Vazzeg nem gondoltam hogy ilyen macerás beszerezni a gyári szimeringeket. Nekem kb 2 hét alatt megszerezte mindet a Borsó Tibó, igaz kért is érte rendesen.
használt motornál nehéz okos lenni.
először mindig az eladót nézd ne a motort
milyen évjárat?
lehet egy motort 5 év alatt is elpusztítani teljesen meg 20 évig vigyázni rá
ez ilyen általánosság volt
tt tulajok meg majd osszák a tudományt......
ha csak túrázni kell egy xt is megteszi nehezebb, de ha gurul akkor tökmindegy
egy motormániás ismerős szerint amelyik motor 100kiló felett van az nehéz, mindegy hogy 130 vagy 150......
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Eddig úgy volt, hogy valami 125-ös kroszt veszek de rájöttem, hogy fölösleges azt vennem, mert inkább túrázgatni szeretek. Úgy hogy arra lennék kíváncsi hogy egy 600-as yamaha tt-ét hány éves kortól ajánlatok. illetve hogy milyen jó
és rossz tulajdonságai vannak?Ja és a súlya.Hány kg?
nekem a fordulatszám kihajtás szinte száraz
max 1 csepp ha van elkenődve tavasz óta
de az önindítónál is épphogy szivárog
ellenben a tankom adta meg magát. legutóbbi eséskor megrepedt az idom rögzítő fül ponthegesztése, lakatosnál van berezelni
szóval valaminek folyni kell
Nem jutottam vele semmire, de a télen meg kéne oldanom. Próbáltam tömítőalátétekkel, az nem jött be, de konkrétan nem it tudom pontosan hogy honnan folyik, még meg kéne találnom, lehet valami repedés lesz, mert az utóbbi időben elég csúnyán folyatott.
Viszont ami jobban aggaszt, az a fordulatszámmérő hajtása. Az is elég faszán könnyezik. Próbáltam azt is hogy vágtam alá tömítést, de szart se ér. Van rá viszont egy tervem. Vágok új tömítést, megkenem tömítőpasztával, és kicserélem benne mind a 2 szimeringet. Ha utána is csöpög akkor már le fogom szarni.
Én a szelepfedél tömítését vágtam ki félfamentes rajlapból, úgy hogy alkoholos filccel befestettem egy kis darabot, és rányomtam a rajzlapra. Addig festegettem amíg meglett az egész. Csak annyira össze akartam már rakni hogy nem fénymásoltam le, pedig nem ártott volna egy tartalék belőle.
Egy fél csepp olaj nem folyott ki sehol, nagyon jól tömít.
nem egyforma a blokk?
erre nem is gondoltam.....
ha az 1vj-hez nem jó enyémhez sem
akkor ha valaha is szétszedem marad a tinta...
10x jobb tömítéseket csinálok mint ezek az utángyártott papirok
50x50cm 1mm kingelitlap 1000ft óccóóóóó
Lefénymásolhatom, de nem vennéd hasznát mert ez a csak berúgós blokkos XT600-hoz való. Jól bevásároltam belőle, kétszer is szart küldtek... ha így is kell lefénymásolom szivesen.
látom hirdetsz tömítéseket......
mert rohadt sóher vagyok (és a fene sem tudja egyáltalán kell-e valaha) ezért a tömítések nem kellenek, de nem tudnád lefénymásolni?
utánna tudok vágni könnyedén tömítést
blokkot szoktam festeni majd rányomni a kingelitre de így egyszerűbb lenne
úgy is küldesz csomagot abban elférne
akác után szinte feléjük sem néztem augusztus végéig
kis munka kis pénz (méz)
ki még?
legközelebb dobáld meg a postást valamivel, csak lassít......
lehet biciklivel hozzák a csövet?
először mindig az eladót nézd ne a motort
milyen évjárat?
lehet egy motort 5 év alatt is elpusztítani teljesen meg 20 évig vigyázni rá
ez ilyen általánosság volt
tt tulajok meg majd osszák a tudományt......
ha csak túrázni kell egy xt is megteszi nehezebb, de ha gurul akkor tökmindegy
egy motormániás ismerős szerint amelyik motor 100kiló felett van az nehéz, mindegy hogy 130 vagy 150......
Tanácsot szeretnék kérni. Eddig úgy volt, hogy valami 125-ös kroszt veszek de rájöttem, hogy fölösleges azt vennem, mert inkább túrázgatni szeretek. Úgy hogy arra lennék kíváncsi hogy egy 600-as yamaha tt-ét hány éves kortól ajánlatok. illetve hogy milyen jó
és rossz tulajdonságai vannak?Ja és a súlya.Hány kg?
max 1 csepp ha van elkenődve tavasz óta
de az önindítónál is épphogy szivárog
ellenben a tankom adta meg magát. legutóbbi eséskor megrepedt az idom rögzítő fül ponthegesztése, lakatosnál van berezelni
szóval valaminek folyni kell
Viszont ami jobban aggaszt, az a fordulatszámmérő hajtása. Az is elég faszán könnyezik. Próbáltam azt is hogy vágtam alá tömítést, de szart se ér. Van rá viszont egy tervem. Vágok új tömítést, megkenem tömítőpasztával, és kicserélem benne mind a 2 szimeringet. Ha utána is csöpög akkor már le fogom szarni.
könyékig lila is lesz az ember tőle
hanem....... most ahogy így mondod.... tényleg az a dekni......
jó sokat szerelem, szinte egyből felismertem
önindítónál jutottál valamire az olajfolyással? én még hozzá sem kezdtem, de tervben van
csak az egyik az önindítós változat, a másik meg a berúgós
Egy fél csepp olaj nem folyott ki sehol, nagyon jól tömít.
erre nem is gondoltam.....
ha az 1vj-hez nem jó enyémhez sem
akkor ha valaha is szétszedem marad a tinta...
10x jobb tömítéseket csinálok mint ezek az utángyártott papirok
50x50cm 1mm kingelitlap 1000ft óccóóóóó
mert rohadt sóher vagyok (és a fene sem tudja egyáltalán kell-e valaha) ezért a tömítések nem kellenek, de nem tudnád lefénymásolni?
utánna tudok vágni könnyedén tömítést
blokkot szoktam festeni majd rányomni a kingelitre de így egyszerűbb lenne
úgy is küldesz csomagot abban elférne