Üdv maestro! Régen értekeztünk!Vasárnap verettük Máriapócson.Már nagyon kellett.Jól sikerült a kipufogó!Végre egy kis sikerélmény!Nem is gondoltam volna.3-dikban 8000-nél van egy kis lyuk de nem vészes.Végsebességet nem mértem de amúgy is rövid áttétel van rajta (13-39).Még finomítunk a gyujtáson és gól!A hangja isten!Nagyon várom a jövőhétvégét!Kakucs!De ha beköpik a gyertyát és nem lessz spec.,eret vágok!
Üdv mindenkinek,
Egy kis segítségre lenne szükségem, 125-ös RD vel van gondom,
Menet közben nyomja ki a karter-on a motorolajat, (sejtésem szerint a főtengely szimeringgel van baj)
Viszont a hűtővíz is nyomtalanul fogy, és olajosnak tűnik, nem vészes de azért el el tünedezik belőlle.
Ez is lehet a szimering miatt, vagy esetleg más probléma is lehet?
A segítséget előre is köszi.
Kicsit fagyasztom a 200-as kérdést,ma elkezdtem(mérgemben)átrakni a kerekeket+ ezt-azt a 125-re,Bambi szerint kilessz írva a special Kakucsra,nevezőktől függően...Most nézem,egymás után 2 kakucs lesz!Vasárnap Máriapócson levágom mitcsináll kispályán a kecske!Ha lenyugszom hétvégén,jövőhéten nekiesek és addig dikhálom még rá nem jövök hogy mi szivat!
petró mi köze annak a tömitésnek a sokaláshoz. zárd el csapot és ugy forgasd amikor kezd elfogy ni akkor ha élesedik akkor sok. ezért csak szétboritani a blokkot semmiért nem lessz kis munka.
Sziasztok!
Csak egy kérdés: hányadik rovátkában kell lennie a lemezkének a karburátor tűjén( jelenleg a legalsón van, nem igazán megy a motor-1977-es, 250-es)?
Köszi
Viszont eszembe jutott valami! 2éve a 125-ösnek hasonló tünetei voltak.Mindent végigzongiztunk,végül szétszedtük a blokkot.Semmi rendelleneset nem találtunk,kivéve az ábrán 15-össel jelölt 2db.gumigyűrűt(aminek lábai vannak)a silentblokkon volt kinyúlva,nem kicsit.Valszin sokat állt szegény a kotvadt benzinben!Benzin-olaj állót lehet ijen méretben kapni,láb nélkül.A lábakat piros, hőálló,tömítőpasztával pótoltuk.Azóta is működik! Úgyhogy a jövőhét elején blokk szét...Hétvégén ha jó idő lessz elmegyek Máriapócsra robogózni az MZ.-esekkel, mert már nagyon elvonási tünetek kezdenek kijönni rajtam.
Sikerült a tranzakció?Lehet hogy a gyári kipufogó szivat de keményen!? Holnap leszedem és kiégetem!Már valami feketeöves úgyis nekiesett disznóperzselővel,kivülről az istenbarma.
Maistro! Ha minden jól megy, ma du.(még telegrálok)menne a koma az idomért.Elnézést hogy így elhúzódott a dolog.A 200-as RD.-be két jelöletlen fújóka vót,most megyek átfolyásmérőt kersni...A str.:94.Megmérem mivan benne és alámegyek!(Lefelé a szarabb!)
Főnök!Ezt a teleszkópot véleményezze már legyen szíves.2cm-rel hosszabb az eredetinél,de az MZ még 2cm-rel nagyobb.JÓ ez,vagy inkább MZ legyen?Válaszát előre is köszönöm.
inkább szerzek egy 4L1 gyujtást,mert az a biztos. Ez a gyujtás már amúgy is szétvan cseszve szerintem. A generátorról csak a 3 fáziskábel jön le és semmi több. ehez még jön a testkábel az üresjelző és a 2 vezeték a jeladóról. még van a generátoron 3 vezetéknek való hely,de azt hittem,hogy ez csak azért van,mert csillag generátoros és azt tudom,hogy a csillag generátoros motoroknál így oldják meg,hogy a 3 rézhuzalt összesodorják és leszigetelik.Szóval már elég nehéz lenne kitalálni,hogy melyik csonk melyik lehetett.
Na ezeket vettem hozzá. ezek elvileg teljesen hibátlanok.a gyujtásvezérlést még nem kötöttem be,mert pont ez volt a bajom,hogy nem tudtam,hogy hogy kell. De mivel 4L1 nem akartam hozzá ypws cuccokat venni,hanem eredetire akartam összerakni,azt hittem,hogy stimmel majd az alaplappal.
Egy kis segítségre lenne szükségem, 125-ös RD vel van gondom,
Menet közben nyomja ki a karter-on a motorolajat, (sejtésem szerint a főtengely szimeringgel van baj)
Viszont a hűtővíz is nyomtalanul fogy, és olajosnak tűnik, nem vészes de azért el el tünedezik belőlle.
Ez is lehet a szimering miatt, vagy esetleg más probléma is lehet?
A segítséget előre is köszi.
Csak egy kérdés: hányadik rovátkában kell lennie a lemezkének a karburátor tűjén( jelenleg a legalsón van, nem igazán megy a motor-1977-es, 250-es)?
Köszi
lehet kapni 30-tol 150 ig.