Ez nem városi legenda, hanem konkrétan tévedés.
A yamaha az ős motorjait, az akkor vezető európai márkákról koppintotta(dkw, adler, mittomén) de ez jóval korábbi, mint az rd sorozat megjelenése.
Egyébként sohasem értettem, hogy miért nem teljesen mindegy, hogy ki kit másolt, mivel minden egyes gyár merít a többi ötleteiből.
Minden kornak megvan nem csak a design divatja, hanem a motorszerkesztés divatja, is. pl a simson s51 sorozat kellemtlen golyós váltója pont olyan, mint a kor európai kismotorgyártóinak blokkjaiban lehet találni(sachs, zündapp)
A későbbi s53-as sorozat, külseje, meg kiköpött tomos at50es( csak a tomos szép, az 53as meg nem.:)
Midkettő közös őstől, a cagiva frecciától ered, de hogy a freccia honnan, azt azt nem tudom , de nem mindegy?
Ha valamelyik gyár ki akar hozni, egy új sorozatot, akkor körülnéz a piacon, ez teljesen természetes.
Remélem, ezzel kihúztuk ennek a mindenki számára kellemetlen közjátéknak-hogy képzavarral éljek- a méregfogát.
Jólvan, elnézést.
Az internet olyan műfaj, ahol nem látszik a metakommunikáció, félreérthető , sértő lehet egy egy erősebb kifejezés.
(a tied is)
Igazából abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy senkit sem "rángattam ki a seggemből" viszont az nem megy, hogy ki kéred magadnak, majd visszavágsz.
Akkor várhatsz el kultúrált stílust, ha magad sem vagdalkozol.
De megértettem, elnézést kérek.
Úgy értettem a "hülyeség" et, hogy tévedés, helytelen információ,, tehát nem úgy, hogy te volnál hülye.
Nyilván, mivel nem is ismerlek, semmi okom ilyesmit feltételezni.
Meggondolatlan voltam, sajnálom, nem kellett volna elsőre iylesmit írni, mert félreérthető.
Az egyik videódnál írtad, hogy lennének eladó kormánycsutkáid, ha jól emlékszem... megnézném pontosabban, de nem tölti be az említett videót.
Ha erre a mail címre tudnál róluk küldeni pár képet, megköszönném: mc1@freemail.hu
Te figyú kicsit pihenjél már le nem a seggedböl rángattál ki,
el lehet mondani normálisan is nem egy ilyen alpári modon, én is tudok bunkó lenni ,de nem akarok lesülyedni a TE SZINTEDRE, hogy megértessem magam.
Ugyanis ebben a stillusban valoszínüleg te tapasztaltabb vagy,
igy semmi értelme.
ez mindig attol fűgg ,hogy kinek kell egy tanuló motornak nagyon jó műszakival 150 e kb de ha nagyon jó többet is érne de ennyi az áruk a motor az luxus magyarországon és többet nem adnak érte!
N e húzd fel magad Zoli, 93 óta nem foglalkozott rd vel. A Gergő talán utoljára az én DS7-l ment. Egyébként a múlt században én is úgy tudtam hogy a p20-l másoltak a japók.
Ez nem városi legenda, hanem konkrétan hülyeség, már megbocsáss.
A yamaha az ős motorjait, az akkor vezető európai márkákról koppintotta(dkw, adler, mittomén) de ez jóval korábbi, mint az rd sorozat megjelenése.
Egyébként sohasem értettem, hogy miért nem kurvára mindegy, hogy ki kit másolt, mivel minden egyes gyár merít a többi ötleteiből.
Minden kornak megvan nem csak a design divatja, hanem a motorszerkesztés divatja, is. pl a simson s51 sorozat idióta golyós váltója pont olyan, mint a kor európai kismotorgyártóinak blokkjaiban lehet találni(sachs, zündapp)
A későbbi s53-as sorozat, külseje, meg kiköpött tomos at50es( csak a tomos szép, az 53as meg kurva ronda.:)
Midkettő közös őstől, a cagiva frecciától ered, de hogy a freccia honnan, azt a franc tudja , de nem mindegy?
Ha valamelyik gyár ki akar hozni, egy új sorozatot, akkor körülnéz a piacon, ez teljesen természetes.
egyébként megnéztem minden videotokat, meg a forumot is visszaolvasgattam, de ti már olyan szinten nyomjátok amihez már nemigen vagyok formában
azt jól tudom hogy a p20 v.21 röl mintázták, mert mintha azt olvastam volna valahol hogy, a yamaha raktárában mikor az rd-ket tervezték találtak valamiféle p-t ( 20-21 ), vagy ez is valami városi legenda?
ja-aj
imádtam akkoriban félelmetes volt nagyon büszke voltam hogy egy rd250 em van.
ma megszoktam hogy a motorom letépi a karomat, de ez akkoriban sooookkkooolt.
szimo után?
örülök hogy vannak ilyen fanok, mint ti.
az rd megérdemli mert forradalmi szerkezet volt, talán az rgv gamma, és a tzr vehette fel a versenyt vele.
tudtok rd 500 ról, akkoriban láttam egyett négy henger és állitolag 120le.
ha valakinek van ilyenröl fotoja feltehetne.
az egy olyan aminél elgonolkodnék hogy hogy tudnám beszponzorálni.
2t....imádtam mikor beindul, bocs ma is ezt imádom csak a krosszpályán.
Köszi, De csak a kék helyére férne be . Azért érdeklődtem, mert a régiek közül a ds a kedvencem. Amúgy a 350 nagyjából reális lenne érte, de előbb hallani kellene a hangját. Az enyémnek legalább új a motorja, ez meg lutri.
Amúgy köss z.
szevasz cibor, hát te is itt vagy én a honda cr/crf forumon rontom a légkört.
szépeg a mocijaid
az rd feelingre még mindig hevesebben ver a szivem
király volt
Ez nem városi legenda, hanem konkrétan tévedés.
A yamaha az ős motorjait, az akkor vezető európai márkákról koppintotta(dkw, adler, mittomén) de ez jóval korábbi, mint az rd sorozat megjelenése.
Egyébként sohasem értettem, hogy miért nem teljesen mindegy, hogy ki kit másolt, mivel minden egyes gyár merít a többi ötleteiből.
Minden kornak megvan nem csak a design divatja, hanem a motorszerkesztés divatja, is. pl a simson s51 sorozat kellemtlen golyós váltója pont olyan, mint a kor európai kismotorgyártóinak blokkjaiban lehet találni(sachs, zündapp)
A későbbi s53-as sorozat, külseje, meg kiköpött tomos at50es( csak a tomos szép, az 53as meg nem.:)
Midkettő közös őstől, a cagiva frecciától ered, de hogy a freccia honnan, azt azt nem tudom , de nem mindegy?
Ha valamelyik gyár ki akar hozni, egy új sorozatot, akkor körülnéz a piacon, ez teljesen természetes.
Remélem, ezzel kihúztuk ennek a mindenki számára kellemetlen közjátéknak-hogy képzavarral éljek- a méregfogát.