Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elsősorban gépkönyvet kell intézni mert anélkül mit sem ér az egész, ha házilag akarod megcsinálni otthon.
Hát tippként sztem elvan kopva az egész váltó, de pontosan nemtudom én sem. maúgy sokan panaszkodtak r TT váltójára hogy szar szóval ha váltót cserélsz és nem sajnálod rá a pénzt akkro nem az eredeti gyárit veszed bele.
ui.: Ha elkezded csinálni oszd meg velünk is a tapasztatot és a látottakat.
Mivel még nincs szétszedve így kívülről annyit tudok mondani, hogy a 3. sebesség elkopott valószínűleg, mert ha 3-ba rakom, akkor olyan mintha üres lenne, csak még nagyon zörög is. 1-es, 2-es van, de ott is zörög, 3 ugye nincs, 4-es és 5-ös van és ott nincs semmi zörgés.
Tehát ennyi lenne.
Esetleg tudsz segíteni? :)
lenne 1 kérdésem.
Ha van 1 450 es Yz gyujtáselektonikám azt be tudom tenni a 350 es Yamaha TT-be?
Ha igen esetleg sz
ámíthatok teljesítmény-növelésre?
Aki ért ezekhez az írjon köszi
Mi a baja?
Ezt csak érdeklősés szintjén kérdezem. rd le részeletesen köszi:)
Én kaptam a TT-hez egy service manual-t(ami ugye ugyanaz mint az XT), amiben azt hiszem minden benne van, de mondjuk én leginkább eszközök hiányában nem merek a belsejébe nyúlni.
xt600 tulaj van a közelben?
kellene némi szervizelési tanácsadás.........
köszi
ha valaki supermotosítani akar van egy xt nagy tankom duplalámpás nagy műszerfallal
elcserélném egy sima kockalámpás kistankos kivitelre
meg első sárvédőt is cserélhetnénk

kék a cucc ha valakit érdekel akkor fotózom
Ja nem XT 500,hanem 600! :D
még hajdanán az etz-s korszak elején párszor beletérdeltem a kormányba
aztán az 150ccm volt
600ccm meg rátekerné?
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy XT 500-hoz milyen az alkatrészellátás?
Előre is köszii
Hát ez így van. Csak a trükkre kell rájönni és utána könnyű a 600-ast is berúgni mert, ha jól tudom csak sima dekompresszoros. Az automata meg hol, hol nem
: S:S
Ténleg megéri ennyiért.
Amúgy berúgni se olyan vészes, ha rájössz a "trükkre".
Állítólag ha rosszul csinálják lábat is tud törni.
ezért akadt meg a szemem rajta mert olcsó
majd viszek valami segédet aki rugdalja
hogy ezt be kell rúgni és 35 éveddel nem ajánlom ezt a testi erőkifejtést, amúgy ajándék áron van szerintem
erről mi a véleményetek:
TT

köszi
megtekintek egy tenerét de az inkább supermoto mint enduro
duplalámpás nagy burkolatú jószág
de lehet találok valakit aki cserélne idomokat
Akkor meg a 125 cross. Könnyű, berúgni is könnyű és egész jól megy.
berúgni valószínűleg be tudnám de nem akarom 130 kiló vagyok csak lesüllyed alattam a berúgókar..............
de már így 35 felé eléggé kényelmessé vált az ember ahhoz hogy rugdaljon egy ekkora motort
Hello
Egy Yamaha TT350 boldog(talan):) tulajdonosa vagyok.Nem tud esetleg valaki Gépkönyvet az említett vashoz? a Blokkot kell felújítani csak kénének a pontos adatok.
Válaszokat előre is köszönöm
csak berúgni nem tudja, mint már irta....
250eFt-ért tudsz venni 600-as TT-t, egy-kettőt láttam vagy 125-ös cross, leginkább CR vagy YZ, amik olcsóbbak...
Nem adta el a motorjait,TT nagy részét én állom..:)
nehéz az biztos
de sajna ennyi lé van rá.........
max 250 ezerig sokat nem tudok válogatni
többet meg nem akarok rászánni mert alig használnám (idén kb 400km mentem motorral)
földutakon mászkálni csak jó lesz, errefelé szinte csak homok van azt meg a 80as nem kedveli annyira
Én úgy tudom fel lehet tenni a Ténéré-k sárvédőjét, de viszont van egy nagy hátrányuk: NEHÉZ!
Tehát ha terepezni akarsz ne vegyél Ténéré-t.
kinéztem egy teneré-t
az első sárvédőjét lehet cserélni?
mert ami rajta van az a gumi felett van nem sokkal olyan fentre kellene tenni mint a dt-nek van