na most akkor vettél ha jól értelek az lc-hez elektronikát fesszabot + trafot. minden jó kivéve az elektronikát bár a jeladot kivéve ugyan az. De közbe már tudtad hogy ypws a gyujtásod. Most milyen elektronika van rajta?
na nekem meg azt mondtad,hogy 350 ypws gyujtás alaplapom van. Megnéztem az alaplapot és meg van reszelve,hogy legyen egy kis állítási lehetőség.Na még volt egy érdekesség. Elvileg az RD csillag generátoros,nem? szóval a három fázisvezetéken kívül van még 3,de azok össze vannak csavarva és le vannak szigetelve és onnan nem jön vezeték,nem? csak mert nem tudom elképzelni,hogy azon kívül honnan indul akkor a barna és a piros,mert csak látom a képen,hogy a generátortól. És a jeladóból nekem meg így 2 vezeték jön ki. ezt a gyujtás alaplapot nem is lehet összekötni az LC elektronikával?
Amúgy a német ebay-ról lett elektronika+gyujtótrafó+feszszabályzó szállítási költséggel 10-ért.
Ha megnézed a háromfehér alatt kikandikáló vezeték a piros ami felette van és nem látszik az a barna. A gyujtás modulod az eredeti? annyit azért tegyél meg alapszavak hogy leforditog magadnak.
Látom vizuális tipus vagy. ami téged érdekei a piros fehér a barna és a piros. Afekete az állóreszre van testelve a kék az az üres piros/fehér jeladó piros alacsany fszámhoz tartózó jelvezérelés, barna magasfszámhoz tartozó jejvezérles, a különbözö fordulatszámhoz más elögyujtási szögek tartoznak.
Azért kellene nekem ilyen pontosan mert az elöző tulaj csodálatosan szétcseszte az egész vezetékezést a gyujtás alaplapnál és nekem 1 szál eredeti kábel sincs már ott.Ha csak ennyi lett volna a gond,hogy színt színre,akkor nem is írok ide,mert az tök egyértelmű és nem lett volna semmi gond
Suzu
magából a generátorból kijön 3 vezeték,amik a fázistekercsek vezetékei,és hozzájuk csatlakozik 1 csatlakozóban az üresjelző lámpa vezetéke is. ez eddig 4 vezeték.A fázisvezetékek fehér szinűek ugye azzal nem is volt gond,az üresjelző is be van kötve.Most azt mond meg nekem,hogy még mennyi és milyen szinű vezeték jön ki a blokkból és azt is,hogy melyik szinű honnan indul "pontosan". Sajánlom,de nem tudok németül és egy kukkot nem értek belőle,úgyhogy ne linket adja,ha lehet. a gyujtásvezérlő elektronikán az egyik dugóba megy 3 vezeték.Fekete,Barna,Piros, és van egy különálló Piros/Fehér vezeték. Ha tudsz segíteni,de nem csak linkel,hanem tényleg részletesen el tudod mondani,hogy milyen szünű vezeték honnan indul ki a gyujtás alaplapból,akkor légyszives segíts.
Azt hiszem mindenki föleg az RD-sek figyelmébe ajánlom a www.rd400.de oldalt az összes 250-400-as
adat historia test megtalálható az összes javitási könyvel.
Üdv!
Na sikerült szereznem gyujtásvezérlést a mocihoz.Kapcsolási rajzot is találtam,ami teljesen jó is a motoromhoz,csak egy kis probléma akadt,amiben a segítséged kellene.A vezérlő elektronikából 6 kábel jön ki,pedig a kapcsolási rajzon csak 5 kábel van rajta.A plusz kábel barna szinű.És még arra lennék kíváncsi,hogy a piros fehér kábel pontosan honnan jön a generátortól, a Lendkerék jelvevőjéből milyen szinű vezetékek jönnek ki a gyujtásvezérléshez,mert erre nem jöttem még rá és nem akarom szétcseszni.
gondolom a fekete a gyujtás alaplapnak a test kábele,és a piros az hova megy? Esetleg van ötleted,hogy a barnát hova kellene bekötni?
