Elsősorban gépkönyvet kell intézni mert anélkül mit sem ér az egész, ha házilag akarod megcsinálni otthon.
Hát tippként sztem elvan kopva az egész váltó, de pontosan nemtudom én sem. maúgy sokan panaszkodtak r TT váltójára hogy szar szóval ha váltót cserélsz és nem sajnálod rá a pénzt akkro nem az eredeti gyárit veszed bele.
ui.: Ha elkezded csinálni oszd meg velünk is a tapasztatot és a látottakat.
Mivel még nincs szétszedve így kívülről annyit tudok mondani, hogy a 3. sebesség elkopott valószínűleg, mert ha 3-ba rakom, akkor olyan mintha üres lenne, csak még nagyon zörög is. 1-es, 2-es van, de ott is zörög, 3 ugye nincs, 4-es és 5-ös van és ott nincs semmi zörgés.
Tehát ennyi lenne.
Esetleg tudsz segíteni? :)
lenne 1 kérdésem.
Ha van 1 450 es Yz gyujtáselektonikám azt be tudom tenni a 350 es Yamaha TT-be?
Ha igen esetleg sz
ámíthatok teljesítmény-növelésre?
Aki ért ezekhez az írjon köszi
Én kaptam a TT-hez egy service manual-t(ami ugye ugyanaz mint az XT), amiben azt hiszem minden benne van, de mondjuk én leginkább eszközök hiányában nem merek a belsejébe nyúlni.
ha valaki supermotosítani akar van egy xt nagy tankom duplalámpás nagy műszerfallal
elcserélném egy sima kockalámpás kistankos kivitelre
meg első sárvédőt is cserélhetnénk
Hát ez így van. Csak a trükkre kell rájönni és utána könnyű a 600-ast is berúgni mert, ha jól tudom csak sima dekompresszoros. Az automata meg hol, hol nem
: S:S
berúgni valószínűleg be tudnám de nem akarom 130 kiló vagyok csak lesüllyed alattam a berúgókar..............
de már így 35 felé eléggé kényelmessé vált az ember ahhoz hogy rugdaljon egy ekkora motort
Hello
Egy Yamaha TT350 boldog(talan):) tulajdonosa vagyok.Nem tud esetleg valaki Gépkönyvet az említett vashoz? a Blokkot kell felújítani csak kénének a pontos adatok.
Válaszokat előre is köszönöm
nehéz az biztos
de sajna ennyi lé van rá.........
max 250 ezerig sokat nem tudok válogatni
többet meg nem akarok rászánni mert alig használnám (idén kb 400km mentem motorral)
földutakon mászkálni csak jó lesz, errefelé szinte csak homok van azt meg a 80as nem kedveli annyira
kinéztem egy teneré-t
az első sárvédőjét lehet cserélni?
mert ami rajta van az a gumi felett van nem sokkal olyan fentre kellene tenni mint a dt-nek van
Hát tippként sztem elvan kopva az egész váltó, de pontosan nemtudom én sem. maúgy sokan panaszkodtak r TT váltójára hogy szar szóval ha váltót cserélsz és nem sajnálod rá a pénzt akkro nem az eredeti gyárit veszed bele.
ui.: Ha elkezded csinálni oszd meg velünk is a tapasztatot és a látottakat.