Azon filóztunk Muhuval, hogy azért az nem semmi, hoyg első ülésre TAlma 5 másodpercre meg tudta közelíteni Rossit, egy olyan motorral, ami kb a 8-10 ik helyre jó reálisan!
Megértem. Nekem csak azért kellene az álló rész, hogy legyen tartalék megszakító+ az enyémen megszakadt a megszakító hézag állító csavarnál a menet, és nagyobbat kellett vágnom rá. Azé köszi.
http://www.motogphirek.hu/index.php?news=1056
Stefanonak már 4 hete a zsebében volt az előszerződés...
...de csak íly módon tudtak szerződést bontani Asparral...
Kulup! Mármint hogy le a kalappal előttük!
Bocs, elfelejtettem mondani, hogy nekem csak az állórész kellene.
Ja és egy picit hagyjuk függőben a bizniszt, mert közbe találtam egy levegős 400-ast jó pénzért, de csak holnap kapok képet róla. Ha azt meg veszem akkor nem kérem. De addig is érdekelne hogy külön eladod e és mennyiért?
Nekem is csúszott.
Én először különböző olajokkal próbálkoztam, majd kuplung oldali deklit leszedtem, megmértem a tárcsákat, a rugókat. Ezek határértéken belül voltak. Állítottam rajta, de a vége az lett, hogy beraktam még egy acéltárcsát pluszba. Ez már sokaknak bevált.
Az olaj szintet járatás után 1-2 perccel kell megnézni. Belemegy 1,7liter, de ha a leeresztőn engeded le, akkor 1,5litert kell utánatölteni, tehát 2dl elvileg marad benne.
Ha lebontod a kuplung oldalt, meg tudod nézni a vízszivattyút és a kuplungot is. Nekem például a vízszivattyú műanyag fogaskerekéből volt néhány fog letörve.
A gyújtás, lehet izgatna minket.
ÁLL AZ ALKU?
Stefanonak már 4 hete a zsebében volt az előszerződés...
...de csak íly módon tudtak szerződést bontani Asparral...
Kulup! Mármint hogy le a kalappal előttük!
menyi a Jó pénz neked?
REndszám törzskönyv is van hozzá!
Ja és egy picit hagyjuk függőben a bizniszt, mert közbe találtam egy levegős 400-ast jó pénzért, de csak holnap kapok képet róla. Ha azt meg veszem akkor nem kérem. De addig is érdekelne hogy külön eladod e és mennyiért?
Én először különböző olajokkal próbálkoztam, majd kuplung oldali deklit leszedtem, megmértem a tárcsákat, a rugókat. Ezek határértéken belül voltak. Állítottam rajta, de a vége az lett, hogy beraktam még egy acéltárcsát pluszba. Ez már sokaknak bevált.
Az olaj szintet járatás után 1-2 perccel kell megnézni. Belemegy 1,7liter, de ha a leeresztőn engeded le, akkor 1,5litert kell utánatölteni, tehát 2dl elvileg marad benne.
Ha lebontod a kuplung oldalt, meg tudod nézni a vízszivattyút és a kuplungot is. Nekem például a vízszivattyú műanyag fogaskerekéből volt néhány fog letörve.