Ha gyanus, hogy sok a főfúvóka, akkor én teljesen leeresztem a tűt, ha így pár száz fordulattal feljebb megy a dadogós-sokalós tartomány, akkor tutira főfuvi.
Ha nincs rajta a légszürő akkor látod hogy visszaporlaszt vagy nem, de nézd át a karbit,hogy minden jó e a düzniböl meg vehetsz vissza ha még mindig sok.
Nehéz dolog a távgyogyitás, megmérteg már az illesztést? ha tudsz mérj rajta kompressziot hidegen + melegen. a membrán nem lehet. mert attol porlasztana vissza. Vedd le a szivó gumit a légszüröröl,és eggyel kisebb höértékü gyertyával nézd meg.
Üdv Maestro! Örülök hogy végre megvan!A 20forintot ma eküldtem a Pesti embernek,aki ki fog rohanni (mint Zrínyi) az idomért Csepelre.Holnap vagy holnapután, még nem tudta pontosan megmondani de előtte telegrácsolok mielőtt menne.Ok? A 200-as RD.-vel még mindíg küzdök!Főci simm. csere után is ua. szindróma melegen kb.5 perc után 6000 felett fullad gázra.+kipukkant a teló simm.-is.Persze hülye méretű,holnapután jön meg...Gyertyakép:taknyos,olajos.Most elfogom venni a nyálat,lehet hogy sokat kap.+melegen belökök2 új gyertyát és úgy vágom le,mit mutat.Viszont a blokknak gyönyörű villanymotor hangja van és alapról 13.000-et pereg.-Membrán gondja lehet?
és véletlen 250lc alaplapot nem tudsz lendkerékkel együtt?
Amúgy a német ebay-ról lett elektronika+gyujtótrafó+feszszabályzó szállítási költséggel 10-ért.
narancs trafó +
magából a generátorból kijön 3 vezeték,amik a fázistekercsek vezetékei,és hozzájuk csatlakozik 1 csatlakozóban az üresjelző lámpa vezetéke is. ez eddig 4 vezeték.A fázisvezetékek fehér szinűek ugye azzal nem is volt gond,az üresjelző is be van kötve.Most azt mond meg nekem,hogy még mennyi és milyen szinű vezeték jön ki a blokkból és azt is,hogy melyik szinű honnan indul "pontosan". Sajánlom,de nem tudok németül és egy kukkot nem értek belőle,úgyhogy ne linket adja,ha lehet. a gyujtásvezérlő elektronikán az egyik dugóba megy 3 vezeték.Fekete,Barna,Piros, és van egy különálló Piros/Fehér vezeték. Ha tudsz segíteni,de nem csak linkel,hanem tényleg részletesen el tudod mondani,hogy milyen szünű vezeték honnan indul ki a gyujtás alaplapból,akkor légyszives segíts.
adat historia test megtalálható az összes javitási könyvel.
Na sikerült szereznem gyujtásvezérlést a mocihoz.Kapcsolási rajzot is találtam,ami teljesen jó is a motoromhoz,csak egy kis probléma akadt,amiben a segítséged kellene.A vezérlő elektronikából 6 kábel jön ki,pedig a kapcsolási rajzon csak 5 kábel van rajta.A plusz kábel barna szinű.És még arra lennék kíváncsi,hogy a piros fehér kábel pontosan honnan jön a generátortól, a Lendkerék jelvevőjéből milyen szinű vezetékek jönnek ki a gyujtásvezérléshez,mert erre nem jöttem még rá és nem akarom szétcseszni.
gondolom a fekete a gyujtás alaplapnak a test kábele,és a piros az hova megy? Esetleg van ötleted,hogy a barnát hova kellene bekötni?