ma méricskéltem egy kicsit és a lámpafoglalatba 9V vagy 9 valamennyi megy helyzetjelzőbe tompítottba reflektorba is, és mégis kiégeti az izzókat! már az elejétől fogva elég fehéresen világít.
a másik érdekesség hogy alapjáraton magasabb a fesz és erősebb a fény is mintha kicsit megpörgetem. ez mitől lehetséges?
az eddig motorok amiket használtam az mind pont fordítva volt alapjáraton szinte semmi fény feljebb meg erősebb.
illetve van még egy olyan kérdés hogy jön fel a generátorból egy kék színű vezeték(nekem csak úgy magába, nem a kötegbe) az mi célt szolgál? mert természetesen az sincs bekötve.
gondoltam én üresjelzőre de a műszer nem mutatott változást amikor beraktam sebességbe vagy kivettem belőle.
kipuffot meg úgy kellene megcsinálni hogy rápakolni egy véget akkor halk ha nincs rajta akkor hangos
egyik ismerősnek volt ilyen, de nem figyeltem meg hogy működött, csk sejtéseim vannak
nekem akkor bazi nagy szerencsém volt......
eddig egy karikát tettem a hátsó rugó alá keményítésnek, egy kuplungkart cseréltem mert nem jön be a görbe kar, fékfolyadékcsere és olajcsere
azt hiszem ennyi a költés......
még egy üléshuzatolás van tervben és a fejidomot kellene kipótoltatni
motorikusan egy szelephézag állításon és karbitakarításon kívül nem volt gond
legalábbis ennyire emlékszem......
http://www.youtube.com/watch?v... ja meg ezt figyelmetekbe ajánlom, motoroztunk multkor, van mikor probálkozok kerekezni csak nem sikerül, nem röhög 1 ütt érez végén unoka bátyó azért ott van
Látom a power bomb téged is megfogot azon én is vacilálok naon:D jövőre én is bele nyulok sztem az xl be ,olaj cserés lesz,meg néha kicsit csuszik a kuplung megnézetem azt is szakival, meg vezérmüláncnál kattog vmi hidegen akkor azt,megnézzük dugó gyürü mien állapotba van, meg a többi kopó alkatrész, akkor szelephézeg meg szelepszár szimering mer kicsit elkezdte csipkedni az olajat, meg a világitásom elment csak parázslik refin is azt hitem csak kiéget de nem mert másik izzóval is csak azt csinálja,ja meg fujva lesz blokk,váz, idomok rendbe rakva, meg meg nézem a központi rugos tagot mert 2 személy alatt elég lent van már, lánc szett marad:D az jó főleg az áttétel, 13-53,kicsit kapkodja az elejét, még 3.ban is csak én vok a fax, 15 méternél több nem megy 1 keréken
Kormol még sajnos, de a télen megoldom az tuti. Idén csak 900 km-t tudtam vele menni, bár eléggé motoros szezon volt mire elkészült.
Néhány dolgot átalakítok rajta, ha sikerül összekukázni az árát.
Először is a fékcsöveket leszedem róla (kék színű goodridge verseny fékcsövek), mert az első meg a hátsó is hosszabb mint kellene. Az újak is fémharisnyásak, csak azon sima átlátszó bevonat van(a hátsó goodridge, az első meg pyramid parts-tól van).
Vettem egy radiálpumpát is elég jó áron, az egyik ismerős ilyet rakott a ZZR1100-ra, és állítólag kurvajól fog. Tervben van még hogy csináltatok savállóból új power bomb-os leömlőket, meg lehet lesz új dob is. A karbit megnézetem itt fehérváron egy szervizben, hogy minden stimmel-e vele. A két oldalidomot meg megcsináltatom üvegszálból, és a legfelső réteg meg carbonból lesz, mert a mostaniak eléggé el vannak öregedve meg folyton ledobja a festést is, meg át is mentem már egyszer a jobboson.
Lehet trafócsere is lesz, mert folyton megöli a gyertyát(kb 100km-t bír ki egy gyertya), és a trafón kívül minden ki lett már cserélve. Lövök majd egy szelephézagot is, meg kell új dekompresszor bowden is, mert néha alig bírok rárúgni. Az aksi is összeszarta magát időközben, ahelyett lesz egy savas-gondozásmentes. A hátsó gátlót elviszem megjavíttatni mert a rugó is szar meg nem is csillapít(emiatt behorpadt kisség a kipuff... ). lesz egy kuplungcsere is, egy EBC szettet kap, ami állítólag 15%-al keményebb mint a gyári.
Ha ezek után bármi baja lesz mostmár komolyan felgyútom!
Az E (alias Jónás) még mindig nem megy, de már tudom hogy szar a trafója (meg lehet a lendkerék is), ha az meglesz és végre elindul lehet túladok rajta, mert kellene mostmár valami kis egyszerű autót vennem. Viszont ha a tenere nem lesz jó, és az E felépül teljesen, akkor átpakolok minden cuccot ami kompatibilis, és az marad, a tenere meg megy a háztól, szétszedem alkatrésznek.
Egy párszor már volt iylen felindulásom hogy szétszerelem, utána mindig jó volt egy darabig.
dióhélyban ennyi, meg még annyi hogy már elvonási tüneteim vannak és már jöhetne a március
kösz a képeket!
Én is valami szűkítőn gondolkozom, de az is lehet hogy új dob lesz.
Ha szűkítőt csináltatok bele, akkor valami seeger gyűrűvel rögzíthető lesz.
de most már valami facát vegyél....... valami ilyesmit , nyernék a lottón vagy egy ilyent vagy egy 1vj-t vennék
de mivel nem lottózom erre elég kevés esély van......
ma méricskéltem egy kicsit és a lámpafoglalatba 9V vagy 9 valamennyi megy helyzetjelzőbe tompítottba reflektorba is, és mégis kiégeti az izzókat! már az elejétől fogva elég fehéresen világít.
a másik érdekesség hogy alapjáraton magasabb a fesz és erősebb a fény is mintha kicsit megpörgetem. ez mitől lehetséges?
az eddig motorok amiket használtam az mind pont fordítva volt alapjáraton szinte semmi fény feljebb meg erősebb.
illetve van még egy olyan kérdés hogy jön fel a generátorból egy kék színű vezeték(nekem csak úgy magába, nem a kötegbe) az mi célt szolgál? mert természetesen az sincs bekötve.
gondoltam én üresjelzőre de a műszer nem mutatott változást amikor beraktam sebességbe vagy kivettem belőle.
na kicsit hosszú lett
köszi a válaszokat
hello!