szerintem nem voltam kötsög....
egy hajlott telószár görgőzése 5-10 ezer, és esetek többségében nem sikeres, mert előbb utóbb kikoptatja az alját
mondjuk árulni lehet bármennyiért.......
Képzeld javítható igen,a szárakat kiegyenesítik a másikra megkell egy csizma! De nem egy erőltetett egykerekezésben sérült meg,hanem belementem egy kurva autóba és nagyon fájt Ezzel az xt-vel 22 000 km-ert menten egy szezonba,vagy ez kevés?
Mivel ennyire kedves voltál, az egyik haveromat érdekelné a géped! De ebbe az országban ez a legnagyobb probléma hogy a motorosok egymást fikázzák Meg mindennek annyi az ára amennyiért eladod! Nem?
akkor kézzel írott formában van egyenlőre?jó arról egy normális minőségű fénykép is, csak annyira hogy olvasható legyen, maga a rajz az nem is érdekes az úgyis megvan, inkább csak a szöveg.
mégegyszer kösz a fáradozást.
hello!
találtam 1vj-hez kapcsolási rajzot, csak számomra nem emberi nyelven van(német), próbáltam szótárazni de még azse nagyon segített.
úgyhogy az lenne a kérdésem hogy nincs e valaki itt aki perfekt német és lefordítgatná nekem?
köszi
hello!
SKF Fehérvár tudja holnap reggelre rendelni, hőtűrőbe nincs, csak olyan ami normál anyagból van, az is csak 4 szélesben(8*12*4), és nincs benne rugó.
1400FT+ÁFA
a cagiva fordulatszám kihajtása végére kellene mert szivárog az olaj.
olaj van, hő van,kicsi nyomás is van de ezt kellene bírni mindegyiknek.....
jelenleg valami tömszelence szerűség van benne de nem tudom össze nyomni hogy szoruljon jobban
A tankon kívül minden idomot/sárvédőt tudsz az rmc-nél venni gombokért. Én is ott vettem, és erősebb anyagból is van mint a gyári(szerintem).
az első 2500 volt, a hátsó meg 3500. Mindegyik YZ125 (1997)-re való, az első tökéletesen passzolt, a hátsót meg én faragtam ki. Szóval benne volt ami nekem kellett, csak leszedtem róla a felesleget
Tankot meg sztem találsz a luis katalógusban (rmc szokott tőlük rendelni)
bontóban csak hulladékot találsz sztem
kb 10 évi adagom........
egy hajlott telószár görgőzése 5-10 ezer, és esetek többségében nem sikeres, mert előbb utóbb kikoptatja az alját
mondjuk árulni lehet bármennyiért.......
2.trafó
3.CDI
4.generátor
5.üres visszajelző gomba
6.fesszabályzó
7.
8.jobbhátsó index izzó
9.hátsólámpa izzó
10.balhátsó index izzó
11.oldaltámasz kapcsoló
12.aksi
13.önindító motor
14.önindító relé
15.
16.hátsóféklámpa kapcsoló
17.indexrelé
18.duda
19.
20.jobbelső index izzó
21.duda gombja
22.index kapcsoló
23.refi-tompított kapcsoló
24.világítás ki-be
25.műszerfal világítás
26.első izzó
27.gyújtás kapcsoló
28.önindító gomb
29.vészleállító
30.elsőféklámpa kapcsoló
31.jobbelső index izzó
32.
33.
34.üresvisszajelző izzója
35.refi visszajelző izzója
36.indexvisszajelző izzója
párat sajnos nem tudtam beazonosítani rajzról
mégegyszer kösz a fáradozást.
15ért hibátlant lehet venni
ha nem előz meg valaki, este fele felrakom neked magyarítva
műszaki téren nem igazán van otthon, de szerintem segít
találtam 1vj-hez kapcsolási rajzot, csak számomra nem emberi nyelven van(német), próbáltam szótárazni de még azse nagyon segített.
úgyhogy az lenne a kérdésem hogy nincs e valaki itt aki perfekt német és lefordítgatná nekem?
köszi
hello!
majd 1800 pénz lenne az a kis picsa szimering? ami ráadásul nem is hőálló?
ennyiért ez rablás, húzzák a @ukra
10x15x3-as(dekompresszor kivezetéshez) hőállóba 450 volt a sima meg 145 lett volna
akkor inkább ráragasztom sziloplasztal a spirál csatlakozóját.....
1400FT+ÁFA
olaj van, hő van,kicsi nyomás is van de ezt kellene bírni mindegyiknek.....
jelenleg valami tömszelence szerűség van benne de nem tudom össze nyomni hogy szoruljon jobban
az első 2500 volt, a hátsó meg 3500. Mindegyik YZ125 (1997)-re való, az első tökéletesen passzolt, a hátsót meg én faragtam ki. Szóval benne volt ami nekem kellett, csak leszedtem róla a felesleget
Tankot meg sztem találsz a luis katalógusban (rmc szokott tőlük rendelni)
bontóban csak hulladékot találsz sztem