszanyomni, elvileg pont annyi benya kerül így egy csőbe, hogy a hideg indítást megoldja.
Olvasmány: http://www.mopedarmy.com/wiki/... tedd be gugliba ha nem beszél anglisku :) Ebben is azt írják kb. amit én fentebb, ha jó a beállítás kell a szivató.
Milyen tipusú karbid van egyébként?
Eladó az alábbi link-en található motorom, autó vásárlás miatt. Nagyon jó kis motor szép esztétikai állapotban.
Látom az almánál vetted a motorod.
Na az adott neki rendesen... Azóta bírja 50esként ezt az áttétet... Addig nem vitte max 12essel, a 13as is már necces volt emelkedőn meg is halt...
Nekem számított... Nem kicsit... És nem a végtempóban érzem meg, hanem felüljárón, vagyhegyen.
Na, hogyan alakítottad át a légszűrőd?
Athena racing karbon membrán
Petku 11K-ra hangolt kipufogó
Dellorto phbg 21 black
13/47 áttétel
Moddolt gyári air box
Kipufogógáz hőmérő (EGT)
Polírozót nem sajnos, de egy bowdennel sok mindenhez el lehet érni.
Neked amúgy mekkora és milyen hengerhez van?
Valakit nem tudsz aki tud polírozni kis szűk helyeket? Csöveket,járatokat belül?
A képenlátható darab 38K volt.
Hol dolgozik a srác, hol lehet elérni, és kb mennyibe fájt a kipud?
30 605 6883
Bár alul kissé langyi -mint minden sport kipu-, 8 ezertől gyilkos. Eddig sem ment rosszul a gép, de most igazi vaddisznó lett, valós 105Km/h amit mindenhol tud hozni.
Gyönyörű hangja van, bár én kissé a halkabb kipufogókat szeretem, ez még éppen belefér. Van a hangjában egy pici csilingelés, egyébként klassz érces, érződik, hogy itt nem babra megy a játék.
A gyári kipufogóhoz képest szebbre ég a gyertya, de érdekes módon a kipufogó gáz hűvösebb lett 30-50 fokkal.
Gondolkodtam márkás dobokon, végén nagyon yasunit szeretettem volna, aztán megtaláltam a Peti kipufogóit... töredék áron készítette el, szerintem egyik márka sem versenyezhet vele, ár/értékben biztosan nem. Vettem egy roncs kipufogót azt küldtem el neki azután dolgozott. Teljesen rendben van a kis szett. Korrekt srác, ha valaki jó kipufogót szeretne, nyugodtan keresse meg.