Ha üt a lánckerék akkor azonnal csere! Ha nagyobb sebességnél lebassza a láncot hatalmasat eshetsz, és akkor neked is meg a motornak is lesz baja rendesen.
szia,hát pont most nézegettem a hátso fogaskerék egy kicsit kotyan.lehet hogy ez lehet a baj?bár elég nagyot üt,de csak kis fordulaton.késöbb már nem érzem,csak amikor gurulok lassan alapjáraton.csak most bosszant hogy most vettem máris gond van vele
Egyébként az XT600 eléggé gyenge pontja hogy a blokk nincs védve sehogy. Ahogy esel, egyből leér a blokk. Ha a tegnapi esésem aszfalton lett volna, biztos széttörik a generátor fedél.
hát ez most 2.5 is van sztem
az a habszivacs kb 30e ft, versenyeken szokták használni, ahogy te mondanád, az úri huncutság
nekem jó az 1100ft-os belső, jobb esetben kibír 2 szezont is
sziasztok,én most vettem pár napja egy yamaha tt600-at olyan gondom van hogy tegnap kimentem endurozgatni,és hazafele arra lettem figyelmes hogy ütemesen kopog valami,meg érezni is ,hogy üt egy kicsit elösször a láncra gondoltam,mert nem a motorbol jön,mert ha csak simán gurolok leállitott motorral is érezni,meg hallani.volt már valakinek hasonló problémálya?vagy valami tipp hogy mi lehet az?
az a baj hogy olyan 1-1,5 bar lenne a jó nyomás
de ekkor szétdörzsöli a külső a belsőt
láttam egyszer valahol valami kemény habszivacs szerűt a belső helyett
azt kellene kipróbálni
meg olvastam valamerre teniszlabdát a belső helyett...... mondjuk pont akkora köpenyt találni mint a labda........
24000et fizettem végül.
Sokkal többre számítottam, de jó hogy ennyiből megúsztam.
A váltót már egyszer helyre kellett cibálni, abban már rutinos vagyok.
Igazából nem volt valami nagy esés, kb 30al ha mentem. Balos kanyarban kiment az eleje. Igazából az volt a baj hogy csak úgy szemre pumpáltam valamennyit az első kerékbe, és csak ma derült ki hogy olyan kemény mint a beton. Meg lehetett volna előzni.
Én még nem próbáltam ki a csövet, de mostmár hamarosan beszerelem. Megjött a radiális fék, majd azzal együtt beszerelem. Így hogy élőben látom sokkal jobban tetszik.
elég jó a cső. nem rugózik mint a másik, lehet majd egykerekezni
beszerzés alatt áll egy dt főfékhenger akkor még a cső is jobban áll, meg jobban is néz ki
rák enné meg széttekertem a fékolajtartályt azóta szivárog, lehet el is repedt valahol
25 éves termékeket bontogat az ember nem mindig jó a vége
még néhány szimeringet kellene kicserélni a cagiván aztán tiszta eu-konform lenne
csak olyan hülyén oldották meg a dekompresszor részét hogy a deknit meg a hengerfejet le kell szedni ha cserélni akarom
aztán tartok a hengerfejtömítés cserétől, errefelé nem ismerek senkit aki csinál rendeset
Nemtom de tiszta olaj minden a kipuff csonkok alatt. Megmosom a blokkot brigóval, aztán járatom egy keveset az udvaron, aztán benézem hogy honnan szivárog az olaj.
feltoltam délelőtt a zsét
még jó hogy felhívtuk a kórházat mikortól van a térdsebészet, 11 től volt nem 8 tól...
odamentünk 1 óra felé aztán 7 után végeztem...
ennyi embert...... volt vagy 200 ember 1 dokira, hogy bírják ezek...
arra én is gondoltam hogy leszedem róla
ami most van fent nekem a kék színű goodridge, az is baszott hosszú, de ha meg csinálok bele egy kunkort, szorul
asszem ma megérkezett a radiális fék, a hétvégén ha szar idő lesz felszerelem kipróbálni
az a habszivacs kb 30e ft, versenyeken szokták használni, ahogy te mondanád, az úri huncutság
nekem jó az 1100ft-os belső, jobb esetben kibír 2 szezont is
de ekkor szétdörzsöli a külső a belsőt
láttam egyszer valahol valami kemény habszivacs szerűt a belső helyett
azt kellene kipróbálni
meg olvastam valamerre teniszlabdát a belső helyett...... mondjuk pont akkora köpenyt találni mint a labda........
Sokkal többre számítottam, de jó hogy ennyiből megúsztam.
A váltót már egyszer helyre kellett cibálni, abban már rutinos vagyok.
Igazából nem volt valami nagy esés, kb 30al ha mentem. Balos kanyarban kiment az eleje. Igazából az volt a baj hogy csak úgy szemre pumpáltam valamennyit az első kerékbe, és csak ma derült ki hogy olyan kemény mint a beton. Meg lehetett volna előzni.
nem a legolcsóbb de van 1 év gari hozzá meg valami térkép
váltókart meg kell melegíteni aztán már jó is
szerencsére ezek nem nem öntöttek hanem sima lemez
ezekkel a dögökkel nem nehéz borulni
de eddig még mindig csak 40 alatt volt borulásom
szerencsére csak a váltókar látta a kárát
beszerzés alatt áll egy dt főfékhenger akkor még a cső is jobban áll, meg jobban is néz ki
rák enné meg széttekertem a fékolajtartályt azóta szivárog, lehet el is repedt valahol
25 éves termékeket bontogat az ember nem mindig jó a vége
még néhány szimeringet kellene kicserélni a cagiván aztán tiszta eu-konform lenne
csak olyan hülyén oldották meg a dekompresszor részét hogy a deknit meg a hengerfejet le kell szedni ha cserélni akarom
aztán tartok a hengerfejtömítés cserétől, errefelé nem ismerek senkit aki csinál rendeset
vizesek szoktak ilyen akciókat csinálni
még jó hogy felhívtuk a kórházat mikortól van a térdsebészet, 11 től volt nem 8 tól...
odamentünk 1 óra felé aztán 7 után végeztem...
ennyi embert...... volt vagy 200 ember 1 dokira, hogy bírják ezek...
A borítékon rajt a címem asszem.
ami most van fent nekem a kék színű goodridge, az is baszott hosszú, de ha meg csinálok bele egy kunkort, szorul
asszem ma megérkezett a radiális fék, a hétvégén ha szar idő lesz felszerelem kipróbálni