Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Banyeg enyire nemjo a mitas pedig a boncterembe jot irnak rola! Pedig egy mitasz C 02-st neztem ki kovetkezo aldozatnak! Velemeny tapasztalat?
na feltotam még egyszer a motorom hirdetésbe
most sem viszik maradni fog.....
nej már állandóan basztat hogy adjam el, én megteszek bármit ez ügyben
de úgy érzem maradni fog, aztán előbb-utóbb a nej is megnyugszik, bár igen sérelmezi a dolgot
ez a "kis" bukás majd 200 pénz mínusz volt, aztán még a motornak semmi baja sem lett.....
Ti csináltok szögesgumit a vasra?
Én csináltam tavaly de el is adtam nemrég jó meg minden mert tényleg jó de jégen nem mentem vele hoban fagyban is jó de amikor megy a szívás az a legtutibb szerintem!
Ma is vágattam eggyet kurva nagy szenvedések voltak... de ilyenkor van élmény...
szelephézzagal nincs baj az jó!
hát jah én hátulra 100\100-as 18"-os mitas-t 12500 ért vettem de a KTM boltban 15ezer annyiért lehet kapni dunlop-ot már az van 18 körül és jó is, de az a heidenau vagy mi az is jó egyik legjobb gumimárka amiket meg lehet fizetni persze!
ha aktuális lesz rákérdezek merre van pontosan.
a mostani kitart szerintem legalább 1 idényt még
vagy többet.....
Nem szeretnék ingyenreklámot csinálni senkinek de a Béke úton egy csóka elég jó áron adja a gumikat,van nála kb 80%-os is bagóért.Szerintem németből hozza,ja és nem mitas.
Hehe,egészségedre váljon. Remélem segít valamit.Amúgy nem kell kompenzálnod,majd írom a többihez.
Megjöttek a nyomatok, nagyon köszi! Majd írd meg hogy hogy tudnék kompenzálni!
Én használtan vettem Michelin Cross Competition első-hátsót, az első még mindig kibír egy szezont, a hátsó már nem, de ha nem lenne ilyen kurva drága új korában én biztos olyat vennék. Van tartalékban egy Michelin Enduro Competition, meg egy hátsó mitas. Ha a mitas nem válik be leégetem a faszba
vazzeg, már fél éve vadászok xt kocka indexet, mire beszerzek téglalap alakút, beírod hogy van.......
mitas meg szerintem is fos, régen is fos volt de akkor olcsóért adták, most meg jó drágán, én sem veszek többször
heidenau (vagy mi a neve) lesz a legközelebbi
Nézd meg a szelephézagot is,ha hidegen éppen jó,melegen kicsit kitámaszthat,nem zár jól,lehet ettől is rosszalkodik.
Amúgy xt-hez nekem is van pár cuccot ha érdekel valakit!
Pl.: lánckerék szett első 19 hátul 54 fogszám!
4 darab index
gyujtótrafó amit lecseréltem de semmi baja nem volt amint kiderült
láncvédő
Meg ilyesmi cuccok vannak ha esetleg érdekel valakit!
Meg védülis a motort is el akarom adni vagyis megvan hirdetve, de el is szeretném adni meg nem is!
Új az egész beljese a hengerfejtől a dugóig minden
Dr-z kipuff!
A gumikkal meg úy vagyok hogy mitas van hátúl de ha anyagilag lehetséges olyant többet nem veszek legalábbis hátulra!
Én nyáron defekt defekt hátán szenvedtem mindig egy szög és ahol a szögek kibökték a külsőt ott 1-2,5 cm-es repedések keletkeztek de amikor a britgestrone vagy hogy kell írni gumi volt hátúl akkor ilyen repedések nem voltak szóval szerintem dunlop vagy britgestron!
Na sziasztok akkor várom a tanácsokat
Szisztok!
Új vagyok ezen a fórumon, és mindjárt probléma probléma hátán...
xt350-en van 89-es évjáratú a vas és olyan problémám van hogy hidegen van alapjárat meg megy is, felmelegszik nem akar menni hol megy hol nem jah és melegen elmegy az alapjárat!
Várok vele utánna megint jó de csak kis idejig!
Múlkor megálltam havernál egy 10 percre utánna ment mint ha muszály lett volna!Már cseréltem 1000 gyertyát cseréltem gyújtótrafót, állítottam a karbin levegőn, úszószinten mindenen és semmi!
Olvasgattam hogy miket írtatok eddig és volt valami olyasmi hogy szivatónál a gyűrű tömítés hát nekem olyan nincs a szivatón lehet hogy ott kap farsot és hidegen elbírja a szivatót de ha felmelegszik akkor szivatón ugye nem megy?!
Ezt holnap feltétlen menézem és kerítek oda valami tömítést!
De azért ha tudtok tanácsokat adni akkor azt megköszönném és ha holnap vágok rá cuccot akkor utánna majd írok hogy milyen lett!
valami kis könnyű crossal most is mennék veretni
régen a szimóval ilyenkor jókat mentünk
vékony láncot rátekertünk a gumira aztán meg is volt a téligumi
volt hogy 10 métereket mentünk deknivel előre mint a salakmotorosok
Azert ha minden vasarnap eltud meni ez ember egyet rugatni az mar nekem fasza mindegy hany meter!
augusztusba vettem a rendszámost abba kb 1000km mehetett bele vagy 1200max a ténérébe meg kicsivel több mint 2000
még csodálkoztam is hová tudtam menni ennyit
A motorkereskedők többsége is ilyen Add ide a pénzt és húzzá el Kínából jön a cuc szinte minden itt meg jónagy haszonnal odaadják neked és garancia nincs
Én ilyen telójavításba biztos nem fognék bele.
Amikor az nsr-emet vettem abban nem a gyári volt, és 2 pár telóból raktam össze egy tökéleteset. 3e-ért vettem egy olyat aminek a szárai volt elgörbülve, meg egy másik párat 25-ért(működőképeset). A 2 ből egy pár tökéletes lett.
A 22e az nagyon fasza, én a tenere-be 1e mt tudtam beletenni idén, igaz az nem rendszámos.
Egy ugyanilyen xt-m nekem is van(az se rendszámos), bár még egy métert se mentem vele
szegín ember ravaszabb ám mint ezek az újgazdagok
Persze hogy azok! Meg a márkakereskedők a köcsög főnököm is az aki bejön hozzánk az autójával hogy valami baja van keményen zsebbe kell nyúlni Csak sok ember csóró,mint én is azokat hogy szedik le?
Jol van na nemkell mindjart beragni gondoltam kipuhatolom mitol tort el mert enis xt hajtok de meg csak masfel eve azt hittem nembirja a telo a tempot!
ha gyorsan kell akkor leveszik az embert....
bontósak ravasz emberek, simán látják az emberen mennyire kell neki a cucc
Idén 20 000km-ert mentem a Drz-vel,de már eladtam! Vettem egy Sv650-est